دستگاه اتوماتیک چوب
یکشنبه , اردیبهشت ۹ ۱۴۰۳
خانه / دستگاه پرس وکیوم / طرز کار دستگاه وکیوم ام دی اف + راهنمای خرید
طرز کار دستگاه وکیوم ام دی اف

طرز کار دستگاه وکیوم ام دی اف + راهنمای خرید

طرز کار دستگاه وکیوم ام دی اف بسیار اهمیت دارد و تأثیر مستقیم بر روی کیفیت نهایی کار می گذارند. با دریافت راهنمایی خرید و راهنمای آشنایی با روش کار دستگاه فریزر وکیوم می توانید مناسب ترین دستگاه را از این مجموعه تهیه کنید.

آشنایی با طرز کار دستگاه وکیوم ام دی اف خرید

دستگاه وکیوم ام دی اف در انواع و اقسام مختلف تولید شده و با توجه به برند تولید کننده و همچنین نحوه کار دستگاه ها به نام ‌های مختلفی شهرت پیدا کرده ‌اند. دستگاه پرس وکیوم ممبران، دستگاه پرس وکیوم صندوقی، دستگاه پرس وکیوم صدفی، دستگاه پرس وکیوم آسانسوری و بسیاری از موارد دیگر در بازار وجود دارد.
با استفاده از دستگاه های پرس می توان تمامی قطعات چوب، ام دی اف و حتی قطعات پی وی سی را روکش کرد. این دستگاه ها نسبت به نمونه های قدیمی پیشرفت ‌های زیادی داشته و عمل پرس را با سرعت بیشتر و کیفیت بهتر انجام می دهند.
کیفیت نهایی روکش کاری چوب و ورق های ام دی اف تنها به کیفیت دستگاه وابسته نبوده، بلکه آشنایی اپراتور دستگاه با طرز کار دستگاه وکیوم ام دی اف یکی از عامل های مهم در کیفیت کار است.
عملیات روکش چوب در طی چند مرحله انجام می شود، به طور کلی روش کار دستگاه پرس وکیوم بدین صورت است که:

قرار دادن قطعه کار بر روی دستگاه

میز کار دستگاه بسته به مدل دستگاه ابعاد و اندازه مختلفی دارد، پس متناسب با میز، قطعات را برای روکش کردن بر روی آن قرار می دهند.

تمیز کردن سطح قطعه

نیاز است که سطح تمامی قطعات را از هرگونه گرد و غبار به طور کامل پاک کرد، تا پرس به شکل صاف و یکدست بر سطح کار قرار بگیرد.

پوشاندن سطح ورق با چسب

پس از تمیز کاری به طور کامل نیاز است که عملیات چسب کاری با دقت بالایی انجام شود.

چسباندن لایه روکش

لایه روکش را باید به گونه‌ ای بر سطح کار قرار بدهند که سرتاسر قطعه را به صورت یکنواخت بپوشاند.

پرس سرد و گرم

در این مرحله هد دستگاه را بسته و با استفاده از پرس سرد و گرم عملیات پرس وکیوم شروع می شود.

خروج ورق روکش

پس از پایان کار نیاز است که حدود ۳ الی ۴ دقیقه صبر کنید تا گرمای زیاد قطعه از بین برود، سپس آن را جابجا کنید.

دستگاه پرس وکیوم ام دی اف نو و دست دوم

چرا دستگاه وکیوم ام دی اف دست دوم؟

دستگاه پرس جزء مهمترین دستگاه هایی است که در صنایع چوب باید مورد استفاده قرار بگیرد. زیرا این دستگاه ها به دلیل داشتن سیستم‌ های پیشرفته قیمت بسیار زیادی دارد، به همین جهت بسیاری از مراکز توان خرید این دستگاه ها را در ابتدای شروع کار ندارند.
دستگاه وکیوم ام دی اف دست دوم می تواند نیاز کارگاه های تولیدی را در ابتدای مسیر برطرف کند؛ چرا که این دستگاه ها حداقل ۵۰ درصد نسبت به دستگاه های نو ارزانتر است.
در صورتی که از راهنمای خرید استفاده کنید و تمامی بخش های مختلف دستگاه از لحاظ موتور، شاسی، میز کار و قسمت های دیگر را مورد بررسی دقیق قرار دهید و از سلامت آنها مطمئن شوید، با خیال راحت می توانید این دستگاه ها را تهیه نمایید.

مناسب ترین قیمت دستگاه وکیوم ام دی اف

به دلیل شرایط اقتصادی کشور دسترسی به قیمت های ارزان تر اهمیت بیشتری پیدا کرده است و اغلب خریداران ترجیح می دهند تا دستگاه های مورد نیاز برای صنعت نجاری را به صورت دست دوم و کارکرده تهیه کنند.
قیمت دستگاه وکیوم ام دی اف در این مجموعه به گونه ای ارائه می گردد که مشتریان با خیال راحت می توانند پس از بررسی ویژگی هر کدام از دستگاه ها مناسب با شرایط کاری و نیاز خود آن را تهیه کنند.

در این مجموعه به دلیل حضور مشاوران متبحر امکان دریافت راهنمای طرز کار دستگاه وکیوم ام دی اف پس از انتخاب نمونه مناسب وجود دارد. پس با خیال راحت می توانید هر کدام از دستگاه ها را انتخاب کرده و با اطلاعات کامل مورد استفاده قرار دهید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید دستگاه برش ام دی اف

خرید دستگاه برش ام دی اف + قیمت روز دورکن برش + خرید آسان

خرید دستگاه برش ام دی اف با قیمت باور نکردنی از این شرکت را به …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ