دستگاه اتوماتیک چوب
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / دورکن / دستگاه دورکن کاوا کارکرده با قیمت مناسب
قیمت دستگاه دورکن کاوا

دستگاه دورکن کاوا کارکرده با قیمت مناسب

دستگاه دورکن کاوا کارکرده را ارزان بخرید. دستگاه دورکن از سری وسایل ضروری نجارهاست اما قیمت بالایی دارد. جای نگرانی نیست، شما می توانید این دستگاه را به صورت کارکرده و کاملا تضمینی و مقرون به صرفه از ما بخواهید.

ویژگی های دورکن کاوا چوب

اره دورکن کاوا یکی از وسایل برشی و از مهم ترین و دقیق ترین ابزارها در کارگاه های نجاری، کارخانه های تولید مصنوعات چوبی، کارگاه های ام دی اف و بخش های دیگر صنعت می باشد.
اره دورکن نمونه پیشرفته و حرفه ای اره میزی های قدیمی است که امروزه بسیار مورد توجه صاحبان صنعت قرار گرفته است زیرا که سرعت انجام کار را بالا برده و برشی دقیق و منظم به جا می گذارد.
دستگاه دورکن کاوا به دو دسته بزرگ دستی و اتوماتیک تقسیم می شوند. در نوع دستی این دستگاه تنظیمات اغلب توسط اپراتور انجام می شود مثل تنظیم ارتفاع تیغه، تغییر زاویه برش، تنظیم عرض و زاویه قرارگیری قطعه یا صفحه و تنظیم دور تیغه برش؛ اما در مدل پیشرفته ترکیبی از دو مدل دستی و اتوماتیک را شاهد می باشیم.

اگر تاکنون با این دستگاه مواجه نشده اید و با اجزای آن آشنایی ندارید، در این مقاله اطلاعاتی از واژگان تخصصی اره دورکن به شما خواهیم داد پس با ما همراه باشید.

  1. سیستم ریل دورکن: نوعی سیستم حرکتی است که میز متحرک اره، روی ریل هایی قرار گرفته تا امکان حرکت نرم به جلو و عقب را بدهد. ریل های دستگاه در سه نوع ایکس رول، ساچمه ای و واگنی ساخته می شوند. ریل های واگنی ساختمان محکم و مقاومت بالایی دارند. سیستم ساچمه ای در مقایسه با نوع واگنی دقت بیشتر اما استهلاک مکانیکی بالاتری دارد. ریل واگنی قابل تعمیر است اما ساچمه ای حتما باید تعویض شود.
  2. سیستم خط زن اره دورکن: دو نوع خط زن در بازار موجود می باشد. تیغه کوچک که هم راستا با تیغه اصلی است و قبل از آن قرار گرفته است. این تیغه خط برش کم عمق ایجاد کرده و مانع لب پر شدن برش می گردد.
  3. موتور اره دورکن: قلب ماشین دورکن موتور است که در انواع تک فاز و سه فاز موجود می باشد. نوع سه فاز این دستگاه به دلیل قدرت بالا و استهلاک کمتر محبوب تر است.
  4. طول میز و حداکثر طول برش
  5. عرض صفحه ریل دورکن
  6. حداکثر ارتفاع برش
  7. تنظیم ارتفاع و زاویه تیغه برش
  8. گونیای تلسکوپی
  9. سیستم روغن کاری مرکزی

دستگاه دورکن کاوا کارکرده

از کجا دستگاه دورکن کاوا کارکرده ارزان بخرم؟

قیمت دورکن کاوا بر حسب نیاز کارگاه و حجم تولید آن در ابعاد، توان و تکنولوژی های مختلف متفاوت است. همانطور که گفته شد اره دورکن به دوسته ساده (دستی) و اتوماتیک در بازار موجود می باشد.
اما باید بدانید این دستگاه برای کارگاه های نجاری هزینه گزافی دارد زیرا به همان اندازه که حرفه ای و کاربردی است قیمت بالایی هم دارد.
از این رو شرکت کاوا اقدام به فروش دستگاه دورکن کاوا کارکرده خود با قیمت ارزان کرده است. تا تمامی کارگاه های نجاری بتوانند از این دستگاه تخصصی استفاده کنند و به کیفیت کار خود اضافه نمایند.

نمایندگی فروش دورکن کاوا در ایران

برای خرید دستگاه دورکن کاوا کارکرده می توانید با تماس تلفنی یا به صورت آنلاین با کارشناسان و متخصصان مجرب در نمایندگی این مجموعه ارتباط بر قرارکنید.
از طریق ارتباط با نمایندگی دورکن کاوا در زمینه استفاده از دستگاه، تامین قطعات و خدمات پشتیبانی قبل از خرید اره دورکن مشاوره بگیرید و خریدی مطمئن، آسان و به صرفه را تجربه کنید.
جهت استعلام قیمت مدل های دستگاه دورکن کاوا کارکرده با مشاورین ما در تماس باشید.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY + بهترین قیمت فروش

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY با بهترین قیمت فروش، در بزرگ ترین …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ