دستگاه اتوماتیک چوب
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / دورکن / دستگاه دورکن ارزان با خرید از سایت معتبر
دستگاه دورکن ارزان

دستگاه دورکن ارزان با خرید از سایت معتبر

دستگاه دورکن ارزان با خرید از سایت معتبر اینترنتی به دلیل حذف واسطه ها اقتصادی تر می باشد. این‌ مجموعه قابل اعتماد در کمترین زمان، بهترین و پیشرفته ترین دستگاه دورکن را به قیمت رقابتی و قابلیتی بهتر نسبت به نمونه های قدیمی عرضه می کند.

دستگاه دورکن پیشرفته کارگاهی

این روزها شاهد تولید تجهیزات و دستگاه هایی هستیم که ساخته دست بشر بوده و به منزله سهولت انجام بسیاری از امور به خصوص در صنایع مورد استفاده قرار می گیرند.
اره دورکن یکی از همین تجهیزات بسیار پیشرفته ای است که به عنوان یک وسیله پیشرفته برشی در کارگاه های چوب به کار می رود.
کاربرد اصلی این دستگاه همان گونه که از نام آن پیداست، برای برش ورق های عظیم چوبی با دقت و سرعت بسیار بالا است که این برش می تواند برش قوس دار، طولی و عرضی باشد.
در اصل باید گفت که ضروری ترین ابزار برشی که برای صنایع چوبی باید تهیه نمود؛ دستگاه اره دورکن است که باعث افزایش سرعت و دقت و در نتیجه عملکرد بالا می شود.
لازم به ذکر است که دورکن ها هیچ محدودیتی در برش قطعات از لحاظ اندازه ندارند و برای انجام برش تنها کافیست تا قطعه چوب را در داخل دستگاه قرار داده و توسط اهرم مخصوصی آن را ایمن کنیم.
دستگاه به صورت اتوماتیک و از طریق تنظیمات اتوماتیک قطعه را به اندازه تنظیم شده برش می دهد که برای برش نیز اهرم روی قطعه حرکت می کند.
این روزها با وجود نوسانات قیمت یکی از دغدغه های اصلی صنعتگران خرید دستگاه دورکن ارزان ولی باکیفیت است که باید گفت کیفیت بالا و کارآمد بودن، قیمت به تناسب برابری را می طلبد.

انواع دستگاه اره دورکن و کاربرد آن ها

دورکن ها از بهترین تجهیزات برشی هستند که طبق علم روز به تولید رسیده اند و این دستگاه انواع مختلفی دارد که می تواند بر اساس فاکتورهای مختلفی تقسیم بندی شود.

تقسیم بندی دورکن ها بر اساس نوع عملکرد اره شامل موارد زیر است:

  1. دستگاه دورکن دستی: در نوع دستی همه تنظیمات از جمله تیغه، زاویه برش، ارتفاع تیغه و … کاملاً دستی و توسط اپراتور انجام می شود که قطعا میزان بازدهی این دستگاه به نسبت نوع اتوماتیک کمی پایین تر است.
  2. دستگاه دورکن اتوماتیک: این دستگاه همان گونه که از نام آن مشخص است به صورت اتوماتیک بوده و اپراتور آن نیاز به انجام تنظیمات ذکر شده به صورت دستی ندارد و از طریق صفحه کنترلی فرآیند برش صورت می گیرد.

دستگاه دورکن ارزان

خرید دستگاه دورکن ارزان از سایت معتبر

همان گونه که اشاره شد، دورکن ها از پیشرفته ترین و پرکاربردترین تجهیزات کارگاه های چوب هستند که باعث ارتقای سطح کیفیت و تولید این مراکز شده اند.
شرکت معتبر توزیع انواع دستگاه های برشی، هم اینک بهترین دستگاه دورکن ارزان قیمت را با کیفیت عالی به فروش می رساند.

اگر شما هم قصد خرید دستگاه دورکن کارآمد و پیشرفته را دارید و می خواهید از مشتریان خوش شانس این‌ شرکت باشید، با کارشناس این مجموعه تماس حاصل فرمایید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY + بهترین قیمت فروش

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY با بهترین قیمت فروش، در بزرگ ترین …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ