دستگاه اتوماتیک چوب
شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / دستگاه لبه چسبان / قیمت امروز دستگاه لبه چسبان در بازار ایران
خرید دستگاه لبه چسبان کارکرده

قیمت امروز دستگاه لبه چسبان در بازار ایران

قیمت امروز دستگاه لبه چسبان را از طریق این مجموعه استعلام کنید. بزرگترین مرکز فروش انواع تجهیزات کارگاهی هم اینک بهترین لبه چسبان کارآمد را با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب به صورت آنلاین به فروش می رساند.

ضرورت استفاده از دستگاه لبه چسبان

همانگونه که مستحضر هستید علم روز به روز درحال پیشرفت است و با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوزی تمامی صنایع نیز پا به پای این پیشرفت رشد کرده و بر میزان تولیدات خود با کیفیت و کاربردهای بیشتر و بهتر می افزایند.
دستگاه لبه چسبان نمونه ای بارز از تولیدات صنایعی می باشد که با بهره مندی از تجارب متخصصین و علم روز اقدام به تولید نموده اند.
لبه چسبان ها تجهیزات بسیار پیشرفته ای هستند که در کارگاه های چوب و صنایع مرتبط با آن مورد استفاده قرار می گیرند و به عنوان یکی از دستگاه های عصر مدرن کاربرد بیشتری نسبت به تجهیزات قدیمی تر دارند.

لبه چسبان همانگونه که از نام آن پیداست جهت لبه چسبانی استفاده می شود، همانگونه که می دانید در کارگاه های چوب جهت ساخت وسایل چوبی ابتدا قطعات را به ابعاد دلخواه برش خواهند زد که در این صورت لبه‌ هایی ناهموار و خشن بر لبه کار ایجاد می‌ شود؛ به همین دلیل نیاز است لبه‌ های این قطعات با نواری نازک مجهز گردند، تا لبه های برآمده و خشن از روی کهر ناپدید شوند و این کار توسط دستگاه لبه چسبان صورت می گیرد.
این دستگاه علی رغم اینکه موجب زیبایی مصنوعات چوبی می‌ شود؛ اما در میزان افزایش مقاومت قطعه نیز دخالت دارد.
درگذشته جهت انجام این کار، از دستگاهی شبیه به اتو استفاده می کردند که سرعت و دقت بسیار پایینی داشت و کیفیت و مطلوبیت لازم را نیز به وجود نمی آورد؛ اما امروزه لبه چسبان با سرعت و همچنین دقت بسیار بالا عملیات لبه چسبانی را انجام می دهد.
این دستگاه علی رغم بازدهی بالا و افزایش سرعت و دقت انجام کار، دارای قیمت های متفاوتی می باشد که کاربران جهت خرید باید به مراکزی که قیمت امروز دستگاه لبه چسبان را به زیر قیمت بازار حساب می کنند، مراجعه نمایند.
عملیات لبه چسبانی به کمک ایستگاه هایی صورت می گیرد که این تعداد ایستگاه در دستگاه های مختلف، متفاوت می باشد که ایستگاه‌ های دستگاه لبه چسبان را به‌ طور کلی می‌ توان در دسته‌ های زیر تقسیم‌ بندی کرد:

  • غلطک یا نوار پیش برنده
  • ایستگاه پیش گرمکن
  • ایستگاه پیش فرز
  • ایستگاه اسپری
  • ایستگاه چسب
  • ایستگاه غلطک فشار
  • ایستگاه اره سروته زن
  • ایستگاه فرز بالا و پایین
  • ایستگاه گوشه زن
  • ایستگاه لیسه نوار
  • ایستگاه لیسه سطح و چسب
  • ایستگاه پولیش

قیمت امروز دستگاه لبه چسبان

مراحل انجام لبه چسبانی در دستگاه لبه چسبان

لبه چسبان، یکی از دستگاه های بروز و کارآمد است که قابلیت انجام برش قطعات در سرعت و دقت بالا را دارد.
این وسیله توانسته است با افزایش میزان بازدهی بالا مورد توجه کارگاه های چوب قرار بگیرد و البته به دو صورت اتوماتیک و دستی وجود دارد.
عملیات لبه چسبانی در دستگاه‌ های نوع اتوماتیک به صورت‌ های مختلفی انجام می ‌شود که باید مراحلی را طی کند و هر کدام از این مراحل با نام ایستگاه خوانده می‌ شوند.
لبه چسبان ها در دو نوع صنعتی و نیمه‌ صنعتی هستند که نوع ایستگاه ها و فعالیت این دو دستگاه با یکدیگر متفاوت می باشد.
برای انجام لبه چسبانی تنها کافیست تا، قطعه را به دستگاه وارد کنید، تا توسط ایستگاه های مختلف چسب خوری لبه‌ های آن، اتصال نوار به لبه کار به‌ وسیله غلطک ها و حرارت دادن برای چسبیدن نوار به لبه انجام شود که در نتیجه پس از طی شدن این مراحل، قطعه ای تراز شده با زیبایی بیشتر تحویل خواهیم گرفت.
ناگفته نماند که قطعاتی که در این دستگاه قرار می گیرند، با توجه به ابعاد و کارایی دستگاه متفاوت‌ هستند.

خرید مناسب ترین قیمت امروز دستگاه لبه چسبان

لبه چسبان، جزو تجهیزاتی می باشد که استفاده از ان در کارگاه های صنایع چوب الزامی است؛ چرا که این وسیله باعث افزایش سرعت و دقت انجام کار می شود.
به هنگام خرید، توجه به کیفیت دستگاه بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا به هر میزانی که میزان کیفیت دستگاه ارتقا یابد کارایی آن و بازدهی بیشتری نیز خواهد داشت.
البته مواردی مثل سرعت، تعداد ایستگاه ها، ابعاد دستگاه، نوع برق مصرفی که تک فاز و یا سه فاز است، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش نیز مهم است که بعد از این موارد قیمت نیز از نکات مهم به حساب می آید.
امروزه با توجه به برندهای متفاوت، بی شک قیمت های مختلفی نیز وجود دارد؛ اما خرید یک دستگاه درجه یک با قیمت مناسب شرط یک خرید خوب است.

مرکز معتبر فروش تجهیزات کارگاهی که از بزرگترین مراکز کشور می باشد، قیمت امروز دستگاه لبه چسبان را به صورت رقابتی عرضه می کند. برای خرید و یا اطلاع از قیمت امروز دستگاه لبه چسبان می توانید از طریق پل های ارتباطی با مشاورین این مجموعه تماس بگیرید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY + بهترین قیمت فروش

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY با بهترین قیمت فروش، در بزرگ ترین …

2 دیدگاه

  1. بازتاب ها: kamagra farligt

  2. بازتاب ها: viagra sin receta en farmacias

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ