دستگاه اتوماتیک چوب
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / دورکن / خرید و فروش دستگاه دورکن دست دوم
آخرین قیمت دستگاه دورکن

خرید و فروش دستگاه دورکن دست دوم

خرید و فروش دستگاه دورکن دست دوم کمک می کند تا همه افراد با هر سطح بودجه، بتوانند از این دستگاه استفاده نمایند. جهت خرید دستگاه دورکن با کیفیت بالا و قیمت مناسب با بخش فروش مجموعه ارتباط بگیرید.

فاکتورهای اصلی انتخاب بهترین دورکن کارکرده

دستگاه های دورکن جزء دستگاه های لازم و ضروری برای کارگاه های نجاری است که در انواع مختلفی طراحی و تولید شده اند.
اغلب افرادی که به تازگی قصد راه اندازی کسب و کار در حوزه چوب را دارند، به دلیل بالا بودن قیمت دستگاه های دورکن نمی توانند هزینه های آن را بپردازند.
به همین جهت به چنین افرادی توصیه می شود تا به دنبال انتخاب بهترین دورکن کارکرده با قیمت مناسب تر باشند.
در هنگام خرید دستگاه دورکن کارکرده توجه به برخی از فاکتورهای اصلی در مورد این دستگاه ها اهمیت پیدا می کند که در اینجا به چند مورد مهم آن اشاره می کنیم:

  • میز دستگاه: جزء اصلی ترین و مهم ترین بخش هایی که در یک دورکن قرار دارد، استاندارد میز دستگاه از لحاظ قرارگیری بر روی زمین و بدون هیچگونه آسیب دیدگی مهم است.
  • ریل دستگاه: معمولاً دستگاه های دورکن دارای چندین نوع ریل به صورت ساچمه ای یا واگنی هستند که هر چقدر دستگاه دورکن کمتر کارکرده باشد فشار کمتری هم بر ریل ها می آید، در نتیجه در هنگام تهیه این دستگاه ها دقت به کیفیت ریل ها جزء موارد پر اهمیت قرار می گیرد.
  • موتور دستگاه: موتور دستگاه نقش مهمی در برش ورق های ضخیم و تراکم بالا دارد، در صورتی که کاملاً سالم باشد، باید با سرعت ایده آل بین ۳۰۰۰ تا ۶۰۰۰ دور در دقیقه کار کند.
  • قابلیت های دستگاه دورکن: دستگاه دورکن که قابلیت های مختلفی مانند امکان نصب انواع گونیا پشت اره، برش تحت زاویه های مختلف و همچنین اره خط زن و موارد دیگر را داشته باشد، می تواند نتایج بهتری در برش قطعات به وجود آورد.

خرید و فروش دستگاه دورکن دست دوم

قیمت دستگاه دورکن کارکرده چگونه مشخص می گردد؟

دورکن ها در گروه دستگاه‌ های پیشرفته قرار گرفته و جهت برش همه قطعات چوبی به کار می روند.
به دلیل شرایط نابسامان اقتصادی، حال حاضر در کشور ما، بسیاری از افراد امکان خرید دستگاه های نو را ندارند و به دنبال پیدا کردن نمونه های کارکرده، اما سالم می باشند.
در حال حاضر که خرید و فروش دستگاه دور کن دست دوم مورد توجه قرار گرفته، اغلب خریداران به دنبال دریافت قیمت مناسب این دستگاه ها هستند.
مشخص شدن قیمت دستگاه دورکن کارکرده با توجه به عوامل مختلفی امکان پذیر است که برخی از این عوامل عبارتند از:

  • سالم بودن قطعات مختلف و مهم دستگاه دورکن
  • مدت زمان کارکرد دستگاه دورکن
  • تعمیر و بازرسی دستگاه دورکن قبل از فروش
  • انتخاب مراکز فروش و عرضه دستگاه دورکن دست دوم

خرید و فروش دستگاه دورکن دست دوم

بهترین مجموعه خرید و فروش دستگاه دورکن دست دوم در بازار

برای خرید دستگاه دورکن مراجعه به مراکز معتبر که در این حوزه تخصص دارند، کمک می کند تا دستگاهی مناسب با نوع کارکرد و فضای کارگاه تهیه شود.
این مجموعه یکی از بهترین ها در حوزه خرید و فروش دستگاه دورکن دست دوم در بازار است که سعی داشته، تمامی دستگاه های دورکن را قبل از عرضه برای فروش کاملا مورد بازرسی قرار دهد.
بازرسی دقیق و اصولی دستگاه های دورکن و برطرف کردن هرگونه ایراد و مشکل، موجب می شود تا خیال خریدار تا مدت های طولانی در هنگام استفاده از دستگاه کاملاً راحت باشد.

مهمترین مزیتی که این مجموعه برای خریداران خود در نظر می گیرد، ضمانت سالم بودن دستگاه های فروخته شده است که در صورت بروز هر گونه مشکل توسط کارشناسان حرفه‌ ای اقدام به رفع آن مشکل می نمایند.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY + بهترین قیمت فروش

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY با بهترین قیمت فروش، در بزرگ ترین …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ