دستگاه اتوماتیک چوب
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / دستگاه لبه چسبان / دستگاه لبه چسبان پایون ۵ ایستگاه با قیمت مناسب
دستگاه لبه چسبان پایون 5 ایستگاه

دستگاه لبه چسبان پایون ۵ ایستگاه با قیمت مناسب

دستگاه لبه چسبان پایون ۵ ایستگاه با قیمت مناسب در این مرکز به فروش می رسد. اگر قصد خرید بهترین مارک لبه چسبان صنعتی را دارید، همین حالا در کمترین زمان ممکن در سایت سفارش دهید.
اگر بخواهیم توضیح مختصری درباره دستگاه لبه چسبان و وظیفه آن ارائه بدهیم، باید بگوییم که لبه چسبان ماشینی است که از آن برای چسباندن نوارهای پلیمری و چسبی به لبه های برش خورده کار استفاده می شود تا زیبایی و همچنین مقاومت صفحه بیشتر گردد.
در این مقاله به معرفی کامل دستگاه لبه چسبان پایون ۵ ایستگاه خواهیم پرداخت، پس تا انتها همراه ما باشید.

اطلاعاتی درباره دستگاه لبه چسبان

در گذشته بعد از برش ورق های چوب، ام دی اف و … نوارهای پشت چسبدار برای لبه ها مورد استفاده قرار می گرفتند که طرفداران زیادی داشتند اما در نهایت امر، نتیجه رضایت بخشی حاصل نمی شد و سرعت کار با توجه به انرژی و زمانی که هدر داده می شد، پایین بود.
دستگاه لبه چسبان در واقع همان وسیله ای است که برای چسباندن نوارهای مخصوص به لبه های کار استفاده می شود.
در صنعت ام دی اف و در حوزه کابینت سازی بعد از این که قطعات برش می خورند، لبه های خشن و بدون روکشی دارند که اگر به همین شکل استفاده شوند ظاهر زیبایی نخواهند داشت و همچنین سریع آسیب می بینند.
در این مواقع باید نواری نازک از جنس و طرح روکش اصلی کار به لبه ها چسبانده شود که این کار بر عهده دستگاه لبه چسبان می باشد.
برای این منظور قطعه کار وارد دستگاه شده و لبه های آن چسب می خورد، سپس غلطک ها نوار را به لبه متصل می کنند و با حرارت به آن می چسبند.
در نهایت هم دستگاه برای تراز شدن و زیبایی بیشتر، لبه های کار را فرز کاری و پولیش می نماید.

دستگاه لبه چسبان پایون 5 ایستگاه

مشخصات ویژه دستگاه لبه چسبان پایون ۵ ایستگاه

یکی از بهترین برندهای دستگاه لبه چسبان صنعتی مارک پایون می باشد. لبه چسبان پایون مجهز به ۵ ایستگاه چسب، اره سر و ته زن، فرز بالا و پایین، لیسه و پولیش است.
در این دستگاه، نوار نقاله ها و سیستم چسب دارای دو موتور گیربکس مجزا هستند. مخزن چسب دستگاه نیز از جنس تفلون ساخته شده تا علاوه بر عدم چسبیدن مواد به داخل مخزن، حرکت به سمت شیر با سرعت انجام شود.
علاوه بر این، دستگاه به فک دستی و صفحه نمایشگر لمسی مجهز است. در حال حاضر لبه چسبان پایون ۵ ایستگاه، به ماژول PLC مجهز شده تا با امکاناتی که این سیستم ارائه می دهد، خطای ایستگاه ها نمایش داده شود و ایرادیابی با سرعت بالاتری انجام گیرد.
از دیگر نوآوری های شرکت پایون، تجهیز لبه چسبان به ماژول کنترل هوشمند دما به جای ترموستات های معمولی می باشد.

قیمت دستگاه لبه چسبان ۵ ایستگاه

قیمت دستگاه لبه چسبان ۵ ایستگاه با توجه به عوامل گوناگونی می تواند متغیر باشد. اما اینکه چگونه بتوان قیمت مناسب تری از این دستگاه را در بازار پر از واسطه گری امروزی خریداری کرد، نکته قابل توجه برای مشتریان است.
در نمایندگی تمیشه از آنجایی که تمامی واسطه ها حذف شده اند، شما می توانید به روزترین قیمت دستگاه لبه چسبان پنج ایستگاه را سفارش خرید دهید.

فروش مستقیم لبه چسبان

همانطور که متوجه شدید برند پایون، یکی از برترین برندها در تولید دستگاه لبه چسبان می باشد و امروزه دستگاه لبه چسبان پایون ۵ ایستگاه جزو پرفروش ترین ها در بازار به شمار می رود.
لازم به ذکر است که قیمت لبه چسبان پایون به نسبت کارایی فوق العاده ای که دارد، مقرون به صرفه بوده، به همین دلیل توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب نموده است.

ما در این مجموعه به عنوان یک مرکز رسمی فروش لبه چسبان، به صورت اینترنتی در حال فعالیت می باشیم و برای شما متقاضیان دستگاه، شرایطی ویژه فراهم آورده ایم. این نمایندگی آنلاین با تضمین در کیفیت، بهترین مارک دستگاه لبه چسبان را با قیمت استثنایی به فروش می رساند؛ پس همین حالا جهت سفارش اقدام نمایید.
3/5 - (46 امتیاز)
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY + بهترین قیمت فروش

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY با بهترین قیمت فروش، در بزرگ ترین …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ