دستگاه اتوماتیک چوب
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / دورکن / فروش دورکن ۳۸۰ پایون با قیمت ارزان
دستگاه دورکن ساچمه ای نوین چوب

فروش دورکن ۳۸۰ پایون با قیمت ارزان

دورکن پایون ۳۸۰ با قیمت ارزان همین حالا در مرکز فروش تجهیزات کارگاه به صورت آنلاین عرضه می گردد. بهترین دستگاه دورکن پایون، با قابلیت کارکرد و سرعت کار بالا در این مرکز معتبر به فروش می رسد.

دورکن پایون ۳۸۰ و مشخصات این دستگاه

دورکن یک ابزار برشی بسیار پرکاربرد است که با قابلیت برش قطعات در سرعت و دقت بالا توانسته، در کارگاه های چوب و صنایع مرتبط جایگزین شود.
در اصل دستگاه دورکن همان اره برقی است که با قابلیت های بهتر، بیشتر و پیشرفته تر طراحی و تولید شده است.
این دستگاه به کمک تیغ اره خود، کار برش را (برش های مستقیم و زاویه دار) را انجام می دهد و هیچ محدودیتی در برش قطعات با اندازه های مختلف ندارد.
برش قطعه در دورکن به صورت تک ورق انجام می شود به نحوی که قطعه مورد نظر روی ریل دستگاه دورکن قرار می گیرد و از روی تیغ اره به وسیله کاربر حرکت داده می شود و در این مرحله است که عملیات برش انجام خواهد شد.
برش دقیق و سریع از قابلیت های مهم این دستگاه است که موجب کاربرد دورکن ها در صنایع مختلف نیز شده است و همچنین دارای عملکرد ساده و دقیق بدون نیاز به مهارت و تخصص خاص می باشد.
این دستگاه در دو نوع دورکن دستی و دورکن اتوماتیک تولید می شود که در نوع دستی، تمامی تنظیمات به صورت دستی انجام می شود؛ اما در نوع دورکن اتوماتیک، تمامی تنظیمات به وسیله خود دستگاه و از طریق یک صفحه نمایشگر صورت می گیرد.
اهمیت استفاده از این دستگاه باعث شده تا کارخانه های بسیاری اقدام به تولید انواع دورکن کنند که از آن میان می توان به پیشرفته ترین نوع دورکن ها، دستگاه دورکن پایون ۳۸۰ اشاره نمود.
دستگاه دورکن پایون ۳۸۰ نمونه جدید و کارآمد از این قبیل دستگاه ها می باشد که به سرعت در بازار و حتی صنعت چوب جای گرفته است.
دستگاه های دورکن از هر نوع و مدلی که باشند، یا توسط هر شرکتی که ساخته شوند، بی شک دارای یک سری اجزای اصلی و فرعی هستند که موجب تمایز آن ها می شود.
از مشخصات دستگاه دورکن پایون ۳۸۰ می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای سرعت ۵۰ کیلو متر در ثانیه در کالیبراسیون گونیای پشت تیغه
  • حداکثر سرعت جابجایی گونیای پشت تیغه برابر است با ۱۳۰ میلی متر در ثانیه
  • با حداقل سایز برش گونیای پشت تیغ اره ۸ میلی متر
  • دارای برق سه فاز و ابعاد ۳۸۲۰x3160x865 میلی‌ متر
  • مناسب بودن قیمت دورکن پایون

دورکن پایون 380

لیست قیمت دستگاه دورکن پایون ۳۸۰

همه ما می دانیم تمامی صنایع و پیشرفت آن ها دستخوش تغییرات و پیشرفت علم تکنولوژی است که به خوبی توانسته دنیای ماشینی امروزی را جایگزین صنعت قدیمی کند.
دستگاه دورکن پایون ۳۸۰ نمونه ای از تجهیزات پیشرفته ای می باشد که حاصل این تغییر و پیشرفت است که با قابلیت های زیاد تولید و توزیع می گردد.
قیمت دورکن پایون به نسبت کیفیت محصول و میزان سرعت و دقت آن مشخص می گردد که این دستگاه از نوع پیشرفته ترین های بازار تجهیزات کارگاهی به شمار می رود.

نمایندگی آنلاین فروش دورکن پایون

نمایندگی دورکن پایون ۳۸۰ از بزرگترین مراکز توزیع تجهیزات کارگاهی بالاخص دستگاه دو کن در کشور می باشد.
این مرکز جزو شرکت هایی است که به واسطه فروش اینترنتی تمام مشخصات دستگاه اعم از نوع دستگاه، کاربرد، کیفیت و قیمت دورکن پایون را در سایت خود ارائه می دهد.

اگر می خواهید خریدی بی دغدغه و بی واسطه ای را داشته باشید و یا به لیست قیمت دستگاه پایون دورکن دسترسی پیدا کنید، همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.
5/5 - (1 امتیاز)
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دستگاه لبه چسبان پایون 5 ایستگاه

دستگاه لبه چسبان پایون ۵ ایستگاه با قیمت مناسب

دستگاه لبه چسبان پایون ۵ ایستگاه با قیمت مناسب در این مرکز به فروش می …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ