دستگاه اتوماتیک چوب
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / دورکن / خرید اینترنتی دستگاه دورکن | ماشین آلات تمیشه
خرید اینترنتی دستگاه دور کن

خرید اینترنتی دستگاه دورکن | ماشین آلات تمیشه

خرید اینترنتی دستگاه دور کن نقش تاثیرگذاری در کاهش قیمت این محصول دارد، ماشین آلات تمیشه با راه اندازی سایت آنلاین معتبر در این حوزه خدمات بسیار گسترده‌ ای را ارائه می‌ دهد.
دستگاه دورکن چیست؟ موارد استفاده و کاربرد دستگاه دورکن کدام است؟
صنعت نجاری همانند تمامی صنایع دیگر پیشرفت های جالبی داشته است و دستگاه و ابزارهای مختلفی به کمک نجاران آمده اند که یکی از بهترین آنها دستگاه دورکن می ‌باشد.
تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا با دستگاه دورکن و ویژگی های آن و همچنین بهترین فروشگاه آنلاین دستگاه دور کن آشنا شوید.

معرفی دستگاه دورکن و کاربردهای آن

دستگاه اره دورکن مناسب برای برش صفحات چوبی مختلف است که امکان برش صفحات در اندازه و زوایای مختلف را فراهم آورده است، دستگاه های دورکن جزء پرمصرف ترین ها در صنعت نجاری محسوب می‌ شوند.
در حال حاضر انواع مختلفی از دستگاه اره دورکن تولید شده که هرکدام دارای مشخصات و ویژگی های خاص می باشند، جدیدترین نسل دستگاه دورکن دارای دو تیغ اره است که تیغه اصلی از بالا قطعات چوبی را برش می دهد و تیغ اره بعدی از سمت پایین عملیات برش را انجام می دهد.
وجود یک میز بزرگ برش برای حرکت کردن قطعات چوبی سبب آسان تر شدن کار کاربر می شود.
دستگاه های دورکن اجزای مختلفی دارند که هر کدام وظیفه خاصی را انجام می دهد، مهمترین قطعات موجود در روی این دستگاه ها عبارتند از: تیغ اره، موتور، پایه های نگهدارنده، میز برش و همچنین ریل دستگاه و گونیاهای وسط ریل و نگهدارنده قطعه کار می باشد.
دستگاه دورکن به دو صورت دستی و اتوماتیک وجود دارد که در نوع اتوماتیک تمامی عملیات های مختلف بر روی دستگاه برنامه ‌ریزی می‌ شود و بیشتر در کارخانجات بزرگ صنایع چوبی کاربرد دارد، اما نوع دستی تمامی تنظیمات توسط دست صورت گرفته و با کمک خط کش یا گونیا برش های دقیق انجام می شود.
مهمترین موارد استفاده و کاربرد دستگاه دورکن که به عنوان یک ابزار قدرتمند محسوب می شود، جهت برش انواع ورق ام دی اف، اچ دی اف و حتی چوب می باشد؛ زیرا ساختار این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که به آسانی می تواند تمامی قطعات چوبی را در سایزها و زاویه های مختلف با دقت بالا برش دهد.

خرید اینترنتی دستگاه دور کن

مزایای خرید اینترنتی دستگاه دورکن کدام است؟

دستگاه دورکن به یکی از پر استفاده ترین تجهیزاتی تبدیل شده که در صنایع چوب مورد استفاده قرار می گیرد، به همین جهت مراکز متعددی اقدام به عرضه این محصول می کنند.
یکی از بهترین روش های دسترسی به دستگاه دورکن انتخاب سایت های آنلاین ارائه دهنده این دستگاه ها می باشند.
خوب است بدانید که خرید اینترنتی دستگاه دورکن مزایای بسیار زیادی برای خریدار به دنبال دارد که در صورت بررسی تمامی این مزایا، اغلب افراد ترجیح می دهند تا از این روش دستگاه مورد نظر خود را تهیه کنند.
برخی از بهترین مزایای خرید اینترنتی دستگاه دورکن عبارتند از:

  • صرفه جویی در زمان
  • امکان دسترسی به تنوع بالای این دستگاه ها تنها با فشردن چند دکمه ساده
  • صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد
  • امکان خرید دستگاه اصل باکیفیت بالا
  • گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر

مرکز فروش بهترین دستگاه دورکن در ایران

قیمت دستگاه دورکن برای همه خریداران اهمیت زیادی دارد؛ زیرا در هزینه های نهایی راه اندازی کارگاه ها تاثیر گذار است.
اگر به دنبال دریافت قیمت ارزان دستگاه هستید به مراکز معتبر مراجعه نمایید تا هم از کیفیت و هم قیمت های عرضه شده بهره کافی را به دست آورید.
این مرکز فروش بهترین دستگاه دورکن در ایران را با قیمت مناسب ارائه می ‌دهد؛ زیرا در این محصولات به طور کامل واسطه ها را حذف می‌ کند.

اگر به دنبال قیمت ارزان دستگاه دورکن هستید با کارشناسان بخش فروش ما تماس گرفته و پس از دریافت اطلاعات لازم در مورد انواع دستگاه های دورکن بهترین گزینه ها را خریداری کنید. همچنین این مرکز با راه اندازی فروشگاه آنلاین دستگاه دورکن امکان خرید در اقصی نقاط کشور را فراهم آورده است.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY + بهترین قیمت فروش

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY با بهترین قیمت فروش، در بزرگ ترین …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ