دستگاه اتوماتیک چوب
جمعه , اردیبهشت ۱۴ ۱۴۰۳
خانه / دورکن / قیمت دستگاه دورکن برقی | راهنمای خرید
قیمت دستگاه دورکن برقی
قیمت دستگاه دورکن برقی

قیمت دستگاه دورکن برقی | راهنمای خرید

کارگاه‌های تولیدی زیادی در سراسر کشور وجود دارند که در زمینه صنعت چوب فعالیت دارند و انواع چوب موردنیاز وسایل و دکوراسیون‌های مختلف را تولید می‌کنند. در این کارگا‌ه‌ها از دستگاه‌های مختلفی استفاده می‌شود که هر کدام وظایفی را به عهده دارد.
یکی از این دستگاه‌ها که در کارگاه‌های چوب کاربرد زیادی دارد دستگاه دور کن برقی است که به کمک آن می‌توان چوب‌ها را خیلی راحت و سریع در اندازه‌های دلخواه برش داد که در این مقاله قصد داریم با قیمت دستگاه دورکن برقی و عملکرد آن آشنا شده و همچنین درمورد نحوه خرید و فروش این دستگاه مفید و کاربردی شما را راهنمایی کنیم.

آشنایی با دستگاه دورکن برقی و عملکرد آن

این دستگاه، دستگاهی پرقدرت است که در ساخت آن از اره‌هایی تیز اسفاده شده که فرایند برش چوب‌ها را به راحتی و در زمان کمی انجام می‌دهند. از طریق این دستگاه می‌توان انواع چوب، mdf، پی وی سی و سایر این اقلام را در اندازه‌های مختلف به صورت کاملا صاف برش داد.
برای استفاده از این دستگاه باید چوب یا متریال موردنظر را بر روی ریل دستگاه قرار داد و قسمتی که قصد برش آن را دارید، روبه‌روی اره قرار داده و سپس برش را انجام دهید. این دستگاه با عملکرد عالی و سرعتی که دارد سبب می‌شود چوب‌های زیادی را در مدت زمانی خیلی کمی با بالاترین کیفیت برش داده که در زمان صرفه‌جویی زیادی می‌شود و خروجی کار به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود.

قیمت دستگاه دورکن برقی

این دستگاه جزو جدیدترین دستگاه دورکن محسوب می‌شود که استفاده از آن برای همه کارگاه‌های چوب اهمیت دارد و ضروری است. قیمت دستگاه دورکن برقی یکی از مسائل مهمی محسوب می‌شودکه همه خریداران درمورد آن کنجکاو هستند. اما قیمت این دستگاه به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم‌ترین آن‌ مدل و برند دستگاه است زیرا مدل‌ و برند‌های مختلفی از این دستگاه موجود می‌باشد که کیفیت و عملکرد آن‌ها متفاوت هستند.
همچنین انتخاب روش خرید نیز بر قیمت این دستگاه تأثیر دارد که خرید مستقیم از تولیدکنندگان و نمایندگی‌های معتبر به قیمت کم‌تر بهتر است زیرا، برخی واسطه‌ها و فروشندگان، دستگاه‌ها را به منظور کسب سود بیش‌تر به قیمت‌های زیادی به فروش می‌رسانند.
به دلیل این‌که برخی از قطعات این دستگاه‌ها وارداتی هستند، نرخ ارز نیز باعث نوسان قیمت دستگاه دورکن برقی می‌شود.

خرید دستگاه دورکن برقی
خرید دستگاه دورکن برقی – تمیشه

فروش دستگاه دورکن برقی

فروش دورکن برقی توسط فروشندگان مختلفی صورت می‌گیرد که کیفیت ارائه خدمات آن‌ها و قیمت‌های متفاوتی دارند. برخی از فروشندگان هم امکان خرید حضوری و هم اینترنتی را برای خریداران فراهم کرده و تحویل آن‌ها نیز به صورت رایگان انجام می‌گیرد. همچنین بعضی از فروشندگان امکان خرید اقساطی این دستگاه را فراهم می‌کنند. فروشنده مناسب باید همه اطلاعات موردنیاز خریداران را در اختیار آن‌ها قرار داده و همچنین نحوه کار با دستگاه و توضیحات لازم را ارائه دهد.
بنابراین نحوه ارائه خدمات فروشندگان باهم تفاوت دارد که برای انتخاب هر یک از این فروشندگان بهتر است خدمات آنان را با یک‌دیگر مقایسه نموده و فروشنده‌ای که بهترین دستگاه‌ها و خدمات را عرضه می‌کند، انتخاب کرد.

راهنمای خرید دستگاه دورکن mdf برقی

برای خرید دورکن mdf نکته مهمی که باید به آن توجه کرد کیفیت دستگاه است، همانطور که گفته شد این دستگاه در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود که باید کیفیت همه اجزای تشکیل دهنده آن را مورد بررسی قرار داد.
بنابراین موتور دستگاه باید قوی بوده و سرعت بالایی داشته باشد، همچنین اره و تیغه‌های دستگاه، ریل حرکتی، اندازه میز و سایر اجزای آن باید استاندارد و با کیفیت بوده و به بهترین صورت عمل کنند.
علاوه‌براین دستگاه باید از فروشندگان معتبری خریداری شوند که بهترین خدمات را ارائه دهند و همه اطلاعات لازم از جمله نحوه کار با دستگاه و رعایت نکات ایمنی را در اختیار خریداران قرار داده و دستگاه‌ها از گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردار باشند.

اگر شما هم دغدغه چگونگی خرید بهترین دستگاه دورکن ام دی اف را دارید، می توانید پس از انجام مشاوره رایگان با مشاورین مجموعه تمیشه، سفارش خرید خود را ثبت کنید.
4.5/5 - (12 امتیاز)
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید دستگاه برش ام دی اف

خرید دستگاه برش ام دی اف + قیمت روز دورکن برش + خرید آسان

خرید دستگاه برش ام دی اف با قیمت باور نکردنی از این شرکت را به …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ