دستگاه اتوماتیک چوب
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / دستگاه لبه چسبان / دستگاه لبه چسبان دست دوم فروشی | فروش ماشین آلات ام دی اف
قیمت دستگاه لبه چسبان 5 ایستگاه

دستگاه لبه چسبان دست دوم فروشی | فروش ماشین آلات ام دی اف

دستگاه لبه چسبان دست دوم فروشی با تضمین در کیفیت و قطعات، در این مجموعه آنلاین به فروش می رسد. پس هم اکنون برای خرید دستگاه، در وب سایت مرکز فروش ماشین آلات ام دی اف سفارش دهید.

هر آنچه درباره لبه چسبان ها باید بدانید

همانطور که می دانید در سال های اخیر صنعت چوب و ام دی اف به طرز چشمگیری رونق و گسترش یافته، تجهیزات و ماشین آلات نجاری نسبت به قبل بیشتر مورد توجه فعالان در این حوزه قرار گرفته اند.
امروزه یکی از اساسی ترین و کاربردی ترین ماشین آلات ام دی اف، دستگاه لبه چسبان می باشد.
در این مقاله شما را با عملکرد لبه چسبان و انواع مختلف آن آشنا می کنیم و در انتها بهترین شیوه خرید دستگاه لبه چسبان دست دوم فروشی را معرفی خواهیم کرد.
همانطور که می دانید صفحات ام دی اف بعد از برش توسط دستگاه، دارای ظاهری زشت و زمخت هستند.
در واقع عملکرد دستگاه لبه چسبان، قرار دادن نوارهای مخصوص پلاستیکی مانند PVC و چسباندن آن ها به لبه های کار می باشد که این کار علاوه بر زیبایی بخشیدن، باعث طول عمر بیشتر و افزایش مقاومت صفحه نسبت به رطوبت، ضربه و حرارت می گردد.
به طور کلی دستگاه لبه چسبان ام دی اف دو نوع قابل حمل و ثابت دارد.
دستگاه لبه چسبان ثابت و صنعتی، در مقیاس های وسیع عملیات لبه چسبانی را انجام می دهد. از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه می توان به دقت بالای دستگاه و افزایش کیفیت نهایی کار اشاره کرد.
لبه چسبان قابل حمل برای ابعاد کوچک تر و در مقیاس کارگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه دقت آنچنان بالایی ندارد بنابراین مهارت دست اپراتور در کیفیت کار بسیار موثر می باشد.

دستگاه لبه چسبان کارگاهی خود دارای ۲ نوع است:

  1. لبه چسبان اتویی: این دستگاه همانطور که از نامش پیداست شبیه اتو پرسی است که به کمک حرارت نوارهای اتویی، عملیات لبه چسبانی صفحات را با تنظیمات دستی انجام می دهد.
  2. لبه چسبان PVC: دارای یک مخزن چسب بوده که ابتدا دمای چسب را بالا برده و آن را ذوب می کند، سپس نوارهای PVC آغشته به چسب را در لبه صفحه برش خورده می چسباند.

دستگاه لبه چسبان دست دوم فروشی

دستگاه لبه چسبان ام دی اف قیمت مناسب

باید گفت که یکی از مهم ترین مشخصات دستگاه های لبه چسبان، ایستگاه های آن می باشد، هر ایستگاهی که به دستگاه اضافه گردد قابلیت های خاصی به آن می افزاید و کاربرد مشخصی دارد.
ایستگاه هیتر پیش گرمایش، پیش فرز، چسب و پرس، اره سر و ته زن، کرنر زن، لیسه، براق کننده و پولیش نهایی از انواع ایستگاه های قابل نصب روی دستگاه لبه چسبان هستند.
از آنجایی که دستگاه لبه چسبان نو در بازار به خاطر نوسان نرخ ارز و تورم، مدام در حال گران شدن است، افرادی که متقاضی خرید دستگاه هستند ترجیح می دهند لبه چسبان دست دوم تهیه نمایند.
قیمت دستگاه لبه چسبان دست دوم فروشی در بازار با توجه به برند سازنده، نوع دستگاه و تعداد ایستگاه های آن متغیر است.
با ما همراه باشید تا معتبرترین مرجع خرید فروش دستگاه لبه چسبان دست دوم را به شما معرفی نماییم.

نمایندگی دستگاه لبه چسبان دست دوم فروشی

همانطور که متوجه شدید دستگاه لبه چسبان یکی از ضروری ترین ماشین آلات ام دی اف به شمار می رود که امروزه بازار خرید فروش آن بسیار پررونق است.
این مجموعه به عنوان یک نمایندگی معتبر دستگاه لبه چسبان دست دوم فروشی، به صورت اینترنتی در حال فعالیت بوده و شرایط ویژه ای برای خریداران در نظر گرفته است.
لازم به ذکر است که با خرید از این مجموعه، دیگر خیالتان از بابت کارایی و کیفیت قطعات دستگاه لبه چسبان کارکرده راحت است.
پس همین حالا برای استعلام قیمت دستگاه لبه چسبان دست دوم با مشاورین ما در ارتباط باشید و دستگاه را از طریق وب سایت سفارش دهید.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY + بهترین قیمت فروش

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY با بهترین قیمت فروش، در بزرگ ترین …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ