دستگاه اتوماتیک چوب
دوشنبه , اردیبهشت ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / پانل بر / پانل بر کامپیوتری پایون + بهترین قیمت روز
پانل بر کامپیوتری پایون
پانل بر کامپیوتری پایون

پانل بر کامپیوتری پایون + بهترین قیمت روز

پانل بر کامپیوتری پایون با بالا بردن دقت، سرعت و کیفیت برشکاری از فشار کار اپراتورها تا حد زیادی کم می کند. نمایندگی پانل بر پایون با عرضه بهترین قیمت روز، این محصول را به شکل مستقیم و بدون حضور واسطه ارائه می دهد، تا شرایط دسترسی به ارزان ترین قیمت دستگاه پانل بر پایون را فراهم آورد.

بررسی مشخصات پانل کامپیوتری پایون

در تمامی صنایع ارتقاء سرعت و دقت از اهداف اصلی تولید کنندگان دستگاه ها است. به همین دلیل در صنعت چوب دستگاه های قدرتمند و با کیفیت بالایی وارد شده اند که با کمک برنامه های هوشمند توانسته اند سرعت و کیفیت کارها را افزایش دهند.
پایون یکی از معتبرترین تولیدکنندگان دستگاه ‌های مخصوص در صنعت نجاری است که با تولید و ارائه پانل بر کامپیوتری پایون به بازار توانسته، تا حد زیادی از تعداد نیروی انسانی در کارگاه های نجاری کم کند و در کنار آن سرعت برش و کیفیت آن را افزایش بدهد.
تمامی مدل های پانل بر کامپیوتری مجهز به سیستم مانیتورینگ پیشرفته بوده که به طور دقیق و با سرعت مناسب عملیات برشکاری را تحت کنترل قرار می ‌دهند و قادرند چند ورق با ضخامت بالا را به طور همزمان برش بدهند.
از مهمترین ویژگی ها و مشخصاتی که دستگاه پانل بر اتوماتیک از آن برخوردار است می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

برش با کمترین میزان پرتی

این دستگاه قادر است اطلاعاتی مانند اندازه، تعداد، نوع و ضخامت نوار لبه و اندازه ورق های اصلی را به طور دقیق دریافت کند و قطعات را با حداقل پرتی برش می دهد.

درج اطلاعات ضروری بر روی هر قطعه

لیبل پرینت که بر روی این دستگاه قرار گرفته می تواند تمامی اطلاعات مربوط به هر قطعه از لحاظ ابعاد و اندازه، متراژ نوار مصرف شده، تاریخ نام مشتری و موارد مورد درخواست دیگر را به صورت انگلیسی و فارسی چاپ و بر روی قطعات درج کند.

کاهش زمان برش

سیستم کالسکه این دستگاه ‌ها به گونه ‌ای طراحی می‌ شوند که به اندازه عرض قطعات برش حرکت می ‌کند و این موضوع در افزایش سرعت برش تأثیر زیادی دارد و با سرعت بالاتری می توان کار را به مشتری تحویل داد.

کاهش خطرات جانی نیروی انسانی

تمامی عملکرد دستگاه از طریق یک برنامه کاملا هوشمند مشخص می شود؛ به همین دلیل نیروی انسانی کمترین تعامل را با دستگاه داشته و تا حد زیادی از بروز حوادث مختلف برای اپراتور جلوگیری می کند.

پانل بر پایون - تمیشه
پانل بر پایون – تمیشه

ویژگی نمایندگی پانل بر پایون

برند پایون یکی از معتبرترین برندهای موجود در بازار است که انواع مختلف دستگاه پانل بر و سایر دستگاه های مورد استفاده در صنعت نجاری را به بازار ارائه می دهد. هر مجموعه بنابر شرایط و نیاز خود می تواند بهترین دستگاه ها را تهیه کند.
نمایندگی پانل بر پایون سعی می ‌کند تا دستگاه های به روز و کاملاً پیشرفته را در کنار سایر دستگاه های دیگر تولید شده در این کمپانی ارائه کند، تا همه مشتریان با هر سطح درآمد بتوانند دستگاه مد نظر خود را بخرند.
دستگاه پانل بر دست دوم پایون به دلیل استفاده کردن از قطعات با کیفیت بالا در ابتدای تولید قابلیت استفاده مجدد را دارد و نمایندگی ها پس از بررسی دقیق و کامل تمامی بخش های آن و رفع عیب و ایرادات احتمالی، این دستگاه ها را با قیمت مناسب تری به فروش می رسانند.
پس، از مهمترین ویژگی ‌های نمایندگی پانل بر پایون می ‌توان به ارائه جدیدترین دستگاه های تولید شده در کارخانه، دستگاه های دست دوم کاملاً سالم و ضمانتی و ارائه قیمت های مقرون به صرفه اشاره کرد.

ارائه بهترین قیمت دستگاه پانل بر پایون

دستگاه پانل بر پایون با توجه به تکنولوژی های قرار گرفته شده بر روی آن، نوع ریل و سرعت کارکرد قیمت گذاری می شود. دسترسی به بهترین دستگاه های پانل بر فقط از طریق نمایندگی های معتبر امکان پذیر است.
تهیه پانل بر ام دی اف از نیازهای لازم و ضروری کارگاه های نجاری است که با انتخاب این مجموعه می توانند به بهترین قیمت دستگاه پانل بر پایون دست پیدا کنند. زیرا تمامی محصولات در این مرکز به شکل مستقیم و بدون حضور واسطه به فروش می رسند.

دستگاه پانل بر کامپیوتری پایون که جزء بهترین دستگاه های حال حاضر است در این مجموعه با کیفیت خوب و ضمانت معتبر عرضه می ‌شود. پس بدون صرف وقت و با خیال راحت با کارشناسان فروش این نمایندگی ارتباط گرفته و پس از دریافت اطلاعات کامل سفارش خود را ثبت کنید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید دستگاه برش ام دی اف

خرید دستگاه برش ام دی اف + قیمت روز دورکن برش + خرید آسان

خرید دستگاه برش ام دی اف با قیمت باور نکردنی از این شرکت را به …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ