دستگاه اتوماتیک چوب
شنبه , اردیبهشت ۱۵ ۱۴۰۳
خانه / دورکن / فروش فوق العاده دستگاه دورکن دست دوم
دستگاه دورکن دست دوم

فروش فوق العاده دستگاه دورکن دست دوم

دستگاه دورکن دست دوم را از مرکز پخش انواع دستگاه دورکن ام دی اف ارزان و اقتصادی خرید کنید. با خیالی راحت و گارانتی معتبر بهترین دستگاه دست دوم را از ما بخرید.

دستگاه دورکن و تمام آنچه از آن نمی دانید

در معرفی دستگاه دورکن باید گفت که این دستگاه یک ابزار برشی حرفه ای و بسیار پر کاربرد در کارگاه ها و کارخانجات صنایع چوب و ام دی اف می باشد و دارای یک تیغ اره بوده که بوسیله آن برش چوب و انواع ام دی اف را انجام می دهد.
در واقع این دستگاه قادر است برش های مستقیم و زاویه دار را بدون هیچ محدودیتی در برش انجام دهد.
از نظر ابعاد نیز هیچ محدودیتی برای برش قطعات با این وسیله وجود ندارد و می تواند قطعات کوچک تا قطعات بزرگ و خیلی بزرگ را در یک بازه زمانی بسیار کوتاه انجام دهد.
درباره ویژگی های انواع دورکن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. برش دقیق و سریع
  2. عملکرد ساده و دقیق بدون نیاز به مهارت و تخصص خاص
  3. اپرا توری آسان و استهلاک پایین دستگاه

برای دسته بندی دورکن ها فاکتورهای مختلفی در نظر گرفته می شود که در ادامه به بعضی از آنها اشاره خواهیم کرد.
معمولا دورکن ها را از نظر نوع استفاده به، دو نوع دستی و اتوماتیک تقسیم می گردد. در دورکن دستی تمامی تنظیمات به صورت دستی انجام می شود اما در نوع اتوماتیک،تمامی تنظیمات به وسیله اتوماتیک و از طریق یک صفحه نمایشگر انجام می شود.
موتور دستگاه دورکن مهم ترین قسمت می باشد و نیروی لازم برای حرکت تیغ اره را تامین می کند. بنابراین قدرت موتور در انتخاب دستگاه تاثیرگذار است.
تیغ اره نیز عمل برش را در دستگاه انجام می دهد که در نوع خط زن دارای دو تیغه برای برش می باشد.
دستگاه دورکن دارای یک ریل برای قرار گرفتن قطعه روی آن می باشد تا بتوان به وسیله آن قطعه را جهت برش حرکت داد. یکی از انواع دسته بندی دورکن ها بر اساس همین ریل دستگاه می باشد که برای صفحات بزرگ استفاده می شود و به سه نوع واگنی،لوکوموتیوی و ریل دار تقسیم می گردد و ایده آل ترین نوع آن ریل واگنی می باشد.
گونیا برای تنظیم قطعه کار استفاده می شود. در پشت گونیا یک میز قرار دارد که برای نگه‌داشتن بخشی از قطعه کار استفاده می گردد.
یک گیره نگهدارنده نیز برای نگه داشتن و محکم کردن قطعه کار روی دستگاه دورکن می باشد. برای گونیا و تنظیم کردن قطعات بزرگ نیز یک میز برش جلویی دارد. برای برش زاویه دار و مثلثی نیز یک گونیا در وسط ریل دستگاه موجود است. محل نگهداری اره اضافی،یونیت لیزر،پنل اپراتور و… نیز می توانند از تجهیزات اضافی دستگاه باشند.
برای خرید اره دور کن باید قدرت موتور را متناسب با نیاز خود و تعداد،ابعاد و متریال قطعات مورد انتخاب برای برش انتخاب کرد.

دستگاه دورکن دست دوم باکیفیت از کجا بخرم؟

لازم به ذکر است که قیمت دستگاه دورکن با توجه به اوضاع اقتصادی کنونی کشور بسیار بالا می باشد. لذا این امر سبب گشته است که اغلب خریداران با مشکل مواجه شوند.

گفتنی است که خرید دستگاه دورکن دست دوم می تواند تا حد قابل توجه ای از هزینه خرید را بکاهد، البته این به شرطی امکان پذیر است که دستگاه دورکن دست دوم خریداری شده دارای استهلاک پایینی باشد زیرا در غیر اینصورت آن کارآیی مورد نظر را هرگز نخواهد داشت.

دستگاه دورکن دست دوم

مرکز پخش دستگاه دورکن ام دی اف با گارانتی

جهت سهولت دست رسی شما عزیران متقاضی انواع دستگاه دورکن دست دوم مجموعه فروش ما اقدام به فروش دورکن کارکرده تمیز و با کیفیت بالا کرده است. لازم به ذکر است که تمامی دستگاه های عرضه شده در این مجموعه دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش می باشد.
شما می توانید انواع دستگاه دورکن دست دوم با کارآیی بالا و بی نقص را با مقرون به صرفه ترین قیمت ها همین حالا از ما خرید کنید.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید دستگاه برش ام دی اف

خرید دستگاه برش ام دی اف + قیمت روز دورکن برش + خرید آسان

خرید دستگاه برش ام دی اف با قیمت باور نکردنی از این شرکت را به …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ