دستگاه اتوماتیک چوب
چهارشنبه , اردیبهشت ۱۹ ۱۴۰۳
خانه / دسته‌بندی نشده / انواع لبه چسبان راسته زن | فروش مستقیم و بی واسطه

انواع لبه چسبان راسته زن | فروش مستقیم و بی واسطه

این مجموعه انواع لبه چسبان راسته زن را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به فروش می رساند. جهت خرید مستقیم و بی واسطه دستگاه لبه چسبان به این وب سایت مراجعه کنید.

معرفی ویژگی های دستگاه لبه چسبان صنعتی و کارگاهی

یکی از دستگاه های بسیار رایج و کاربردی در صنعت چوب و ام دی اف، دستگاه لبه چسیان راسته زن است که نقش مهمی در زیبایی، ظرافت و مقاومت نهایی محصول دارد. در کارگاه ها و کارخانه های ساخت کابینت سازی، مبلمان سازی و سایر سازه های چوبی بعد از عملیات برش کاری و متصل کردن قطعات به یکدیگر بخش های زیادی از سازه دارای برآمدگی خشن است که جلوه زیبایی ندارد. در اینجای کار دستگاه لبه چسبان راسته زن وارد عمل می شود.
دستگاه لبه چسبان کارکرد بسیار ساده و در عین حال مهمی دارد. کار دستگاه این است که ابتدا قطعه را درون آن قرار می دهند و بعد به قسمت لبه های آن چسب می خورد، سپس یک نوار با استفاده از غلتک به لبه قطعه می چسبد و در آخر حرارت داده می شود. استفاده از این دستگاه زیبایی کابینت و سازه چوبی تولید شده را چندین برابر می کند و همچنین مقاومت آن را در برابر عوامل خارجی مثل رطوبت و نور خورشید افزایش می دهد.
با توجه به این که محبوبیت سازه های چوبی روز به روز در حال افزایش است ماشین آلات و ابزار صنعتی پیشرفته در جهت تسریع تولیدات کارگاه های چوبی تولید شده اند و شما شاهد انواع لبه چسبان راسته زن خواهد بود که هر کدام از آنها کاربردهای خاص خود را دارند. رایج ترین و پرطرفدارترین انواع دستگاه لبه چسبان عبارت است از:

دستگاه لبه چسبان کارگاهی (دستی)

  • در صورتی که فضای کارگاه شما کوچک و میزان کار شما نسبتا کم است این نوع از دستگاه بهترین انتخاب برای شماست.
  • هنگام کار کردن با دستگاه لبه چسبان صنعتی باید از دست و نیروی بدنی خود استفاده کنید.
  • سرعت آن نسبت به نوع صنعتی کم تر است.
  • قیمت آن مناسب و ارزان است.

دستگاه لبه چسبان صنعتی (اتوماتیک)

  • بهترین انتخاب برای کارگاه های پیشرفته با حجم کاری زیاد است.
  • کاملا اتومات عمل می کند و هیچ نیروی دستی برای کار با آن نیاز نیست.
  • بر اساس تعداد ایستگاه های آن دسته بنذی می شود.
  • قیمت آن نسبت به نوع دستی گران تر است.
لبه چسبان ام دی اف
لبه چسبان ام دی اف

قیمت انواع دستگاه لبه چسبان راسته زن و بهترین راه خرید آن

اگر به دنبال قیمت دستگاه لبه چسبان در بازار هستید ابتدا باید نوع و تمام مشخصات دستگاه مورد نیاز خود را تعیین کنید، زیرا قیمت این دستگاه به پارامترهای های مختلفی مثل نوع دستگاه، برند، تعداد ایستگاه ها، سرعت، دقت، میزان ضخامت کار و … وابسته است و بر اساس آنها قیمت دستگاه ها با هم اختلاف دارند.
این مجموعه یکی از معتبرترین مراکز اینترنتی فروش دستگاه لبه چسبان در بازار است که آن را در برندها و نوع های مختلف عرضه می کند. تمام دستگاه ها و ماشین آلات موجود در این وب سایت کاملا باکیفیت و پرقدرت هستند و طول عمر بالایی دارند. خرید از این مرکز به صورت اینترنتی است یعنی مشتری بدون هیچ واسطه ای می تواند دستگاه مورد نظر خود را با قیمت بسیار ارزان تر از بازار از این مجموعه تهیه کند و هزینه های خود را کاهش دهد.

پس اگر شما هم قصد دارید کارگاه خود را به انواع لبه چسبان راسته زن مجهز کنید، از ابن وب سایت خرید کنید و از کیفیت و قیمت آن آسوده خاطر باشید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید دستگاه برش ام دی اف

خرید دستگاه برش ام دی اف + قیمت روز دورکن برش + خرید آسان

خرید دستگاه برش ام دی اف با قیمت باور نکردنی از این شرکت را به …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ