دستگاه اتوماتیک چوب
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / دستگاه پرس وکیوم / قیمت دستگاه پرس وکیوم دست دوم | بازرگانی فروش دستگاه های ام دی اف و چوب
قیمت دستگاه پرس وکیوم دست دوم

قیمت دستگاه پرس وکیوم دست دوم | بازرگانی فروش دستگاه های ام دی اف و چوب

قیمت دستگاه پرس وکیوم دست دوم در بازار بسیار به صرفه تر از دستگاه نو می باشد. بازرگانی فروش دستگاه های ام دی اف و چوب، شرایط خرید بی واسطه را برای خریدار فراهم آورده است.

همه آنچه از دستگاه پرس وکیوم ام دی اف نمی دانید؟

شاید تا به حال کلمه پرس و وکیوم را شنیده باشید در این مقاله قصد داریم کاملا شما را با آن ها آشنا کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.
شایان ذکر است که پرس فرایندی است که به دنبال آن سطح قطعه فلزی مورد نظر با عبور از دهانه قالب و در اثر فشار خیلی زیاد، کم می شود.
در کل دو نوع فشار اصلی پرس وجود دارد: فشار کاری مستقیم و فشار کاری غیر مستقیم.
توجه داشته باشید که وکیوم در زبان فارسی به معنای خلاء می باشد و به فضایی گفته می شود که خالی از ماده است.
انواع وکیوم با توجه به فشار گاز دسته بندی متفاوتی دارند مانند: خلاء کم، خلاء متوسط، خلاء زیاد، خلاء خیلی زیاد.
دو کلمه پرس و وکیوم با کنار هم قرار گرفتن دستگاهی را به وجود می آورند که در روکش کاری فرآورده های چوب مورد استفاده قرار می گیرد.
در زیر دستگاه پرس وکیوم یک عدد پمپ وکیوم وجود دارد که کارش انجام عملیات مکش است و این کار را به وسیله روزنه هایی که در کف میز دستگاه مورد نظر وجود دارد انجام می دهد.
همچنین دقت کنید که تعداد و محل قرار گرفتن این روزنه ها در دستگاه ها متفاوت است، اما در اصل شکل صحیح و درست قرار گرفتن آن ها باید به گونه ای باشد که قدرت مکشی که توسط پمپ وکیوم به قطعه کار وارد می شود در کل میز پخش شود تا قطعه مورد نظر شکل اصلی خود را از دست ندهد.
دستگاه پرس وکیوم برای روکش کردن درهای کابینت، روکش کردن انواع قطعاتی که از ام دی اف ساخته شده اند مانند تخت خواب، کمد و میز کامپیوتر به کار می رود.
دستگاه های پرس وکیوم انواع گوناگونی دارند مانند: دستگاه پرس وکیوم صندوقی، پرس وکیوم آسانسوری، پرس وکیوم تک سینی یا تک میز و پرس وکیوم دومیز یا چند سینی.

دستگاه پرس وکیوم دست دوم و قیمت اقتصادی آن

همانطور که می دانید در همه جا قیمت دستگاه پرس وکیوم دست دوم از پرس وکیوم آکبند کم تر است.
شاید خیلی ها نگران باشند که با خرید پرس وکیوم دست دوم محصولی بی کیفیت دریافت کنند یا کارایی و قطعات به کار رفته در آن ها خوب نباشد اما این مجموعه کیفیت محصول را تضمین می کند و شما با اطمینان خاطر می توانید محصول خود را از این مجموعه خریداری کنید.
قبل از خرید دستگاه پرس وکیوم نسبت به شرکت فروشنده اطمینان حاصل کنید چرا که امروزه مراکز مختلفی در این زمینه به صورت کلاهبرداری فعالیت می کنند.
از دیگر نکاتی که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید اطمینان پیدا کردن نسبت به کیفیت قطعات به کار رفته در ساخت محصول مورد نظر می باشد.

قیمت دستگاه پرس وکیوم دست دوم

بهترین قیمت دستگاه پرس وکیوم دست دوم در ایران

لازم است بگوییم قیمت دستگاه پرس وکیوم دست دوم با توجه به نوسانات بازار، کیفیت و مدل آن متغیر است، اما این مجموعه با در نظر گرفتن اوضاع اقتصادی جامعه، محصول مورد نظر را با کم ترین قیمت برای شما در نظر گرفته است.

به علاوه این شرکت درصدد برآمده و واسطه ها را حذف کرده و محصول مورد نظر را به صورت بی واسطه و مستقیم در اختیار شما قرار می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارشات خود با مشاورین و کارشناسان ما در ارتباط باشید. شما می توانید انواع دستگاه های پرس وکیوم ام دی اف کارکرده و نو را از ما با تضمین در کیفیت بخواهید.
4.5/5 - (13 امتیاز)
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دستگاه لبه چسبان پایون 5 ایستگاه

دستگاه لبه چسبان پایون ۵ ایستگاه با قیمت مناسب

دستگاه لبه چسبان پایون ۵ ایستگاه با قیمت مناسب در این مرکز به فروش می …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ