دستگاه اتوماتیک چوب
جمعه , اردیبهشت ۱۴ ۱۴۰۳
خانه / دورکن / بهترین قیمت دستگاه دورکن پایون ۳۲۰
قیمت دورکن پایون 1401

بهترین قیمت دستگاه دورکن پایون ۳۲۰

قیمت دورکن پایون ۳۲۰ به خاطر کیفیت و ویژگی های این دستگاه رو به افزایش است اما شما می توانید بهترین قیمت دستگاه پایون ۳۲۰ را از این مجموعه سفارش خرید آسان و همراه با گارانتی و ضمانت دهید.

آشنایی با دستگاه دورکن پایون ریل ۳۲۰ سانتی متر

همانطور که می دانید دستگاه دورکن پایون ۳۲۰ یکی از دستگاه های مورد نیاز و ضروری در کارگاه های برش چوب و صنعت چوب می باشد که به دقت و سرعت عمل بسیار زیادی نیاز دارد.
همچنین دستگاه دورکن پایون از بهترین دستگاه های دورکن موجود در سراسر کشور می باشد.
لازم به ذکر است که بدانید دورکن پایون تشکیل شده از یک تیغه و میز برش می باشد که هر صفحه ای و چوبی را با هر زاویه و به صورت مستقیم یا زاویه دار می تواند برش بزتد.
برای شروع به برش قطعه یا چوب مورد نظر روی ریل قرار می گیرد و همچنین به وسیله ی اپراتور روی تیغ اره حرکت داده می شود تا برش چه به صورت مستقیم و چه به صورت زاویه دار انجام بگیرد.

شایان ذکر است که بگوییم این محصول دارای برق سه فاز، قدرت موتور اصلی hp ۵/۷، قدرت موتور خط زن hp1، گونیای پشت اره ۱۲۰ سانتی متر، نوع ریل ساچمه ای، طول ریل ۳۲۰ سانتی متر و عرض ریل ۳۸ سانتی متر می باشد.
دستگاه های دورکن به دو دسته ی دستی و اتوماتیک تبدیل می شوند. در دستگاه اره دورکن دستی تنظیمات آن به طور دستی انجام می گیرد اما در اره دورکن اتوماتیک، تنظیمات به صورت اتوماتیک بوده و دارای صفحه نمایشگری لمسی می باشد که از طریق آن می توان زاویه اره اصلی و اره خط زن را مشخص و تنظیم کرد.

قیمت دورکن پایون ۳۲۰

قیمت دورکن پایون ۳۲۰ چه نرخی در بازار امروزی دارد؟

لازم به ذکر است که بگوییم قیمت دستگاه های دورکن با توجه به ویژگی و کیفیتشان متفاوت است، قیمت دورکن پایون ۳۲۰ که یکی از بهترین دورکن هاست نسبت به بقیه دورکن ها بیشتر است.
علاوه بر آن شرکت ما با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی کل جامعه این محصول را با ارزان ترین و کم ترین قیمت و به صرفه ی اقتصادی نسبت به سایر شرکت ها، سایت ها و مراکز به شما عزیزان تحویل می دهد.
شرکت ما علاوه بر قیمت مناسبی که برای دورکن پایون درنظر گرفته بهترین محصول را با بهترین کیفیت ممکن برای شما شهروندان در نظر گرفته است.
همانطور که می دانید فروش و عرضه ی این محصول رونق زیادی رارد و توسط مراکز گوناگونی با قیمت های متفاوتی به فروش می رسد. اما مجموعه ما قیمت بسیار مناسبی با توجه به کیفیت و ویژگی این محصول برایتان در نظر دارد.
پس اگر می خواهید شما هم جز آن کسانی باشید که این محصول را با قیمت به صرفه و کیفیت خارق العاده خریداری کرده اند، همین حالا آن را از سایت ما که فروش و عرضه ی این محصول را برعهده دارد سفارش و خریداری کنید.

فروش ویژه دورکن پایون در نمایندگی آنلاین

لازم به ذکر است که بگوییم فروش و عرضه ی دورکن پایون امروزه رشد و رونق بسیار زیادی گرفته و از شرکت ها، سایت ها و مراکز گوناگون و مختلفی به فروش می رسد.
پس بنابراین شما باید این دورکن پایون را از شرکت، سایت و یا مرکزی خریداری کنید که نسبت به آن اطمینان داشته باشید و معتبر باشد.
شرکت ما که از معتبرترین شرکت هاست تلاش کرده و واسطه ها را حذف کرده و این محصول را به صورت بی واسطه و مستقیم در اختیارتان قرار می دهد.

اگر شما هم می خواهید خریدی آسان،راحت و ایمن داشته باشید و محصول خود را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید همین حالا آن را از سایت ما خریداری کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین و کارشناسان ما در ارتباط باشید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید دستگاه برش ام دی اف

خرید دستگاه برش ام دی اف + قیمت روز دورکن برش + خرید آسان

خرید دستگاه برش ام دی اف با قیمت باور نکردنی از این شرکت را به …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ