دستگاه اتوماتیک چوب
پنج شنبه , فروردین ۳۰ ۱۴۰۳
خانه / پانل بر پایون / مناسب ترین قیمت دستگاه پانل بر پایون
قیمت دستگاه پانل بر پایون

مناسب ترین قیمت دستگاه پانل بر پایون

قیمت دستگاه پانل بر پایون در مرکز تجاری انواع دستگاه های کارگاهی مقرون بصرفه است. پیشرفته ترین پانل بر روز را همین حالا به صورت آنلاین تهیه کنید.

چرا دستگاه پانل بر پایون بخرم؟

پانل بر نوعی دستگاه پیشرفته است که دارای تیغ اره بزرگی برای برش اندازه‌ های مختلف پانل ها است که نمونه های بزرگ را به قطعات کوچکتر برای استفاده در پروژه‌ های چوب تبدیل می کند.
تیغه های گردبری موجب استفاده پانل بر در طیف گسترده‌ ای از کارها می‌ شود که موثرترین روش در برش قطعه با دقت و سرعت بالا می باشد.
پانل ها در اصل نوعی نرم‌ افزار مدرن هستند که به کاربر اجازه رسیدن به بیشترین میزان بازدهی و استفاده از مواد اولیه را می دهند.
کار این دستگاه بدین شرح است که صفحات مواد اولیه به صورت ثابت روی میز این دستگاه قرار می ‌گیرند و این قطعات توسط یک اهرم فشار ایمن می‌ شوند، سپس تیغ اره روی یک حمال در سرتاسر صفحات مواد اولیه جابجا می‌ شود، در نتیجه عملیات برش انجام خواهد شد.
پانل برها در نوع کاربرد و سیستم به دو دسته دستی و اتوماتیک تقسیم می شوند که در نوع دستی تمام مراحل با کمک دست انسان انجام می شود؛ اما در نوع اتوماتیک تمام فعالیت دستگاه اعم از نگهداری قطعه، حرکت آن، برش و غیره توسط دستگاه و به صورت اتومات انجام خواهد گرفت‌.
این دستگاه با توجه به مدل نیز در دو نوع پانل بر افقی و عمودی تولید می گردد که کاربران باید با توجه به نیاز خود این دستگاه را در مدل های افقی و یا عمودی خریداری کند.
دستگاه پانل بر mdf سبب افزایش سرعت و دقت کار برش قطعات چوب شده اند و به همین صورت جایگاه ویژه ای در صنعت چوب دارند که همین امر موجب شد تا شرکت های زیادی اقدام به تولید دستگاه پانل بر پر کاربرد کنند.

شرکت پایون یکی از شرکت های مطرح و معتبری می باشد که در فروش و ارائه ابزار و ماشین آلات حوزه صنعت چوب فعالیت می کند و نامی پر آوازه در این صنعت دارد. شرکت پایون از تولید کنندگان ماشین آلات فوق پیشرفته و باکیفیتی است که کیفیت تولیدات خود اعم از دستگاه پانل بر پایون را به حداکثر می رساند‌.
پایون به عنوان بزرگترین عرضه کننده ماشین آلات صنایع چوب در ایران با تولید پانل بر پایون توانست بیش از بیش بر محبوبیت خود در میان مردم بیفزاید.
دستگاه های پایون، پیشرفته ترین نوع پانل بر هستند که سرعت و دقت بالایی در انجام کار برش دارند که از مشخصات پانل برها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

  • تنظیم اتوماتیک ارتفاع فک بر اساس ضخامت قطعه
  • دارای سیستم عقب گرد کالسکه تیغه به اندازه عرض قطعه کار
  • امکان تغییر مداوم نقشه برش کاری برای اپراتور با توجه به محدودیت های احتمالی
  • قابلیت تمیز کاری سر و ته ورق کامل یا تمیز کاری ابتدا و انتهای کلیه قطعات
  • دارای گارد ایمنی با استاندارد CE اروپا
  • مناسب بودن قیمت دستگاه پانل بر پایون
  • آخرین قیمت دستگاه پانل بر پایون در بازار

دستگاه پانل بر پایون در بازار دارای محبوبیت بسیاری می باشد که این خواهان زیاد به واسطه کیفیت بالا و در نتیجه رضایت مشتریان است.
قیمت دستگاه پانل بر پایون که بر اساس میزان کیفیت دستگاه، سرعت کار، دقت انجام کار برش، نوع تجهیزات کاربردی و … بستگی دارد در این مجموعه مناسب می باشد.
مرکز خرید پانل بر ارزان یکی از مطمئن ترین مراکزی است که می توان جهت خرید دستگاه درجه یک و ارزان قیمت به سایت آن مراجعه نمود.
جهت اطلاع از آخرین قیمت دستگاه پانل بر پایون می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

قیمت دستگاه پانل بر پایون

مرکز خرید پانل بر mdf ارزان با گارانتی

دستگاه پانل بر mdf جزو تجهیزاتی می باشد که باید با تضمین کیفیت آن را خریداری کرد؛ پس به همراه داشتن گارانتی یکی از نکاتی است که می تواند تضمین مناسبی به جهت کیفیت بالای آن باشد.

بازرگانی تمیشه که در طول چندین سال فعالیت خود توانسته است با کیفیت بالا در بازار تولید کنندگان تجهیزات کارگاهی، صاحب نام شود، اعتبار آن نیز یک تضمینی مناسب برای اعتماد کاربران به آن می باشد. قیمت دستگاه پانل بر پایون، در این مرکز فروش رقابتی است که با گارانتی و با کیفیت عالی عرضه می گردد.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY + بهترین قیمت فروش

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY با بهترین قیمت فروش، در بزرگ ترین …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ