دستگاه اتوماتیک چوب
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / دستگاه لبه چسبان / دستگاه لبه چسبان کرنر زن | راهنمای خرید لبه
دستگاه لبه چسبان کرنر زن

دستگاه لبه چسبان کرنر زن | راهنمای خرید لبه

دستگاه لبه چسبان کرنر زن با توجه به تعداد ایستگاه هایی که دارد قیمت ‌گذاری می گردد، برای دریافت بهترین راهنمای خرید لبه چسبان با کارشناسان بخش فروش این مجموعه تماس برقرار نمایید.

اطلاعاتی درباره دستگاه لبه چسبان کرنر زن

از حرکات ظریف که موجب زیباتر به نظر رسیدن کابینت ها و هرگونه محصول ساخته شده از ورق های ام دی اف می شود پوشش لبه برش خورده این ورق ها است.
معمولاً لبه های چوب ام دی اف و نئوپان پس از برش و تبدیل آنها به قطعات کوچکتر دارای ظاهری نازیبا می شود که به آسانی از طریق این لبه ها امکان نفوذ رطوبت و همچنین حشرات به داخل قطعات چوب و ام دی اف وجود دارد.
نوارهای نازک pvc باکیفیت بسیار بالایی تولید شده است که جهت پوشش دهی این لبه های برش خورده مورد استفاده قرار می‌ گیرند.
در حال حاضر استفاده از دستگاه های لبه چسبان سبب بالاتر بردن سرعت چسباندن این نوارها به لبه های برش خورده و همچنین بیشتر شدن کیفیت کار می گردد.
تولید دستگاه های تمام اتوماتیک لبه چسبان با تعداد ایستگاه های مختلف با توجه به نوع نیاز کارگاه های نجاری انجام بسیاری از کارها را در این مراکز آسان‌ تر کرده است.
هرچه تعداد ایستگاه های دستگاه لبه چسبان بیشتر باشد در نتیجه استفاده از اپراتور کمتر شده و کار نهایی کیفیت بالاتری دارد.
وجود ایستگاه کرنر زن کمک می کند تا پس از چسباندن نوار pvc به لبه های برش خورده هیچ‌ گونه ناهمواری و لب پریدگی در لبه کار باقی نمی ماند؛ زیرا در ایستگاه کرن زن تمامی اضافات نوار پی وی سی حذف شده و لبه های آن کاملاً صاف و یکدست می شود.
در ایستگاه کرنر زن پرداخت نهایی نوارلبه صورت گرفته و چهارگوشه کار کاملا گرد می‌ گردد.
به طور معمول دستگاه لبه چسبان کرنر زن معمولاً به صورت دو یا چهار موتوره می باشد.
از آنجا که این دستگاه ها دارای سیستم روغن کاری کاملاً اتوماتیک می باشد دیگر نیاز به استفاده از اپراتور جهت روغنکاری بخش‌ های مختلف دستگاه نیست و به صورت کاملا اتوماتیک کلیه بخش های لازم روغن کاری می شود.

دستگاه لبه چسبان کرنر زن

فرآیند لبه چسبانی در دستگاه لبه چسبان

فرآیند لبه چسبانی در دستگاه لبه چسبان به صورت کاملا اتوماتیک انجام می شود و تمامی مراحل در دستگاه توسط ایستگاه‌ های مختلف آن صورت می گیرد.
خوب است بدانید که عملیات لبه چسبانی با توجه به تعداد ایستگاه هایی که بر روی هر دستگاه وجود دارد صورت می گیرد، اولین ایستگاهی که شروع به کار می‌ کند ایستگاه اسپری ضد چسب است و بخش های مختلف ورق را که نیاز به تست ندارند پوشش می دهند، سپس در ایستگاه پیش فرز تمامی قسمت های اضافه برش، لب پریدگی و یا خطای برش اصلاح می‌ شود.
در ایستگاه بعدی پس از گرم شدن چسب با کمک غلتک های مخصوص چسب بر روی لبه کار قرار می گیرد و سپس نوار پی وی سی با استفاده از غلتک های فشار رو به جلو حرکت کرده و کلیه لبه کار را پوشش می دهد.
سپس از ایستگاه های دیگر مانند پولیش، ایستگاه فرز بالا و پایین و همچنین ایستگاه کرنر زن استفاده می ‌شود تا هرگونه ایراد لب پریدگی و یا اضافات لبه نوار پی وی سی از بین برود و نتیجه کار کاملاً استاندارد باشد.
تا اینجا دریافتیم که وجود یک دستگاه لبه چسبان چقدر در کارگاه های نجاری اهمیت دارد، اگر امکان خرید دستگاه لبه چسبان نو را ندارید می توانید با صرف هزینه کمتر یک دستگاه لبه چسبان کم کارکرد را تهیه کنید تا بتوانید از مزایای آن استفاده کرده و با بالاتر بردن سرعت کار سود بیشتری را به دست آورید.

مرکز خرید دستگاه لبه چسبان نو و دست دوم

قیمت دستگاه لبه چسبان با توجه به ویژگی ها و همچنین تعداد ایستگاه هایی که بر روی دستگاه وجود دارد مشخص می گردد، هر چه ایستگاه‌ های بیشتری داشته باشد طبیعتاً قیمت آن نیز بالاتر است.
افرادی که به تازگی کار خود را شروع کرده ‌اند امکان خرید دستگاه لبه چسبان نو با قیمت های بالا را ندارند، به همین جهت در این مجموعه تلاش کرده ایم تا با عرضه دستگاه لبه چسبان نو و دست دوم امکان خرید را برای همه افراد مهیا کنیم.
پس از تهیه دستگاه لبه چسبان دست دوم به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته و هرگونه مشکلی که در دستگاه وجود دارد کاملاً برطرف شده، سپس به مشتریان ارائه می گردد.
تمامی دستگاه هایی که از این مجموعه خریداری می شود به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش است، پس با خیال راحت هر گونه دستگاه لبه چسبان را می توانید ثبت سفارش کنید.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY + بهترین قیمت فروش

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY با بهترین قیمت فروش، در بزرگ ترین …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ