دستگاه اتوماتیک چوب
پنج شنبه , اردیبهشت ۱۳ ۱۴۰۳
خانه / دستگاه لبه چسبان / دستگاه لبه چسبان نیمه اتوماتیک | نمایندگی تمیشه
دستگاه لبه چسبان نیمه اتوماتیک

دستگاه لبه چسبان نیمه اتوماتیک | نمایندگی تمیشه

دستگاه لبه چسبان نیمه اتوماتیک، با قیمت مقرون به صرفه ای در نمایندگی فروش تمیشه قابل ارائه می باشد. شما می توانید برای خرید انواع لبه چسبان با مارک معتبر، با این مجموعه در ارتباط باشید.

تفاوت لبه چسبان اتوماتیک و نیمه اتوماتیک چیست؟

حتما تا به حال نیز متوجه شده اید که اگر در قسمت گوشه ها و لبه های اکثر وسایل چوبی که روزانه با آن ها سروکار دارید مانند دور تا دور درب کابینت ها و یا کناره های میزهای تحریر نوعی روکش به کار رفته است که با روکش رویی یا همان روکش اصلی متفاوت می باشد.
این نوع روکش را نوار لبه نام داده اند، که به جهت بالا بردن استحکام قطعه و زیبایی بخشیدن به لبه های برش خورده ورق های چوبی به کار برده می شود. در قدیم الایام چسباندن نوار لبه ها به اطراف صفحات چوبی به صورت دستی و با اتو انجام می گرفت که مسلما کاری بسیار خستگی پذیر بود و همچنین زیبایی چندانی نداشت.
از این رو نوع خاصی از دستگاه ها تحت عنوان دستگاه های لبه چسبان ساخته شدند که به راحتی نوار لبه های باریک را به اطراف ورق های چوبی بچسبانند.
استفاده از دستگاه لبه چسبان باعث سرعت عمل بخشیدن به فرآیند لبه چسبانی در تولیدی ها شد. دستگاه های لبه چسبان به طور کلی در انواع زیر موجود می باشند:

  1. لبه چسبان نیمه اتوماتیک
  2. لبه چسبان اتوماتیک

تفاوت این دو نوع دستگاه در شیوه عملکردشان می باشد، بدین صورت که دستگاه لبه چسبان نیمه اتوماتیک به یک نیروی انسانی جهت هدایت کردن ورق چوب نیاز دارد. در حالی که دستگاه لبه چسبان اتوماتیک بدون نیاز به دخالت انسان کار خود را به نحو احسنت انجام می دهد.

دستگاه لبه چسبان نیمه اتوماتیک

بهترین دستگاه لبه چسبان نیمه اتوماتیک از کجا بخرم؟

شایان ذکر است که استفاده از دستگاه لبه چسبان در تمامی انواع مدل ها باعث می شود تا نیاز به نیروی کار انسان کمتر شود و همین امر خود دلیلی بر آن است تا مجموعه تولیدی حقوقی را بابت استخدام پرسنل نپردازد. در نتیجه می تواند صرفه اقتصادی ویژه ای به همراه داشته باشد.
از آن جایی که دستگاه های لبه چسبان در دسته ماشین آلات صنعتی محکمی قرار می گیرند که طول عمر بالایی دارند، می توانید با خرید بهترین دستگاه لبه چسبان، مجموعه خود را تا سالها از خرید این وسیله بی نیاز سازید.
شما می توانید برای خرید یک دستگاه لبه چسبان نیمه اتوماتیک و یا تمام اتوماتیک از طریق مراجع فروش معتبر اقدام نمایید و با خیال راحت با کیفیت ترین دستگاه را تهیه کنید.

نمایندگی فروش لبه چسبان از بهترین مارک

این نمایندگی یکی از بزرگترین مراجع فروش انواع ماشین آلات صنعتی در کشور می باشد که تنها دستگاه های با مارک معتبر را به بازار عرضه می کند.
از این رو می توانید از طریق این نمایندگی فروش معتبر که مستقیما کالاهای تولیدی کارخانجات معتبر را با قیمت مقرون به صرفه ای به صورت بدون واسطه به فروش می رساند، دستگاه لبه چسبان مورد نظر خود را با اطمینان کامل خریداری کنید.
فقط کافی است به وب سایت فروش این مجموعه وارد شوید و یا از طریق شماره های مندرج با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید و بدین شکل نازل ترین قیمت لبه چسبان کارگاهی را تهیه نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید دستگاه برش ام دی اف

خرید دستگاه برش ام دی اف + قیمت روز دورکن برش + خرید آسان

خرید دستگاه برش ام دی اف با قیمت باور نکردنی از این شرکت را به …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ