دستگاه اتوماتیک چوب
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / دورکن / دورکن ریل ساچمه ای پایون با خرید بی واسطه
دورکن ریل ساچمه ای پایون

دورکن ریل ساچمه ای پایون با خرید بی واسطه

دورکن ریل ساچمه ای پایون با خرید بی واسطه که همان خرید با قیمت اقتصادی است، از طریق این فروشگاه معتبر برای عموم مشتریان، به صورت اینترنتی امکان پذیر می باشد.

تفاوت دورکن ریل ساچمه ای و واگنی

دستگاه های دورکن یکی از انواع ماشین آلات صنعتی مهم و ضروری در صنعت تولیدی چوب و ام دی اف به شمار می روند.
دورکن ها یکی از قدرتمندترین ابزارآلاتی می باشند که به منظور برش دادن انواع ورق های چوبی طبیعی و مصنوعی، نظیر ورق های ام دی اف و ورق نئوپان استفاده می شوند.
دستگاه های دورکن به طور کلی دارای ۲ نمونه متفاوت می باشند که عبارتند از:

  1. دستگاه دورکن ریل ساچمه ای
  2. دستگاه دورکن ریل واگنی

تمامی انواع دستگاه های دورکن قابلیت این را دارند که به کمک اره تیز و برنده خود به بریدن ورق های چوبی در ابعاد و سایزهای مختلف با ضخامت متفاوت بپردازند.
دورکن ریل واگنی دارای توان موتور و قطر اره کمتری نسبت به دورکن ریل ساچمه ای می باشد. همچنین در دورکن ریل واگنی تنها قابلیت برش تا زوایای کمتر از ۴۵ درجه امکان پذیر است، در حالی که دورکن ریل ساچمه ای با تمامی زوایا امکان برش را دارد.
با توجه به مطالبی که در باب مقایسه این دو نوع دستگاه دورکن ذکر شد، اگر قرار باشد یک دستگاه دورکن را خریداری نمایید، بهتر است نوع ساچمه ای آن را تهیه کنید. زیرا هیچ گونه محدودیتی در برش چوب و اوراق چوبی نخواهد داشت.
از طرفی نیز با خرید دورکن ساچمه ای این امکان را به مجموعه خود می دهید که توسط بروزترین سیستم مجهز شود.

دورکن ریل ساچمه ای پایون

عوامل موثر بر قیمت دورکن پایون

شایان ذکر است که دستگاه های دورکن به طور کلی وظیفه ایجاد برش بر روی اوراق چوبی را در کارگاه های نجاری ایفا می کنند که مهمترین و اصلی ترین کارکرد آن ها به شمار می رود.
از این رو این دستگاه منحصر به فرد با برندهای متفاوتی در بازار موجود است. به جرات می توان گفت که دورکن ریل ساچمه ای پایون بی نظیرترین کیفیت را در برابر تمامی نمونه های داخلی و خارجی دارد.
مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت دورکن پایون موارد زیر می باشند، از جمله:

  • توان موتور
  • قابلیت های جانبی دستگاه
  • اتوماتیک یا غیر اتوماتیک بودن دورکن
  • فروشگاه عرضه کننده

از آن جایی که برند پایون یکی از موفق ترین برندهای تولید کننده انواع ماشین آلات صنعتی ایرانی می باشد، بیش ترین فروش را نسبت به دیگر رقبای خود در این حوزه دارد. برای خرید این دستگاه با قیمت منصفانه تر نیز راه های بسیاری وجود دارد که در ادامه بهترین آن ها شرح داده شده است.

نمایندگی فروش دورکن پایون در ایران

این نمایندگی فروش، تنها مرجع رسمی در کشور می باشد که مستقیما و زیر نظر خود کارخانه پایون اقدام به فروش ماشین آلات این برند می کند.
در این مجموعه دستگاه مستقیما از کارخانه خریداری شده و بدون کوچکترین واسطه ای با همان قیمت درب کارخانه که اقتصادی ترین قیمت دورکن پایون است، به صورت اینترنتی به فروش می رسد.
شما خریداران محترم می توانید از طریق شماره های درج شده با کارشناسان این نمایندگی تماس حاصل فرموده و با توجه به راهنمایی های کاملا رایگان ایشان، بهترین نمونه از انواع دستگاه دورکن را خریداری کنید.

2.7/5 - (4 امتیاز)
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY + بهترین قیمت فروش

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY با بهترین قیمت فروش، در بزرگ ترین …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ