دستگاه اتوماتیک چوب
پنج شنبه , اردیبهشت ۱۳ ۱۴۰۳
خانه / دستگاه لبه چسبان / قیمت لبه چسبان کارگاهی پایون با خرید از نمایندگی معتبر
دستگاه لبه چسبان ۷ ایستگاه

قیمت لبه چسبان کارگاهی پایون با خرید از نمایندگی معتبر

قیمت لبه چسبان کارگاهی پایون به صورت ارزان را با ما تجربه کنید، شما می توانید با خرید از این مجموعه که نمایندگی معتبر فروش لبه چسبان کارگاهی پایون است محصولی باکیفیت به صورت بی واسطه دریافت کنید.

مشخصات لبه چسبان پایون

دستگاه لبه چسبان، دستگاهی است که از آن در ساخت کابینت و مبلمان استفاده می شود.
دستگاه لبه چسبان دستگاهی است که عمل چسباندن نوارهای پلیمری را انجام می دهد.
لازم به ذکر است که بگوییم بعد از انجام عمل برشکاری قطعه مورد نظر دارای لبه های خشن، تیز و برآمده می باشد از این رو این لبه های خشن باید از بین بروند که دستگاه لبه چسبان این عمل را انجام می دهد و سبب زیبایی و افزایش کیفیت و به نوعی ضد آب شدن قطعه کار می شود.
دستگاه لبه چسبان دارای ایستگاه هایی همچون ایستگاه نوار جلو برنده، ایستگاه پیش فرز، ایستگاه پیش گرمکن، ایستگاه چسب، ایستگاه اره سر و ته زن، ایستگاه اسپری، ایستگاه غلطک فشار، ایستگاه پولیش، ایستگاه لیسه نوار و ایستگاه گوشه زن می باشد.
دستگاه های لبه چسبان انواع مختلفی دارند که یکی از آن ها دستگاه لبه چسبان کارگاهی پایون می باشد.
توجه داشته باشید که دستگاه لبه چسبان پایون قابلیت ۳ فاز و تک فاز را داشته و دارای پنج ایستگاه می باشد.
همچنین دستگاه لبه چسبان پایون علاوه بر چسباندن ابتدا و انتهای نوار توسط اره سر و ته زن، کار چسب زنی و پرسینگ را انجام می دهد.
حرکت قطعه کار این دستگاه از سرعت بالایی برخوردار است، حداقل طول قطعه کار ۱۲۰ میلی متر، حداقل عرض قطعه کار۴۰ میلی متر و ضخامت قطعه کار ۵۵-۱۰ میلی متر می باشد.

قیمت لبه چسبان کارگاهی پایون در بازار ایران

لازم است توجه داشته باشید قیمت لبه چسبان کارگاهی پایون در بازار ایران با توجه به نوسانات بازار، کیفیت دستگاه و قطعات به کار رفته در ساخت و تولید آن متفاوت است.
اما این مجموعه با در نظر گرفتن اوضاع اقتصادی متقاضیان دستگاه لبه چسبان پایون را با کمترین قیمت ممکن نسبت به سایر مراکز برایتان در نظر گرفته است.
همانطور که می دانید این محصول به سبب متقاضیان زیادی که دارد فروشش از سود کلانی برخوردار است از این رو شرکت ها، سایت ها و مراکز گوناگونی در زمینه فروش آن فعالیت می کنند.
پس بنابراین شما متقاضیان باید قبل از خرید محصول مورد نظر نسبت به شرکت یا سایتی که قصد خرید از آن را دارید اطمینان حاصل کنید چرا که امروزه شرکت ها و سایت های گوناگونی در این زمینه به صورت کلاهبرداری فعالیت می کنند.

قیمت لبه چسبان کارگاهی پایون

سفارش لبه چسبان کارگاهی بدون واسطه

یکی از بهترین شیوه های خرید و فروش، خرید و فروش به صورت آنلاین و مجازی می باشد چرا که بسیاری از هزینه ها را کاهش داده و خرید و فروش را ساده و آسان می کند.
این مجموعه به عنوان کارخانه فروش لبه چسبان کارگاهی درصدد برآمده و با حذف واسطه ها محصول مورد نظر را به صورت بی واسطه و مستقیم در اختیار شما متقاضیان قرار می دهد.
این شرکت به عنوان معتبرترین شرکت ها باکیفیت ترین قطعات را در ساخت این محصول به کار گرفته و محصولی باکیفیت را با قیمتی ارزان در اختیار شما قرار می دهد.

اگر دوست دارید خریدی معتبر و آسان داشته باشید و محصولی دریافت کنید که علاوه بر حفظ کیفیت قیمت مناسبی هم داشته باشد این محصول را از ما خریداری کنید. جهت ثبت سفارشات خود و کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین و کارشناسان ما در ارتباط باشید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید دستگاه برش ام دی اف

خرید دستگاه برش ام دی اف + قیمت روز دورکن برش + خرید آسان

خرید دستگاه برش ام دی اف با قیمت باور نکردنی از این شرکت را به …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ