دستگاه اتوماتیک چوب
پنج شنبه , اردیبهشت ۱۳ ۱۴۰۳
خانه / دستگاه لبه چسبان / لبه چسبان پیش فرز دار کاوا + راهنمای خرید بهترین لبه چسبان ام دی اف
لبه چسبان پیش فرز دار کاوا

لبه چسبان پیش فرز دار کاوا + راهنمای خرید بهترین لبه چسبان ام دی اف

لبه چسبان پیش فرز دار کاوا یکی از دستگاه‌ های مرغوب و با کیفیت موجود در بازار است. با انتخاب نمایندگی کاوا می توانید ضمن دریافت راهنمای خرید بهترین لبه چسبان ام دی اف مناسب ترین قیمت لبه چسبان پیش فرز دار را به دست آورید.

ویژگی های لبه چسبان پیش فرز دار کاوا

برند کاوا چوب یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید دستگاه های صنعتی و اتوماتیک است که با عرضه این دستگاه ها در تنوع بالا و شرایط مناسبی برای صنعتگران فراهم کرده است. دستگاه های لبه چسبان کاوا چوب در کلاس لبه چسبان های صنعتی و اتوماتیک از ۴ تا ۷ ایستگاه یا فول قرار می گیرند.
معمولاً ماشین های لبه چسبان با توجه به کیفیت بالا در انتخاب قطعات و تنوع عالی در عملکرد بسیار محبوب بوده و کارآمد هستند. این گروه از ماشین آلات کاوا چوب به دلیل داشتن کیفیت بالا در بازار در مقایسه با سایر محصولات موجود از استقبال بیشتری برخوردار بوده؛ چرا که شاسی های بسیار محکم و قوی دارند.
لبه چسبان پیش فرز دار کاوا جزء مرغوب ترین دستگاه های این کمپانی بوده که موارد استفاده و کاربردهای زیادی در کارگاه های نجاری دارد. چرا که کیفیت لبه چسبان کیفیت قطعات چوبی را تا حد زیادی بالاتر می برد.
دستگاه لبه چسبان پیش فرز کاواKAWA KW1126 جزء دستگاه های مرغوب و با کیفیت است که از برخی ویژگی‌ ها و مشخصات منحصر به فرد برخوردار است. همین ویژگی ها موجب شده تا این دستگاه در بین محصولات دیگر موجود در بازار محبوبیت بیشتری پیدا کند.
برخی از ویژگی های این دستگاه لبه چسبان عبارتند از:

  • مجهز به کنترل پنل تاچ اسکرین ۷ اینچ به زبان فارسی و ۷ دکمه میانبر برای اپراتوری سریع
  • مجهز به ایستگاه پیش فرز دارای دو موتور با ۲۴ هزار دور بر دقیقه
  • مجهز به مخزن چسب ۳ لیتری تفلون
  • مجهز به ایستگاه پیش گرم و مناسب برای فصل های سرد سال
  • مجهز به اره سر و ته زن با امکان زاویه پذیری از صفر تا ۱۵ درجه
  • فرز پرداخت بالا و پایین با قابلیت پرداخت با سه طرح ناخنی، گرد و تخت
  • مجهز به سیستم روغن کاری اتوماتیک

قیمت لبه چسبان پیش فرز دار کاوا

راهنمای خرید بهترین لبه چسبان ام دی اف

در حال حاضر که تولید دستگاه ها و تجهیزات صنعتی افزایش زیادی پیدا کرده و کارخانجات و برندهای زیادی در این حوزه فعالیت می‌ کنند. پیدا کردن مرکز معتبری که محصولات مرغوب و با کیفیت را ارائه بدهند، اولین نکته برای خرید لبه چسبان ام دی اف است.
با تهیه لبه چسبان فول، امکان بالاتر بردن کیفیت کار و تأثیر گذاشتن در شرایط اقتصادی کارگاه ها فراهم می گردد. پس تهیه دستگاه های با کیفیت و فول اتوماتیک یکی دیگر از نکات مهم در خرید است.
با دریافت راهنمای خرید بهترین لبه چسبان ام دی اف با خیال راحت تر می توانید دستگاه مناسب را تهیه کنید. برخی از نکات مهم در خرید این دستگاه ها شامل موارد ذیل می گردد:

ابعاد دستگاه

انتخاب ابعاد مناسب با فضای موجود در کارگاه‌ها اهمیت بیشتری دارد.

تعداد ایستگاه‌ ها

هر چقدر که تعداد ایستگاه ها در یک دستگاه بیشتر باشد در نتیجه سرعت و کیفیت کار افزایش پیدا می ‌کند؛ اما انتخاب این دستگاه ها باید با توجه به بودجه در نظر گرفته صورت بگیرد.

برق مصرفی

دستگاه را با توجه به نوع برق موجود در کارگاه به صورت تک فاز یا ۳ فاز تهیه کنید.

برند تولید کننده

انتخاب برندهایی که نمایندگی های معتبر در کشور داشته باشند؛ کمک می کند تا در صورت بروز مشکل قطعات یدکی آن را به راحتی تهیه کنید.

بهترین نمایندگی کاوا برای خرید دستگاه لبه چسبان

انتخاب نمایندگی کاوا برای خرید دستگاه لبه چسبان موجب می ‌شود ،تا مناسب ترین قیمت لبه چسبان پیش ‌فرز دار کاوا را تهیه کنید. چرا که در نمایندگی به صورت مستقیم این دستگاه ها از درب کارخانه ارائه می گردد.
این مجموعه به عنوان بهترین نمایندگی کاوا در سراسر کشور فعالیت می ‌کند که شرایط خوبی را برای خرید محصولات کاوا فراهم کرده است.
در هنگام تهیه لبه چسبان پیش فرز کاوا توجه کردن به برخی از ویژگی ها و مشخصات این دستگاه و همچنین نرخ ارائه آن به بازار اهمیت دارد. زیرا کمک می ‌کند تا یک دستگاه مناسب و کاربردی تهیه کرده و تا سال ‌های طولانی از آن با کیفیت خوب استفاده نمایید.

کارشناسان متبحر این مجموعه در این زمینه به خریداران مشاوره به صورت رایگان می دهند، تا در بین تنوع دستگاه ‌های موجود متناسب با شرایط کارگاه و هزینه ‌های در نظر گرفته بهترین مدل را بخرند.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید دستگاه برش ام دی اف

خرید دستگاه برش ام دی اف + قیمت روز دورکن برش + خرید آسان

خرید دستگاه برش ام دی اف با قیمت باور نکردنی از این شرکت را به …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ