دستگاه اتوماتیک چوب
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / دورکن / فروش دورکن نوین تاک دست دوم با ضمانت در کیفیت
دورکن نوین تاک دست دوم

فروش دورکن نوین تاک دست دوم با ضمانت در کیفیت

دورکن نوین تاک دست دوم با ضمانت در کیفیت قطعات و کارکرد، در این مجموعه به فروش می رسد. برای خرید بهترین دستگاه دورکن نوین تاک همین حالا از طریق این مرکز آنلاین سفارش دهید.

این روزها مصنوعات نوین چوب مانند ام دی اف بسیار کاربردی شده اند و به وفور در دکوراسیون منازل، کابینت سازی، تولید سرویس خواب و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.
به کمک دستگاه دورکن می توان انواع فرآورده های چوبی را در هر ابعاد و ضخامتی، به راحتی و با نهایت دقت و سرعت برش زد.
در این مقاله به بررسی بهترین مارک دستگاه دورکن و معرفی به صرفه ترین روش خرید دورکن نوین تاک دست دوم خواهیم پرداخت.

دستگاه دورکن چه عملکردی دارد؟

دورکن ها یکی از مهم ترین و کاربردی ترین ماشین آلات صنعتی برش در حوزه نجاری می باشند.
از جمله قطعات دستگاه دورکن می توان تیغ اره اصلی، گارد تیغ اره، محل خروج تیغ اره، گونیا، تابلوی کنترل، ریل کشویی، کلید توقف اضطراری و سوییچ خاموش و روش کردن را نام برد.
اگر بخواهیم به صورت ماهرانه و دقیق تر به قابلیت های دستگاه برش دورکن نگاه کنیم، می توانیم بگوییم که این ماشین عملیات دور کردن صفحات چوب و ام دی اف، دو راهه کردن، کنشکاف زدن، فارسی بر کردن، زبانه کردن و در نهایت برش زنی را انجام می دهد.
ناگفته نماند که برای کار با صفحات در مقیاس بزرگ تر، دستگاه حداقل به سه نفر نیرو کمکی نیاز دارد و این افراد می بایست کاملاً هوشیار باشند و نکات ایمنی را حین کار با دستگاه دورکن، رعایت نمایند.
به طور کلی دستگاه های دورکن را با توجه به نحوه قرارگیری و طول ریل به کار رفته در دستگاه، به سه دسته ریل ساچمه ای، واگنی و لوکوموتیوی تقسیم می کنند.

دستگاه دورکن نوین تاک با عملکرد عالی

دورکن نوین تاک جزو باکیفیت ترین دستگاه های برش قطعات چوب و ام دی اف محسوب می گردد که از عملکرد فوق العاده ای برخوردار است.
لازم به ذکر است که بازار فروش دورکن نوین تاک از رونق خوبی برخوردار بوده و برای افرادی که در حوزه نجاری فعالیت دارند، ایده آل ترین گزینه خواهد بود.
از مهم ترین ویژگی های دورکن نوین تاک می توان به بدنه محکم و مقاوم آن اشاره نمود، همچنین دستگاه مجهز به یک اره خط زن برای بهبود کیفیت نهایی برش دارد.
برای کار با دورکن نوین تاک تنها کافیست در ابتدای کار زوایای برش زنی را تعیین کنید و سپس از طریق نمایشگر دیجیتال به دستگاه بدهید.
باید گفت که این دستگاه در بازار قیمت های متفاوتی دارد که با توجه به مدل دستگاه و کارایی آن تعیین می گردد.
جهت استعلام لیست قیمت دورکن نوین تاک با ما در ارتباط باشید.

دورکن نوین تاک دست دوم

نمایندگی مستقیم عرضه دورکن نوین تاک دست دوم

مجموعه ما اولین و معتبرترین مرکز تخصصی فروش ماشین آلات صنعتی نجاری است که سابقه درخشانی در زمینه عرضه دستگاه های به روز و پیشرفته دارد.
همچنین شرایط ویژه خرید مستقیم از تولید کننده، تنها در این نمایندگی برای شما متقاضیان و فعالان صنعت چوب فراهم شده است.
اگر می خواهید دستگاه دورکن نوین تاک دست دوم را با کیفیت تضمینی قطعات و قیمت منصفانه تهیه نمایید، همین حالا خرید خود را در این مرکز فروش آنلاین انجام دهید.

با سفارش دستگاه دورکن نو یا دست دوم از سایت، گارانتی معتبر دستگاه نیز به همراه خدمات پس از فروش به شما خریداران تعلق خواهد گرفت. کارشناسان بخش فروش وب سایت آماده پاسخگویی با سوالات شما خریداران عزیز در خصوص مشخصات فنی دستگاه های دورکن، قیمت روز آن ها و نحوه ارسال می باشند.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY + بهترین قیمت فروش

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY با بهترین قیمت فروش، در بزرگ ترین …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ