دستگاه اتوماتیک چوب
پنج شنبه , اردیبهشت ۱۳ ۱۴۰۳
خانه / دستگاه cnc / فروش دستگاه cnc نوین چوب با قیمت سال جدید
قیمت دستگاه CNC

فروش دستگاه cnc نوین چوب با قیمت سال جدید

دستگاه cnc نوین چوب با قیمت سال جدید هم اینک در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت مستقیم از درب کارخانه به فروش می رسد. بزرگترین شرکت ماشین آلات کارگاهی، این دستگاه پیشرفته را با قیمت ارزان و به همراه گارانتی توزیع می کند.

دستگاه cnc نوین چوب و ناگفته هایی از آن

دستگاه‌ cnc، جزو ماشین آلات مدرن و پیشرفته با قابلیت بالا می باشد که طبق علم روز طراحی شده است. این دستگاه کارآمد، در قطعه سازی صنایع نفت، خودرو سازی، چوب و منبت کاری، برش لیزر، حکاکی و طلا و جواهر سازی مورد استفاده قرار می گیرد.
در واقع این دستگاه‌، یکی از ماشین آلات با ابزارهای قابل حرکت توسط موتور می باشد که از رایانه دستور می گیرد.
البته این دستورها به دو صورت هستند که گاهی دستی توسط انسان نوشته می شوند و گاهی نیز توسط نرم‌ افزارهای CAM تولید خواهند شد.
این دستگاه، کاملا خودکار است و نیازی به دخالت دست انسان ندارد.
معمولا ماشین آلات مدرنی نظیر cnc اغلب ترکیبی از ابزارهایی مختلف نظیر مته، دلر، تیغه و … در یک واحد می باشند که این سیستم‌ به هم پیوسته طی فرآیندی فعالیت خود را انجام می دهد.
در بازار، مارک های متعددی از این دستگاه کاربردی وجود دارد، که مارک شرکت نوین چوب جزو پرفروش ترین های کشور است؛ چرا که پیشرفته تر و کارآمدتر می باشد. البته می توان به دستگاه سی ان سی چوب راش ماشین هم اشاره داشت.
دستگاه cnc نوین چوب علی رغم کیفیت بالا، دارای قیمت مقرون به صرفه ای می باشد که بر محبوبیت آن می افزاید.

دستگاه cnc نوین چوب

مشخصات بهترین دستگاه cnc شرکت نوین چوب

همانگونه که اشاره شد، دستگاه cnc یکی از تجهیزات بسیار پیشرفته و مهمی است که در صنعت خودرو سازی، قطعه سازی صنایع نفت، چوب و منبت کاری، ماشین های برش لیزر، ماشین‌ های حکاکی، طلا و جواهر سازی و .. به کار می رود.
تمامی تجهیزاتی که از آن ها به عنوان یک دستگاه کاربردی یاد می شود، ماشین آلات یک پارچه ای هستند که از به هم پیوستن قسمت های مختلفی جهت انجام فرآیند خاصی به تولید رسیده اند.
بهترین دستگاه cnc نوین چوب نیز از یک ساختار یک پارچه، پیچیده؛ اما مستحکم تولید شده است که دارای سیستم مکش بسیار قدرتمندی می باشد.
این دستگاه پیشرفته دارای یک میز کار است که جهت انجام فرآیند سوراخ‌ کاری و فرز کاری با سرعت بالا از آن استفاده می شود.
دستگاه cnc ساخت شرکت نوین چوب، دارای میز فلت با قابلیت انتخاب و قرار دادن ساکشن کاپ است و قدرت موتور اصلی آن حدود ۶ کیلو وات می باشد.

از دیگر مشخصات این دستگاه مدرن و کاربردی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای حداکثر سرعت چرخش
  • دارای قدرت موتور وکیوم با ۱۵۰ متر مکعب بر ساعت
  • دارای سنسور اندازه‌ گیری ابزار
  • دارای موتورهای حرکتی استپ یاکو
  • جنس میز از باکالیت مقاوم
  • دارای کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب

توجه داشته باشید که این قیمت اقتصادی برای زمانی است که شما از یک مرکز معتبر خرید کنید، جهت کسب اطلاعات بیشتر ادامه مطلب را بخوانید.

فروش دستگاه cnc نوین چوب با قیمت سال جدید

دستگاه cnc نوین چوب یکی از برندهای محبوب موجود در بازار است که به عنوان پیشرفته ترین و کارآمدترین ماشین آلات کارگاهی فروش بالایی دارد.
این دستگاه مدرن و کارآمد، هم اکنون توسط مطرح ترین شرکت توزیع تجهیزات کارگاهی بدون هیچ واسطه ای و به صورت آنلاین به فروش می رسد.

قیمت تجهیزات این شرکت اگرچه همانند سایر مراکز روزانه بروز رسانی می گردد؛ اما به نسبت تمامی شرکت ها مقرون به صرفه تر است. اگر قصد خرید پیشرفته ترین دستگاه cnc قیمت ارزان را دارید، همین حالا با کادر فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.
3.9/5 - (11 امتیاز)
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید دستگاه برش ام دی اف

خرید دستگاه برش ام دی اف + قیمت روز دورکن برش + خرید آسان

خرید دستگاه برش ام دی اف با قیمت باور نکردنی از این شرکت را به …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ