دستگاه اتوماتیک چوب
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / دستگاه پرس وکیوم / دستگاه پرس وکیوم نوین چوب | سفارش بی واسطه و ارزان
قیمت دستگاه وکیوم نوین چوب
قیمت دستگاه وکیوم نوین چوب

دستگاه پرس وکیوم نوین چوب | سفارش بی واسطه و ارزان

قیمت دستگاه وکیوم نوین چوب به شرایط مختلفی در بازار و کارخانه ارتباط دارد و در حال حاضر سفارش بی واسطه و ارزان این دستگاه موجب می ‌شود تا بهترین قیمت دستگاه وکیوم ام دی اف را تهیه کنید.

دلیل خرید دستگاه پرس وکیوم

دستگاه پرس وکیوم جزء دستگاه های کاربردی برای روکش کردن سطح چوب و سایر سطوح فلزی و پلاستیکی مختلف است که در کارخانجات نجاری و چوب بری مورد استفاده قرار می گیرند.
دستگاه پرس وکیوم از یک میز تشکیل شده که یک موتور مکنده و یک کوره حرارتی بر روی آن قرار گرفته است. کوره حرارتی با کمک المنت های برقی باعث نرم شدن روکش pvc و فعال شدن چسب دو زمانه می شود. از طرف دیگر هم پمپ مکنده باعث ایجاد وکیوم و خلاء می گردد که روکش بر روی سطح کار به خوبی قرار می گیرد.
در واقع دستگاه پرس وکیوم بدون هیچ محدودیتی می ‌تواند انواع روکش های مختلف بر روی سطح هر قطعه از کار را انجام دهد؛ به همین دلیل نیاز اساسی کارگاه ها برای افزایش کیفیت کار است.
پس لازم است که با وجود بالا بودن قیمت دستگاه وکیوم چوب حتما در هر کارگاه یک عدد از این دستگاه‌ ها قرار بگیرد، تا بتوانند محصولات با کیفیتی را تولید کنند.

چه عواملی بر قیمت دستگاه وکیوم نوین چوب تأثیر می گذارد؟

تمامی خریداران دستگاه وکیوم پس از بررسی کیفیت و قابلیت های دستگاه از قیمت دستگاه وکیوم ام دی اف می ‌پرسند و این موضوع نشان می‌ دهد که در هنگام خرید این دستگاه ها قیمت از فاکتورهای مهم و تأثیرگذار در خرید نهایی است.
همه خریداران ترجیح می دهند تا یک دستگاه پرسی را تهیه کنند که علاوه بر همخوان بودن قابلیت های آن با کارگاه مورد نظر، نرخ ارائه این دستگاه نیز برای خرید کاملا توجیه پذیر باشد.
به همین دلیل مهم است که قیمت دستگاه وکیوم نوین چوب در بازار چگونه ارائه می گردد و چه عواملی می ‌توانند بر قیمت آن تأثیر بگذارند؟
مهمترین عوامل موثر بر نرخ دستگاه وکیوم نوین چوب شامل موارد ذیل است:

تعداد سینی

تعداد سینی ها بر عملکرد دستگاه و حجم تولید محصولات مختلف در طول روز تأثیر می ‌گذارد. هر چقدر تعداد سینی ها بیشتر بوده، در نتیجه کیفیت دستگاه و حجم کار آن نیز افزایش می ‌یابد.

نحوه حرکت کوره و مدل پرس

انواع مختلف دستگاه های پرس بر اساس کوره ای که در آنها قرار گرفته دسته بندی می شوند و همچنین نحوه پرس دستگاه به صورت ریلی، آسانسوری، صندوقی و موارد مختلف دیگر است. هر کدام عملکرد خاصی داشته، پس طبیعی است که با قیمت ‌های متفاوت به بازار ارائه گردد.

قدرت موتور محرک

قدرت موتور محرک جزء عوامل مهمی است که در کیفیت نهایی کار تأثیر می‌ گذارد و هرچقدر بالاتر باشد کیفیت کار هم افزایش می یابد.

قدرت موتور مکنده

هر چقدر قدرت موتور مکنده بیشتر باشد، در نتیجه روکش می تواند بدون حباب در سطح کار قرار بگیرد که در نهایت طول عمر آن افزایش می یابد.

شرایط بازار

وضعیت بازار ارز و تغییرات زیادی که در نرخ دلار به وجود می آید، در مدت زمان کوتاهی می ‌توانند بر روی قیمت این دستگاه ها در بازار تأثیر بگذارند. چرا که به دلیل تحریم ها تهیه قطعات مختلف دستگاه‌ ها به راحتی امکان پذیر نیست.

دستگاه پرس وکیوم نوین چوب
دستگاه پرس وکیوم نوین چوب

فروش دستگاه پرس وکیوم ارزان

با بررسی لیست قیمت دستگاه پرس وکیوم در می یابیم که این دستگاه ها جزء دستگاه های گران قیمتی قرار می گیرند که تهیه آنها برای هر کارگاهی لازم و ضروری است. به همین دلیل پیدا کردن مراکزی که این دستگاه را با نرخ های مناسب و مقرون به صرفه تر ارائه دهنده اهمیت می ‌یابد.
این مجموعه یکی از بزرگترین مراکزی است که در زمینه فروش دستگاه پرس وکیوم ارزان خدمات خود را بدون واسطه ارائه می دهد. چرا که تمامی دستگاه های خریداری شده را به شکل مستقیم از کارخانجات تولید کننده آن برای خریدار ارسال می کند.

در صورتی که قیمت دستگاه وکیوم نوین چوب برای شما اهمیت دارد و به راحتی نمی توانید از کارخانه آن را تهیه کنید، با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط بگیرید. پس از دریافت اطلاعات کافی در مورد نوع دستگاه و ابعاد و اندازه آن متناسب با مخیط کارگاه و هزینه در نظر گرفته، سفارش خود را ثبت نمایید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY + بهترین قیمت فروش

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY با بهترین قیمت فروش، در بزرگ ترین …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ