دستگاه اتوماتیک چوب
چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳
خانه / دستگاه لبه چسبان / مرجع خرید بهترین دستگاه لبه چسبان صنعتی
دستگاه لبه چسبان پایون 5 ایستگاه

مرجع خرید بهترین دستگاه لبه چسبان صنعتی

بهترین دستگاه لبه چسبان صنعتی توسط معتبرترین مرجع خرید با شرایط استاندارد و تضمین کیفیت به صورت اینترنتی به فروش می رسد. این مجموعه انواع مدل های لبه چسبان را با قیمت زیر بازار و کیفیت عالی عرضه می کند.

بهترین دستگاه لبه چسبان صنعتی

بی شک همه شما کابینت ها و کمدهای خود را دیده اید که لبه های آن ها حالتی چسب خوردگی دارد که به صورت منظم و با دقت بسیار بالایی روی کار قرار گرفته اند.
بهترین دستگاه لبه چسبان صنعتی، یکی از تجهیزات کارگاهی می باشد که به جهت چسباندن چسب هوی پلیمری مخصوصی به لبه های کار مورد استفاده قرار می گیرد.
به هنگام برش قطعات چوبی جهت به دست آوردن ابعاد دقیق تری بی شک لبه ها دچار ناهماهنگی و ناموزونی می شوند که از زیبایی کار می کاهد.
لبه چسبان ها با چسباندن چسب ها این لبه های ناموزون را پوشانده و حتی دو قطعه را به یکدیگر می چسباند.
دستگاه های لبه چسبان وظیفه دارند تا نوار را به لبه قطعات بچسبانند، که در گذشته این کار به کمک دست ولی با سرعت و دقت بسیار پایینی انجام می شد، که امروزه این دستگاه باعث افزایش سرعت و دقت کار و البته میزان بازدهی بیشتر آن می شود.

برای لبه چسبانی تنها کافیست تا قطعه چوب را به دستگاه وارد کرده تا لبه های آن طی عملیاتی چسب بخورد و این عمل توسط نواری که در قسمت وسط است، با غلتک به لبه کار وصل و سپس حرارت داده می‌ شود و برای این که زیبایی خوبی داشته باشد، و کار در مرحله آخر کار پولیش می‌ گردد.
بهترین دستگاه لبه چسبان صنعتی امروزه در ردیف پرکاربردترین تجهیزاتی قرار گرفته که میزان بازدهی بالاتری را به نسبت تجهیزات قبلی دارد.

انواع دستگاه لبه چسبان صنعتی

تجهیزاتی چون دستگاه لبه چسبان نیز دارای انواع و مدل های مختلفی هستند که هریک دارای مشخصاتی می باشد که بیشتر به نوع شرکت سازنده آن بستگی دارد.

بهترین دستگاه لبه چسبان صنعتی در دو مدل قابل حمل و ثابت تولید می گردد که البته تمایز اصلی لبه چسبان ثابت و قابل حمل، در نوع مدل آن ها است.

  • دستگاه لبه چسبان قابل حمل:

همانگونه که از نام ان مشخص است، قابل حمل بوده و برای صفحات کوچک تر و کارگاهی استفاده می شود و کار با آن دقت و مهارت کاربران را می طلبد.

این دستگاه خود به دو دسته تقسیم می شود که این تقسیم بندی، با توجه به جنس نواری که استفاده می کنند می باشد.

دستگاه لبه چسبان قابل حمل اتویی:

در این نمونه از نوار های اتویی برای لبه چسبانی استفاده می شود که با کمک سشوار باد گرم، نوار پشت چسب دار را گرم کرده و سپس به صورت دستی لبه چسبانی انجام می شود. این نمونه، برای نوارهایی با ضخامت ۴/۰ میلی متر قابل استفاده است.

دستگاه لبه چسبان قابل حمل PVC:

این مدل نیز دارای یک مخزن چسب است، که چسب گرانول را در مخزن خود گرم و ذوب می کند، در نتیجه نوار PVC هنگام خروج به چسب گرانول آغشته می شود و کار لبه چسبانی صورت می گیرد.

  • دستگاه لبه چسبان ثابت:

این دستگاه برخلاف نوع قابل حمل، ثابت است و کمی نسبت به مدل دیگر کندتر کار می کند.

 

بهترین دستگاه لبه چسبان صنعتی

خرید ارزان ترین قیمت لبه چسبان به صورت مستقیم

لبه چسبان ها از بهترین دستگاه های برشی هستند که مطابق با پیشرفت علم طراحی و به تولید رسیده اند.
لبه چسبان ها اهمیت ویژه ای در صنعت چوب، به جهت برش قطعات چوبی با دقت و سرعت بالا دارند که یک امتیاز مثبت برای این دستگاه محسوب می باشد.
اما بهترین دستگاه لبه چسبان صنعتی نیز با توجه به کیفیت بالایی که از آن برخوردار است، قیمتی تیز متناسب با این کیفیت باید داشته باشد؛ اما در بازار داخلی اینگونه نیست و این قیمت با چندین برابر قیمت واقعی محصول عرضه می شود.

مرکز فروش انواع تجهیزات صنعت چوب، از مراکز معتبری است که کیفیت و قیمت را متناسب با یکدیگر و حتی ارزانتر از قیمت بازار ارائه می دهد. جهت خرید لبه چسبان درجه یک و قیمت مناسب با مشاورین این مجموعه تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY + بهترین قیمت فروش

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY با بهترین قیمت فروش، در بزرگ ترین …

یک دیدگاه

  1. بازتاب ها: priligy online kaufen

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ