دستگاه اتوماتیک چوب
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / دستگاه cnc / قیمت دستگاه CNC پایون در نمایندگی آنلاین
قیمت دستگاه CNC

قیمت دستگاه CNC پایون در نمایندگی آنلاین

قیمت دستگاه CNC در نمایندگی آنلاین بسیار مقرون به صرفه‌ تر از سایر مراکز فروش ارائه می شود، جهت تهیه انواع دستگاه CNC با کارشناسان بخش فروش این نمایندگی به صورت مستقیم تماس بگیرید.

دستگاه CNC مخصوص نجاری چوب و ام دی اف

دستگاه های مخصوص برش و CNC به عنوان یکی از مهم‌ترین اختراعات بشر محسوب می شوند؛ زیرا امکان برش مواد مختلف را فراهم آورده‌ اند و برش چوب و ام دی اف یکی از محصولات پرکاربرد است که توسط این دستگاه ها صورت می پذیرد.
بدون اینکه از ابتدای خلقت بشریت تا کنون از چوب در بخش‌ های مختلف زندگی استفاده می‌شود در سال های اخیر به دلیل حفظ چوب، کارخانجات مختلف اقدام به تولید انواع محصولات مانند ام دی اف و اچ دی اف و نئوپان کرده‌ اند که این دستگاه ها قابلیت برش این مواد را نیز به خوبی دارند.
در سال‌ های گذشته برای این که بر سطح چوب های ساده طرح های زیبا و جذاب ایجاد کنند از تکنیک‌ های مختلف مانند منبت‌ کاری استفاده می‌ شد اما با تولید دستگاه های سی ان سی دیگر نیاز به صرف وقت و زمان طولانی نیست و با کمترین زمان می توان جزئیات بسیار ریز را نیز بر روی کارها پیاده سازی کرد.
دستگاه های سی ان سی به صورت کاملا اتوماتیک و هوشمند تولید می شوند و امکان تولید طرح های بسیار خاص با جزئیات فراوان را بر روی سطح چوب و ام دی اف دارند که سبب به وجود آمدن یک ظاهر زیبا و جذاب در محصولات مختلف می گردد.
از انواع دستگاه CNC جهت تولید لوازم آشپزخانه، تولید انواع میز و صندلی های چوبی خاص، زیورالات چوبی و قطعات تزیینی دکوراسیون و همچنین تولید کابینت های مختلف و مبلمان استفاده می شود.

قیمت دستگاه CNC

چرا دستگاه سی ان سی پایون بخرم؟

با وجود موارد استفاده و کاربردهای زیادی که از دستگاه CNC در صنعت نجاری می ‌شود کارخانجات متعددی اقدام به ساخت و تولید این دستگاه ها کرده‌ اند.
اما در بین تنوع بالای محصولات موجود در بازار دستگاه سی ان سی پایون جزء بهترین ها محسوب می شود.
دلایل انتخاب دستگاه سی ان سی پایون برای خرید بسیار زیاد است که در اینجا برخی از مهم ترین آنها را مورد بررسی قرار می دهیم:

  • تولید دستگاه سی ان سی پایون مطابق با پیشرفته ترین و دقیق ترین تکنولوژی های روز دنیا
  • وجود اندازه استاندارد ۱۳۰ در ۲۵۰ سانتی متر دستگاه‌ های پایون
  • امکان برش های افقی و عمودی در دستگاه های پایون
  • قابلیت تغییر ابزار برش در دستگاه سی ان سی پایون
  • تناسب میان اندازه میز برش و همچنین ابزارهای برش
  • امکان اضافه کردن کله های برش بر حسب حجم کار

تمامی موارد گفته شده در دستگاه های پایون وجود دارد و البته در هنگام خرید دستگاه پایون باید به مواردی مانند تعداد کله، سرعت موتور اسپیندل نیز توجه کرد.
خرید دستگاه سی ان سی ارزان جزء اهداف همه خریداران محسوب می‌ شود که پس از بررسی کیفیت به دنبال تهیه این دستگاه ها با قیمت ارزان‌ تر هستند، که در بین تنوع بالای محصولات موجود در بازار دستگاه های پایون قیمت های مناسب تری به نسبت کیفیت بالا دارند.

مناسب ترین قیمت دستگاه CNC پایون

اگر به دنبال خرید دستگاه سی ان سی پایون هستید حتماً برای شما مهم است که این دستگاه را با قیمت درب کارخانه تولید کننده آن تهیه کنید.
در این صورت باید به دنبال مراکز عرضه و فروش معتبر و یا نمایندگی های رسمی این محصولات باشید.
در این نمایندگی مناسب ترین قیمت دستگاه CNC پایون ارائه می گردد تا همه خریداران با هر سطح بودجه بتوانند دستگاه مورد نیاز خود را جهت راه اندازی کارگاه های تولیدی تهیه کنند.

داشتن ارتباط مستقیم با بخش فروش کارخانه تولید کننده این امکان را فراهم کرده که قیمت دستگاه سی ان سی پایون مناسب با قیمت درب کارخانه ارائه شود به همین جهت این مجموعه بهترین مرکز برای ارائه دستگاه سی ان سی است.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY + بهترین قیمت فروش

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY با بهترین قیمت فروش، در بزرگ ترین …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ