دستگاه اتوماتیک چوب
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / دستگاه لبه چسبان / دستگاه لبه چسبان دست دوم فروشی | ماشین آلات تمیشه
دستگاه لبه چسبان دست دوم فروشی

دستگاه لبه چسبان دست دوم فروشی | ماشین آلات تمیشه

دستگاه لبه چسبان دست دوم فروشی را می توانید با قیمت بسیار ارزانی از طریق بازرگانی فروش ماشین آلات تمیشه، با یک تماس تلفنی به صورت غیر حضوری خریداری نمایید.

دستگاه لبه چسبان چیست؟

دستگاه لبه چسبان یک وسیله ای می باشد که از آن برای چسباندن نوارهای پلیمری و پی وی سی به لبه های اوراق ام دی اف استفاده می کنند.
همانطور که می دانید تخته های چوبی به همان شکل اولیه قابل استفاده نیستند، به همین دلیل آن ها را در قطعات با ابعاد متفاوت برش می دهند. تخته های برش خورده ظاهری بریده شده و نازیبا به خود می گیرند که برای رفع این معضل از انواع روکش های مخصوص استفاده می شود.
روکش ها به صورت یکدست و در متراژ زیاد می باشند که قابلیت پوشاندن سطح رویی و زیرین ورق های چوبی را دارند. اما لبه های ورق ها به صورت روکش نشده و دست نخورده باقی می ماند.
اینجاست که دستگاه هایی با نام دستگاه لبه چسبان برای حل این مشکل وارد می شوند و با چسباندن روکش های باریک به شکل نوار به دور تا دور قطعات، لبه های کار را نیز روکش سازی می کنند.
دستگاه های لبه چسبان قادر هستند در کوتاه ترین زمان ممکن بیش ترین متراژ نوار لبه را به اطراف ورق های چوبی با دقت و ظرافت ویژه ای بچسبانند. روش کار این دستگاه بدین صورت است که قطعه چوب وارد دستگاه می شود، دور تا دور آن چسب می خورد و سپس از لاین وسط نوار لبه شروع به چسبیدن به قسمت های چسب خورده می کند.

دستگاه لبه چسبان دست دوم فروشی

چرا دستگاه لبه چسبان دست دوم فروشی بخرم؟

دستگاه های لبه چسبان یکی از ضروری ترین ابزارآلات در صنعت چوب و ام دی اف به شمار می روند زیرا قادر خواهند بود عملیات تولید مصنوعات چوبی را سرعت ببخشند و به همین دلیل باعث رونق بخشیدن به کسب و کار کارگاه و یا کارخانه می شود.
شایان ذکر است که دستگاه های لبه چسبان از قطعات بسیار دقیق و محکمی ساخته می شوند، از این رو قادر هستند تا چندین سال به بهترین نحو کارایی داشته باشند.
پس پیشنهاد می کنیم به جای خرید دستگاه های نو و پرداخت بهای گزاف، از مرغوب ترین دستگاه لبه چسبان دست دوم فروشی استفاده کنید. در این صورت خواهید توانست یک دستگاه با کیفیت عالی را با قیمت مقرون به صرفه تری خریداری نمایید و به اقتصاد کسب و کار خود رونق ببخشید.
برای خرید این وسیله می توانید به مرکز فروش دستگاه لبه چسبان معتبری که در ادامه معرفی خواهیم نمود مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید.

مرکز فروش انواع دستگاه لبه چسبان

این مرکز فروش، معتبرترین فروشگاهی است که انواع تجهیزات و ماشین آلات حوزه چوب و ام دی اف را با مرغوب ترین کیفیت و شناخته شده ترین برندها دارا می باشد.
شما می توانید از طریق این مرکز فروش، انواع دستگاه لبه چسبان دست دوم فروشی را با اطمینان خاطر از کارکرد صحیح دستگاه با قیمت ارزان تری تهیه نمایید.

فقط کافی است با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید و سفارش خود را جهت خرید ارزان ترین قیمت دستگاه لبه چسبان کارگاهی با کارشناسان فروش ما در میان بگذارید، تا دستگاه سریعا برای شما ارسال گردد.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY + بهترین قیمت فروش

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY با بهترین قیمت فروش، در بزرگ ترین …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ