دستگاه اتوماتیک چوب
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / دستگاه لبه چسبان / دستگاه لبه چسبان سه ایستگاه | خرید لبه چسبان نو و کارکرده
دستگاه لبه چسبان سه ایستگاه

دستگاه لبه چسبان سه ایستگاه | خرید لبه چسبان نو و کارکرده

دستگاه لبه چسبان سه ایستگاه با کیفیت بالا و قیمت مناسب توسط مراکز بدون واسطه ارائه می گردد. در صورت نیاز به خرید لبه چسبان نو و کارکرده با گارانتی و خدمات پس از فروش با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

نحوه کارکرد دستگاه لبه چسبان سه ایستگاه

لبه چسبان سه ایستگاه که گاهی مواقع به آن لبه زن پی وی سی هم می گویند، با چسباندن نوارهایی از جنس pvc بر روی قطعات خام ام دی اف و چوب موجب افزایش زیبایی و مقاومت و استحکام این قطعات در برابر رطوبت، حرارت و ضربه می شوند.
در واقع این نوارهای پی وی سی از نفوذ آب و گرد و غبار به داخل قطعات برش خورده جلوگیری کرده و موجب افزایش عمر این قطعات می گردد.
انواع مختلفی از دستگاه لبه چسبان وجود دارد که هر مجموعه با توجه به شرایط و نیازهای خود اقدام به خرید این دستگاه ها می کند.
دستگاه لبه چسبان سه ایستگاه یکی از بهترین ها است؛ زیرا هم از لحاظ کیفیت کار و هم از لحاظ ابعاد و اندازه برای اغلب کارگاه‌ ها مناسب می باشد.
نحوه کارکرد لبه چسبان سه ایستگاه ارتباط مستقیم به نوع ایستگاه هایی که بر روی آن قرار گرفته پیدا می‌ کند و در واقع هر کدام از این سه ایستگاه مهمترین عملیات ها در هنگام لبه چسبانی را انجام می دهند.
ایستگاه چسب که خود از چند بخش مختلف تشکیل شده و با کمک حرکت دهنده نوار لبه پس از قرار گیری چسب بر روی لبه های برش خورده ام دی اف موجب شده تا نوار بر روی لبه ها قرار گرفته و با کمک غلتک های فشاری چسبندگی بین این دو قطعه بیشتر می گردد.
همچنین در ایستگاه سر و ته زن پس از چسبیدن نوار لبه تمامی بخش های اضافی نوار از فرآیند لبه چسبانی به جای مانده توسط اره های تیز و برنده قطع می شود، تا ظاهر کار را زیباتر کند.
ایستگاه پولیش یا فرز که در اغلب دستگاه‌ های با ایستگاه های بیشتر هم، به عنوان آخرین ایستگاه محسوب شده، تمامی آلودگی ها، لبه های تیز و برنده و بخش های ناصاف را تمیز کرده و موجب به وجود آمدن یک ظاهر زیباتر در قطعات چوبی و ام دی اف می گردد.

دستگاه لبه چسبان سه ایستگاه

بهترین قیمت لبه چسبان سه ایستگاه را از کجا بخریم؟

از آنجایی که اغلب کسب و کارها در ابتدای راه ترجیح می‌ دهند تا از دستگاه های کوچک تر با قیمت های مناسب تر استفاده نمایند، دستگاه لبه چسبان سه ایستگاه جزء مهم ترین دستگاه های ضروری برای راه اندازی کارگاه محسوب می گردد.
اغلب خریداران به دنبال پیدا کردن مراکزی هستند که بتوانند بهترین قیمت لبه چسبان سه ایستگاه را تهیه کنند.
در این بخش به معرفی بهترین مراکز عرضه و فروش و ایستگاه های لبه چسبان می‌ پردازیم که امکان دسترسی به بهترین قیمت ها را فراهم آورده اند:

  • مراجعه مستقیم به کارخانجات تولید کننده یا بازرگانی های وارد کننده
  • استفاده از نمایندگی های معتبر عرضه و پخش در شهرهای مختلف به صورت حضوری
  • استفاده از سایت های آنلاین معتبر و در ارتباط با کارخانجات تولید کننده به شکل مستقیم

خرید دستگاه لبه چسبان بدون واسطه

خرید دستگاه لبه چسبان از طریق مراکزی که بدون حضور واسطه ها فعالیت دارند، ضمن دسترسی به محصولات اصل با قیمت های مناسب تری نیز همراه می گردد.
این مجموعه یکی از مراکز معتبری که با داشتن ارتباط مستقیم با کارخانجات تولید کننده و بازرگانی های وارد کننده سعی داشته، تا تمامی محصولات را با قیمت ارزان‌ تر به نسبت دیگر بازارهای عرضه و فروش ارائه دهد.
مهمترین مزیت استفاده از این مرکز فروش دستگاه لبه چسبان سه ایستگاه ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر است که به همراه تمامی دستگاه ها وجود دارد.

سوالات متداول شما

قیمت دستگاه لبه چسبان به چه عواملی وابسته است؟

قیمت دستگاه لبه چسبان با توجه به عواملی همچون نوع برند و تعداد ایستگاه های آن تعیین می شود. هر چه تعداد ایستگاه های لبه چسبان بیشتر باشد، قیمت این ماشین هم بالاتر خواهد بود.

نکات مهم قبل از خرید لبه چسبان کدام است؟

قبل از خرید دستگاه لبه چسبان بایستی به نوع برق مصرفی، توان موتور، تعداد ایستگاه های دستگاه، گارانتی و خدمات پس از فروش آن توجه ویژه ای داشت.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY + بهترین قیمت فروش

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY با بهترین قیمت فروش، در بزرگ ترین …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ