دستگاه اتوماتیک چوب
یکشنبه , اردیبهشت ۹ ۱۴۰۳
خانه / دورکن / دورکن تمام اتوماتیک | عرضه بهترین دورکن ام دی اف
دورکن تمام اتوماتیک
دورکن تمام اتوماتیک

دورکن تمام اتوماتیک | عرضه بهترین دورکن ام دی اف

دورکن تمام اتوماتیک یک وسیله مهم و کاربردی در صنعت چوب و MDF است. این مجموعه با عرضه بهترین دورکن ام دی اف به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش، شرایط خوبی را برای خریداران فراهم می نماید.

معرفی اجزای دستگاه دورکن تمام اتوماتیک

دستگاه دورکن جزء مهم ‌ترین دستگاه های پرکاربرد در صنعت نجاری است که وظیفه برش تمامی صفحات چوبی روکش دار و بدون روکش را دارد.
در واقع دورکن یک اره گرد با میز متحرک می باشد که حرکت میز توسط ریل های مختلف صورت می گیرد.
با کمک دستگاه دورکن اتوماتیک امکان برش های طولی، عرضی، زاویه دار، شیارزنی، گونیا کردن و دور کردن قطعات از یکدیگر وجود دارد.
در این بخش به معرفی اجزای اصلی دستگاه دورکن تمام اتوماتیک می پردازیم:

  • ریل دستگاه: برای آسان تر حرکت کردن قطعات بزرگ چوبی بر روی میز کار از ریل هایی استفاده می کنند که کارکرد این دستگاه را آسان تر کرده است و دو نوع ریل واگنی و ریل ساچمه ای بر روی دستگاه ها قرار می گیرند که هرکدام نحوه عملکرد خاصی دارد.
  • موتور دستگاه: هر دستگاه حداقل دو موتور مجزا جهت به چرخش در آمدن تیغه اره اصلی و تیغ اره برش یا خط زن داشته که متناسب با نوع مصرف برق تک فاز و سه فاز از سه اسب بخار تا ۱۰ اسب بخار قدرت آن تغییر می نماید.
  • ‏میز: جهت نگهداری ورق های چوبی کاربرد دارد.
  • گونیای دورکن: دستگاه دورکن اتوماتیک دارای سه گونیای عرضی، گونیای طولی و دنیای تلسکوپی است که هر کدام در بهتر کار کردن دستگاه موثر هستند.
  • شاسی: در هر ماشین یک چهارچوب قرار می گیرد که جهت نگهداری موتور و کلیه سیستم برقی کاربرد دارد.
  • سیستم برق: تابلو برق دستگاه های دورکن با توجه به برق مصرفی تک فاز و سه فاز متفاوت بوده و از چندین قطعات مختلف تشکیل می شود.
  • کلمپ و گیره ها: وظیفه اصلی کلمپ و گیره نگهداری ورق های بزرگ و سایز کردن قطعات با یکدیگر است.
خرید دورکن تمام اتوماتیک
خرید دورکن تمام اتوماتیک – تمیشه

راهنمای خرید دستگاه دورکن

دورکن یک دستگاه بسیار مهم و کاربردی در نجاری ها محسوب می شود که وظیفه برش تمامی قطعات چوبی را به عهده داشته و می ‌تواند با دقت بالا صفحه های چوبی به همراه روکش یا بدون روکش را برش دهد.
به همین جهت تنوع بالایی از این دستگاه در بازار وجود دارند که ممکن است در هنگام خرید موجب سردرگمی خریداران گردد.
اگر به راهنمای خرید دستگاه دورکن به طور کامل آشنایی داشته باشید، با تحلیل و بررسی ویژگی های دستگاه و شرایط کاری می ‌توانید بهترین را انتخاب کنید.
در این بخش به بررسی چند نکته مهم جهت خرید بهتر می پردازیم:

  • ابعاد محیط کار تاثیر زیادی در ابعاد و اندازه دستگاه دورکن دارد، باید دستگاهی انتخاب شود که در محیط کارگاه دست و پا گیر نباشد.
  • گروه کاربری دستگاه و انتظاری که از یک دستگاه دور کن می ‌رود مشخص کننده توان موتور آن است. در صورتی که فقط در کارگاه مشغول برش باشید باید از دستگاه‌ هایی با موتور قوی استفاده کنید.
  • مسائل فنی دستگاه از قبیل نوع ریل دستگاه یا جنس تیغه اره ها و مواردی از این قبیل باید با دقت بالاتری مورد بررسی قرار بگیرد، به عنوان مثال ریل های واگنی طول عمر بالاتری دارند.
  • قیمت دستگاه نیز جزء عوامل مهم است که باید با بررسی ویژگی ها و مشخصات هر دستگاه مطابقت داشته باشد.

ارائه بهترین قیمت دستگاه دورکن اتوماتیک

با توجه به ویژگی ‌های خاصی که دستگاه دورکن تمام اتوماتیک از آن برخوردار بوده، اغلب صاحبان صنایع ترجیح می دهند تا از این دستگاه استفاده کنند.
این مجموعه با ارائه بهترین قیمت دستگاه دورکن اتوماتیک سعی کرده تا امکان خرید را برای همه افراد با هر سطح مالی فراهم آورد.

در این مجموعه تمامی واسطه ها حذف شده و دستگاه دورکن از درب کارخانه تولید کننده ارائه می گردد؛ به همین جهت از ایجاد هزینه ‌های اضافی جلوگیری شده و به نسبت دیگر بازارهای فروش به شکل مناسب تری قیمت گذاری می شود.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید دستگاه برش ام دی اف

خرید دستگاه برش ام دی اف + قیمت روز دورکن برش + خرید آسان

خرید دستگاه برش ام دی اف با قیمت باور نکردنی از این شرکت را به …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ