دستگاه اتوماتیک چوب
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / دسته‌بندی نشده / دستگاه دورکن کارگاهی جدید + ضمانت در کیفیت
دستگاه دورکن کارگاهی جدید
دستگاه دورکن کارگاهی جدید

دستگاه دورکن کارگاهی جدید + ضمانت در کیفیت

دستگاه دورکن کارگاهی جدید با داشتن قابلیت های فوق پیشرفته و کاربردی می تواند سرعت برش و کیفیت را افزایش دهد. خرید جدیدترین دستگاه دورکن به همراه ضمانت در کیفیت و دسترسی به مناسب ترین قیمت دستگاه دورکن پایون و نوین چوب از این مجموعه امکان پذیر است.

معرفی دستگاه دورکن کارگاهی جدید

دستگاه دورکن جزء ابزارهای برش بسیار پرکاربرد است که در کارگاه ها و کارخانجات چوب بری مورد استفاده قرار می گیرند. از دستگاه های دورکن برای برش چوب ام دی اف و سایر مصنوعات مختلف مانند پی وی سی هم استفاده می کنند.
دستگاه های دورکن از یک تیغه اره بسیار تیز و باکیفیت تشکیل شده که عملیات برش را به شکل مستقیم و زاویه دار بدون محدودیت انجام می دهد. معمولاً با این دستگاه بدون محدودیت از لحاظ ابعاد و شکل و فرم می توان عملیات برش را از قطعات بسیار کوچک تا قطعات بزرگ انجام داد.
دستگاه دورکن کارگاهی جدید با داشتن تیغ اره خط زن، عملیات برش را با کیفیت بهتر و سرعت بیشتر انجام می دهد و با مشخص شدن خط برش تمامی قطعات چوب به شکل کاملاً حرفه‌ ای از یکدیگر جدا می شوند. همچنین وجود نمایشگر دیجیتال در این دستگاه موجب می ‌شود تا زاویه برش به طور دقیق مشخص شود و بازوهای دستگاه بدون لرزش زاویه مشخص شده را برش می دهد.
برخی از ویژگی های دستگاه های دورکن کارگاهی جدید شامل موارد ذیل می گردد:

  • وجود ریل بسیار قوی برای حرکت دادن قطعات ام دی اف به سمت دستگاه برش
  • وجود یک گونیا برای تنظیم دقیق زاویه برش
  • وجود گیره نگهدارنده برای نگه داشتن محکم قطعات و جلوگیری از لرزش آنها بر روی میز کار
  • وجود یک گونیا در وسط ریل برای انجام برش های زاویه دار مثلثی با دقت بالاتر
  • داشتن یک موتور با قدرت مناسب
  • داشتن بدنه یکپارچه و کاملاً سنگین برای ایستایی بهتر بر روی زمین
  • طراحی بازوهای جدید و خاص برای جلوگیری و به حداقل رساندن لرزش قطعات چوب
دستگاه دورکن ام دی اف جدید - تمیشه
دستگاه دورکن ام دی اف جدید – تمیشه

قیمت دستگاه دورکن دست دوم در بازار

دستگاه دورکن جزء مهمترین دستگاه های برش است که وجود آنها در کارگاه های چوب بری ضروری است. اما مسئله مهمی که برای همه خریداران این دستگاه ها وجود دارد، قیمت ارائه این دستگاه ها در بازار می باشد.
دستگاه های دورکن نرخ بالایی دارند و برای بسیاری از کارگاه ها خرید این دستگاه ها امکان ندارد. اما قیمت دستگاه دورکن دست دوم در بازار به نسبت نمونه های نو مناسب تر ارائه می گردد و بسیاری از مراکز می توانند با پرداخت هزینه کمتر این دستگاه ها را تهیه کنند.
دستگاه دورکن نوین چوب دست دوم یکی از محصولات مرغوب و با کیفیت بالایی است که در صورت پیدا کردن این دستگاه ها می توانید با خیال راحت آنها را تهیه کنید. زیرا تمامی قطعات مهم در این دستگاه در بالاترین سطح کیفیت قرار دارند.
همچنین در بین تنوع بالای برندهای تولید کننده دورکن، قیمت دستگاه دورکن پایون به نسبت کیفیت بالایی که دارد، مناسب تر است. پس در بازارهای عرضه و فروش انتخاب دستگاه های نوین چوب و پایون به صورت نو یا دست دوم می تواند جزء بهترین انتخاب ها قرار بگیرد.

عرضه جدیدترین دستگاه دورکن با کیفیت تضمینی

در حال حاضر دو برند نوین چوب و پایون جزء برترین محصولات موجود در بازار قرار می گیرند که هر روز نمونه های جدیدی از این محصولات در کارخانجات تولید می گردد و بسیاری از کارخانجات چوب بری برای استفاده از این نمونه های جدید، نمونه های قبلی خود را با قیمت کمتر به فروش می رسانند.
به همین دلیل است که نمونه های دست دوم این محصولات نیز از کیفیت خوبی برخوردار بوده و در صورت عرضه و فروش آنها در یک مجموعه معتبر با خیال راحت اقدام به خرید آنها نمایید.
در این مجموعه جدیدترین دستگاه دورکن با کیفیت تضمینی ارائه می گردد تا خریدار با خیال راحت اقدام به تهیه این دستگاه کند. زیرا داشتن تضمین و گارانتی نشان دهنده کیفیت بالای دستگاه در تمامی بخش ‌های آن است.

برای آشنایی با دستگاه دورکن کارگاهی جدید و فراهم آمدن شرایط خرید آن بدون حضور واسطه ها با کارشناسان فروش این مجموعه تماس برقرار نمایید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید دستگاه برش ام دی اف

خرید دستگاه برش ام دی اف + قیمت روز دورکن برش + خرید آسان

خرید دستگاه برش ام دی اف با قیمت باور نکردنی از این شرکت را به …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ