دستگاه اتوماتیک چوب
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / پانل بر / قیمت پانل بر دست دوم | مرکز پخش دستگاه های پانل بر ام دی اف با قیمت روز
دستگاه پانل بر ام دی اف قیمت

قیمت پانل بر دست دوم | مرکز پخش دستگاه های پانل بر ام دی اف با قیمت روز

قیمت پانل بر دست دوم در بازار فروش با توجه به زمان کارکرد و نوع دستگاه متفاوت است. همین حالا با ثبت سفارش خود در این مرکز پخش دستگاه های پانل بر ام دی اف، این دستگاه را با قیمت روز تهیه کنید.

دستگاه پانل بر چه مشخصه هایی دارد؟

دستگاه پانل بر جزء مهمترین و پرکاربردترین دستگاه ها در صنعت چوب بری است که وجود آن در کارگاه های چوب بری لازم و ضروری می باشد و موجب بهبود کیفیت لوازم تولید شده است.
دستگاه انل بر ماشینی است با تیغ اره های بزرگ که از آن برای برش پانل های چوبی به قطعات کوچکتر با سرعت بیشتر و کیفیت بالاتر استفاده می شود.
در حال حاضر به کار بردن دستگاه پانل بر در کارگاه های نجاری موجب بالاتر بردن میزان بازدهی و کیفیت مواد تولید شده می شود.
دستگاه های پانل به دو شکل افقی و عمودی وجود دارد که از هر کدام مناسب با مقدار فضایی که در کارگاه وجود دارد می توان استفاده کرد.
تقریباً سیستم کار این دستگاه ها به این صورت است که صفحات مواد اولیه بر روی میز ثابت می شود و با کمک یک اهرم فشار در حالتی کاملا ایمن این ورق های چوبی به حرکت درآمده تا با کمک تیغ اره برش آنها مطابق با تنظیمات انجام شده بر روی دستگاه صورت بگیرد.
پانل برها از لحاظ نوع سیستم هدایت پانلهای چوبی برای برش به دو دسته ریل استوانه‌ ای و ریل خطی تقسیم می‌ شوند که ریلهای هدایتگر استوانه‌ ای موجب بالاتر بردن کیفیت خطوط برش می شود.
به طور کلی اجزای اصلی که در دستگاه پانل بر وجود دارد عبارتند از:

  • میز برش: میز برش وظیفه نگهداری و هدایت پانلهای چوبی به سمت اره ها برای برش را به عهده دارد و معمولاً از جنس فولاد مقاوم تهیه می شود.
  • راهنمای برش طولی: وجود راهنما در دستگاه پانل بر اهمیت زیادی دارد زیرا این قطعه موجب ایجاد برشهای صاف و یکدست در پانل های چوبی می شود.
  • تیغه برش: تیغه برش در دستگاه پانل بر تقریباً حکم قلب دستگاه را دارد که با کمک آن می توان برش های صاف و یکدست را ایجاد کرد و قابلیت تنظیم برای ضخامتهای مختلف را دارد.
  • تیغه شیار زن: با قطر کمتر برشهای سطحی بر روی صفحات چوبی ایجاد می کند.
مهم‌ترین نکته‌ای که در مورد کار با دستگاه پانل بر باید به آن دقت کرد صاف بودن سطح جایگاه قرار گیری دستگاه می باشد تا از لغزیدن میز جلو گیری کرده و به راحتی پانل های چوبی بر روی میز حرکت کند.

قیمت پانل بر دست دوم

چگونه پانل بر دست دوم با تضمین در کیفیت بخرم؟

در حال حاضر قیمت ماشین آلات مورد استفاده در صنعت نساجی و به خصوص دستگاه پانل بر بسیار بالا است و بهترین گزینه برای خرید این دستگاه ها انتخاب پانل بر دست دوم است.
زیرا معمولاً قیمت پانل بر دست دوم نسبت به نمونه نو کمتر می باشد.
در هنگام خرید دستگاه پانل بر دست دوم باید دقت بیشتری به خرج داده تا از سلامت آن اطمینان حاصل کنید.
در صورتی که از سلامت برخی از قطعات آن اطمینان حاصل کردید به راحتی می توانید این محصول را با تضمین در کیفیت آن خریداری کنید از:

  1. جمله صاف بودن میز کار
  2. سالم بودن راهنمای طولی
  3. سلامت گیره های نگهدارنده
  4. سالم بودن تیغه های برش
  5. سلامت موتور دستگاه

برای این که از تضمین کیفیت دستگاه پانل بر دست دوم اطمینان حاصل کنید به شما توصیه می شود مراکز معتبر و مورد اطمینان را برای خرید این دستگاه ها انتخاب نمایید.
زیرا این مراکز پس از بررسی کامل دستگاه و رفع ایرادات موجود در آن اقدام به عرضه و فروش این محصول می کنند.

بهترین قیمت پانل بر دست دوم در بازار ایران

در کارگاه های نجاری انتخاب یک دستگاه پانل بر موجب صرفه جویی در زمان و ایجاد برشهای دقیق می شود.
در صورتی که امکان پرداخت هزینه دستگاه پانل بر نو را ندارید به شما توصیه می شود تا از طریق مراکز مطمئن و معتبر اقدام به خرید دستگاه پانل بر دست دوم کنید.
در این مرکز فروش می توانید بهترین قیمت پانل بر دست دوم را در تمامی بازارهای ایران پیدا کنید.
کارشناسان حاضر در این مرکز پس از حضور در محل و بررسی کامل دستگاه های پانل بر دست دوم در صورتی که از کیفیت آنها اطمینان حاصل کنند اقدام به خرید این محصول می نمایند.

اگر به دنبال تهیه خرید دستگاه پانل بر با بهترین قیمت و تضمین در کیفیت آن هستید همین حالا با کارشناسان فروش این مرکز تماس حاصل نمایید تا با بررسی هزینه و کارکرد بهترین نوع دستگاه را به شما معرفی کنند.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY + بهترین قیمت فروش

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY با بهترین قیمت فروش، در بزرگ ترین …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ