دستگاه اتوماتیک چوب
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / دستگاه cnc / لیست قیمت دستگاه cnc چوب دست دوم + راهنمای خرید
لیست قیمت دستگاه cnc چوب دست دوم
لیست قیمت دستگاه cnc چوب دست دوم

لیست قیمت دستگاه cnc چوب دست دوم + راهنمای خرید

لیست قیمت دستگاه cnc چوب دست دوم یکی از چالش هایی است که ممکن، هنگام خرید این محصول ذهن شما را درگیر کند. این مجموعه با توجه به تجارب زیادی که در این حوزه دارد در این مقاله به برخی سوالات شما عزیزان در هنگام خرید دستگاه سی ان سی پاسخ داده است.

راهنمای خرید بهترین دستگاه سی ان سی در بازار

دستگاه cnc یکی از پرکاربردترین محصولات صنایع چوب می باشد که شرکت های متعددی این محصول را در ابعاد، عملکرد، طول عمر بالا و غیره به بازار عرضه می کنند. دستگاه cnc با توجه به نوع کاری که انجام می دهید، انتخاب می شود.
به عنوان مثال برای مشاغلی که حجم کاری فشرده دارند، دستگاه های چند کله کاربرد دارد. یا اگر شخصی در زمینه متریال می خواهد کار حکاکی انجام دهد باید دستگاه روتاری دو کله خریداری کند. پس تا این جا متوجه شدیم که حوزه کاری شما در انتخاب دستگاه تأثیر گذار است. در ادامه به مهم ترین فاکتور ها، برای خرید این دستگاه پرداخته ایم:

بررسی قطعات و سیستم خنک کننده

برخی قطعات در این دستگاه از اهمیت ویژه ای برخوردارند. مانند: اسپیندل و الکتروموتور که لازم است با کمک یک متخصص، سرعت اسپیندل و نوع موتور انتخاب گردد. قسمت دیگری که مهم می باشد، خنک کننده دستگاه است که هرچه قدرتمندتر باشد در سرعت دور کردن تراشه ها، هنگام برش دهی تأثیر می گذارد.

برسی برند و نحوه عملکرد دستگاه

قبل از خرید حتماً روان بودن حرکت، سرعت، توان، عملکرد بازوها را چک کنید. زیرا اگر قطعه ای دچار مشکل شده باشد و شما قبل از خرید متوجه آن نشده باشید، ممکن است هنگام استفاده روی دیگر قطعات، اثر گذارد. همچنین هنگام تهیه دستگاه سی ان سی سعی کنید حداقل از برند معتبر و شناخته شده ای خریداری کنید. زیرا افراد متقلبی از فروش دست دو سوء استفاده می کنند و دستگاه خراب سی ان سی را به جای دستگاه بدون عیب به فروش می رسانند. پس حتماً هنگام خرید، چک کنید که طول عمر دستگاه خیلی کم نباشد، امکان به روز رسانی محصول وجود داشته باشد، از نظر کیفیت ساختاری مورد تأیید شما قرار بگیرد، فروشنده تغیراتی در دستگاه ایجاد نکرده باشد.

دستگاه سی ان سی چوب دست دوم - تمیشه
دستگاه سی ان سی چوب دست دوم – تمیشه

خرید دستگاه cnc کارکرده ارزش دارد؟

معمولاً دستگاه های دست دوم نسبت به مدل آکبند ۳۰ الی ۵۰ درصد کاهش قیمت دارند. اما این نکته را در نظر بگیرید که نسبت به دستگاه آکبند از قدرت، عملکرد، توان و غیره کم تر بهره مند است. اما با این حال شما می توانید با قیمت مناسب و کارایی بالا این محصول دست دو را خریداری کنید. دستگاه سی ان سی کارکرد، مزایایی برای شما خواهد داشت که شامل:

  • قیمت مناسب تر و پایین تر از دستگاه آکبند است.
  • می توانید نمونه کار های ساخته شده، توسط دستگاه سی ان اس مشاهده کنید.
  • دیدن کارایی محصول از نزدیک، حتی اگر مشکل یا خرابی داشت، همان لحظه می توانید به فروشنده اعلام کنید.
  • تحویل آنی

عوامل موثر در لیست قیمت دستگاه cnc چوب دست دوم

همان طور که می دانید دستگاه cnc دست دوم قیمت مشخصی ندارند و به عواملی مانند: سال ساخت، سالم بودن و کارایی بالا، نوع اسپیندل و موتور، درصد بالا بودن کیفیت قطعات، دقت و خطا، نوع کنترلر، قیمت قطعات دستگاه بستگی دارد. همچنین شما می توانید جهت اطلاع از قیمت دستگاه cnc چوب دست دوم از مشاورین این نمایندگی کمک بگیرید. این مجموعه بهترین دستگاه سی ان سی را به شما خریداران معرفی می کند. شما می توانید از خدمات ویژه این مجموعه فروش اعم از، ضمانj نامه هنگام خرید بهره مند شوید.

سوالات متداول شما

دستگاه سی ان سی دست دوم ارزش خرید دارد؟

برای آن دسته از خریدارانی که میزان بودجه کمتری داشته، اما به دنبال خریدی مطمئن هستند، پیشنهاد می شود خرید دستگاه سی ان سی دست دوم را از نمایندگی تمیشه تجربه کنند.

قیمت دستگاه سی ان سی کارکرده در سال ۱۴۰۲ چه نرخی دارد؟

قیمت دستگاه سی ان سی کارکرده در سال ۱۴۰۲ در نمایندگی ما، همان قیمت روز و کاملا بی واسطه است.

1.7/5 - (11 امتیاز)
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دستگاه لبه چسبان پایون 5 ایستگاه

دستگاه لبه چسبان پایون ۵ ایستگاه با قیمت مناسب

دستگاه لبه چسبان پایون ۵ ایستگاه با قیمت مناسب در این مرکز به فروش می …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ