دستگاه اتوماتیک چوب
دوشنبه , اردیبهشت ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / دستگاه لبه چسبان / تنظیمات دستگاه لبه چسبان نوین چوب | راهنمای خرید آسان
تنظیمات دستگاه لبه چسبان نوین چوب
تنظیمات دستگاه لبه چسبان نوین چوب

تنظیمات دستگاه لبه چسبان نوین چوب | راهنمای خرید آسان

امروزه صنایع مختلفی در زمینه‌های گوناگون در حال فعالیت هستند که برای ادامه فعالیت‌های خود به دستگاه‌های بروز و پیشرفته‌ای نیاز دارند که صنایع چوب یکی از این صنایع است. گسترش و پیشرفت همه جانبه دستگاه‌های مختلف، سبب تولید محصولات باکیفیت‌تر و متنوع‌تر شده‌ و بدون استفاده از این دستگاه‌‌ها، فعالیت بسیاری از تولید‌ی‌ها مختل می‌شود.
در کارگاه‌های صنایع چوب دستگاه‌های مختلفی استفاده می‌شود که دستگاه لبه چسبان یکی از مهم‌‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود که در این مقاله قصد داریم شما را با نمونه باکیفیت‌ آن یعنی دستگاه لبه چسبان نوین چوب آشنا کرده و اطلاعات مفیدی را در رابطه با خرید و قیمت آن در اختیار شما قرار دهیم.

دستگاه لبه چسبان چیست و بهترین نوع آن کدام است؟

دستگاه لبه چسبان دستگاهی است که با وجود آپشن‌ها و قسمت‌های متفاوتی که دارد در صنایع چوب کاربرد دارد و از آن برای چسباندن، پرس کردن، کات کردن و غیره نوار‌های PVC به دور صفحات چوبی استفاده می‌شود.
این دستگاه به دو شیوه اتوماتیک و نیمه اتوماتیک وجود دارد که هرکدام قابلیت‌ها و مزایای خاص خود را دارد اما، به طور کلی از دستگاه‌های نیمه اتوماتیک برای کارگاه‌های کوچک‌تر استفاده می‌شود و بسیار کاربردی است‌
یکی از باکیفیت‌ترین این دستگاه‌ها، دستگاه لبه چسبان نوین چوب است که به دلیل داشتن ایستگاه‌های متعدد و کابردی، در صنایع چوب استفاده زیادی از آن می‌شود.
دستگاه لبه چسبان نوین چوب با عملکرد سریع و عالی که دارد، باعث می‌شود که نوارها با استفاده از چسب‌‌های قوی به چوب پرس شود و ظاهر چوب را چندین برابر زیبا کنند و باعث افزایش دوام آن شود.

نحوه عملکرد دستگاه لبه چسبان

این دستگاه باتوجه به نوع اتوماتیک و یا غیر اتوماتیکی بودن آن، عملکرد‌های متفاوتی دارد اما به طور کلی عملکرد آن به این صورت است که صفحه موردنیاز را وارد دستگاه کرده و چسبی که توسط دستگاه گرم شده و آماده است را به نوار می‌چسبانند و سپس با استفاده از قسمت پرس دستگاه، نواری که به آن چسب زده‌اند را به صفحات موردنظر پرس می‌کنند و در نهایت اضافه‌های نوار را کات کرده و برش می‌دهند.

دستگاه لبه چسبان نوین چوب
دستگاه لبه چسبان نوین چوب

قیمت دستگاه لبه چسبان نوین چوب

دستگاه‌های لبه چسبان نوین چوب دارای مدل‌های مختلفی هستند که قیمت آن‌ها نیز با هم متفاوت است. قیمت دستگاه‌های نوین چوب علاوه بر کیفیت بالا بسیار مناسب و اقتصادی‌تر از دستگاه‌های دیگر هستند و در میان صنایع چوب جایگاه ویژه‌ای دارد.
به طور کلی عوامل مختلفی سبب تعیین قیمت دستگاه لبه چسبان نوین چوب می‌شوند که به آن‌ها می‌پردازیم:

  • نوع دستگاه: دستگاه‌های لبه چسبان نوین چوب دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک دارند که این عامل بر قیمت دستگاه لبه چسبان کارگاهی نوین چوب تأثیر مستقیمی می‌گذارد.
  • مدل دستگاه: دستگاه‌ها مدل‌های متنوعی دارند که از قابلیت‌های متفاوتی برخوردارند که قیمت این مدل‌ها با هم متفاوت است.
  • اندازه دستگاه: این دستگاه‌ها اندازه‌های متغیری دارند که اندازه دستگاه نیز بر قیمت آن‌ مؤثر است.
  • وضعیت دستگاه: دستگاه نوین چوب هم به صورت نو و هم به صورت دست دوم موجود می‌باشند و به فروش می‌رسند که قیمت دستگاه لبه چسبان دست دوم نوین چوب با نو آن متفاوت هستند.

راهنمای خرید آسان دستگاه لبه چسبان نوین چوب

شرکت نوین چوب با داشتن سابقه طولانی مدت در زمینه تولید انواع دستگاه‌های بروز و پیشرفته توانسته است نیاز بسیاری از کارگاه‌ها و صنایع مختلف را به دستگاه پیشرفته، تأمین نماید.
تنظیمات دستگاه لبه چسبان نوین چوب توسط کارشناسان و متخصصان این مجموعه انجام گرفته و توضیحات مناسبی در مورد نحوه تنظیم کردن آن به خریداران ارائه می‌شود.
این شرکت امکان خرید لبه چسبان کارگاهی را با روش‌هایی آسان و با خیالی آسوده، فراهم کرده و خدمات مورد قبولی را عرضه کرده است. خرید دستگاه لبه چسبان با کیفیت نوین چوب به روش‌های حضوری و غیرحضوری امکان‌پذیر بوده که روش آسان‌تر آن خرید اینترنتی است که کارشناسان با تجربه شرکت به شما مشاوره‌ دادا و برای خریدی مطمئن تمام شرایط و راهنمایی‌های لازم را در اختیار همه عزیزان قرار می‌دهند.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید دستگاه برش ام دی اف

خرید دستگاه برش ام دی اف + قیمت روز دورکن برش + خرید آسان

خرید دستگاه برش ام دی اف با قیمت باور نکردنی از این شرکت را به …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ