دستگاه اتوماتیک چوب
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / دورکن / دستگاه دورکن دست دوم در تهران | نمایندگی تمیشه
قیمت ماشین آلات ام دی اف

دستگاه دورکن دست دوم در تهران | نمایندگی تمیشه

دورکن دست دوم در تهران با همان کیفیت دستگاه نو و اولیه در نمایندگی فروش تمیشه موجود می باشد. اگر به دنبال خرید، مقرون به صرفه ترین قیمت دستگاه برش برقی هستید، می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه در تماس باشید.

آشنایی با دستگاه دورکن و کارکرد آن

امروزه با پیشرفت روز افزون صنایع چوب و ام دی اف، دستگاه های دورکن به عنوان یک ابزار برشی بسیار پر کاربرد در کارگاه ها و کارخانجات مرتبط با صنایع چوب، ام دی اف و مصنوعات چوبی شناخته می شوند.
در واقع دستگاه های دورکن را می توان نمونه حرفه ای تری از اره های میزی سنتی که در گذشته کاربرد داشتند، دانست که با پیشرفت تکنولوژی و گسترش استفاده از صنایع چوب جای خود را به دستگاه های دورکن چوب و ام دی اف داده اند.
دستگاه دورکن دارای یک تیغ اره بسیار تیز است و برای برش می باشد که قابلیت انواع برش مستقیم و زاویه دار را داراست و در واقع محدودیتی برای برش توسط آن وجود ندارد.
همچنین از نظر ابعاد نیز در دستگاه های دورکن ام دی اف محدودیتی برای برش قطعات وجود ندارد و می تواند قطعات کوچک تا قطعات بزرگ و خیلی بزرگ را شامل شود.
از دیگر اجزای مهم دستگاه برش برقی می توان به موتور دستگاه که مهمترین بخش دستگاه است و گونیای پشت اره اشاره نمود. همچنین دستگاه های دورکن دارای یک ریل برای قرار گرفتن قطعه چوب یا ام دی اف، روی آن می باشد تا بتوان به وسیله آن قطعه را جهت برش حرکت داد.

دورکن دست دوم در تهران

خرید دستگاه دورکن دست دوم مرغوب

همانطور که متوجه شدید، دستگاه های دورکن مخصوص حوزه چوب و ام دی اف از اهمیت بالایی برخوردار هستند و به همین جهت مدل های متفاوتی در بازار موجود می باشند که متاسفانه قیمت بالا و نامرغوب بودن برخی برندهای مختلف، باعث معضل جدی برای خریداران شده است.
پیشنهاد ویژه ما به شما مشتریان عزیز دستگاه های دورکن ام دی اف این است که، به جای پرداخت هزینه گزاف بابت خرید دستگاه نو، یک خرید پر سود و مقرون به صرفه داشته باشید.
شما می توانید مقرون به صرفه ترین قیمت دستگاه دورکن دست دوم با همان کارایی و کیفیت تضمین شده از یک مرکز خرید معتبر تهیه کرده و در کارخانه یا کارگاه تولیدی خود استفاده کنید.
در ادامه معتبرترین نمایندگی دورکن ام دی اف کارکرده و نو معرفی شده است تا بتوانید به راحتی جهت خرید دستگاه با کیفیت مرغوب اقدام نمایید.

دورکن دست دوم در تهران

فروشگاه عرضه کننده انواع دستگاه دورکن نو و دست دوم

با توجه به این که دستگاه های دورکن ماشین آلات قدرتمند با عمر طولانی مدت هستند، پس کار کرد بالایی دارند و به ندرت خراب می شوند.
لذا خرید دورکن دست دوم به جای نمونه نو و جدید، باعث کاهش قابل توجه هزینه های تولیدی مخصوصا برای افرادی که تازه شروع به کسب و کار کرده اند، می شود.
شما می توانید به جای خرید حضوری دستگاه نو از فروشگاه های نامعتبر، بهترین دستگاه دورکن دست دوم در تهران را همین حالا بدون هیچ واسطه ای، با اطمینان بر اصل بودن و سالم بودن محصول و مهم تر از همه با دارا بودن گارانتی معتبر، از این فروشگاه تهیه کنید.
برای اطلاع از قیمت ها، مشاهده تمامی مدل ها و ثبت سفارش خود با مشاورین ما در ارتباط باشید.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY + بهترین قیمت فروش

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY با بهترین قیمت فروش، در بزرگ ترین …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ