دستگاه اتوماتیک چوب
پنج شنبه , اردیبهشت ۲۷ ۱۴۰۳
خانه / دورکن / فروش دستگاه دورکن هلزمک با قیمت سال جدید
جدیدترین دستگاه دورکن

فروش دستگاه دورکن هلزمک با قیمت سال جدید

فروش دورکن هلزمک با قیمت سال جدید هم اینک در این نمایندگی انجام می شود. برای خرید بهترین برند دستگاه دورکن با کارایی فوق العاده، سفارش خود را در مرکز فروش آنلاین دستگاه دورکن ثبت کنید.

همه آنچه درباره دستگاه دورکن نمی دانید

این روزها فرآورده های چوبی مانند ام دی اف بسیار کاربردی و رایج شده اند و به وفور در دکوراسیون منازل، کابینت سازی، صنعت مبلمان و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.
عملیات برش ورقه های مواد اولیه به عنوان یک بخش پایه و مهم در این حوزه ها به حساب می آید.
دورکن ها یکی از مهم ترین و اصلی ترین ماشین آلات برش زنی در حوزه های مختلف نجاری و کار با صفحات مختلف می باشند.
در حقیقت به کمک دستگاه دورکن می توان چوب و انواع فرآورده های چوبی مانند ام دی اف، نئوپان، لترون و غیره را در هر سایز و ضخامتی، به آسانی و با حداکثر دقت و سرعت برش زد.
اجزای تشکیل دهنده این دستگاه تیغ اره اصلی، گارد تیغ اره، محل خروج تیغ اره، گونیا، تابلوی کنترل، مکنده، ریل کشویی و کلید توقف اضطراری دستگاه هستند.
با نگاهی دقیق تر و حرفه ای تر به دستگاه برش دورکن، می توان گفت که این وسیله به ترتیب عملیات دور کردن صفحات، دو راهه کردن، کنشکاف زدن، فارسی بر کردن، زبانه کردن و در پایان برش نهایی را انجام می دهد.
لازم به ذکر است که برای برش زدن صفحات با ابعاد بزرگ، دستگاه دورکن به حداقل سه نیروی انسانی نیاز دارد که این افراد می بایست در طول عملیات کاملاً هوشیار باشند و حین کار با دستگاه، نکات ایمنی را رعایت نمایند.

فروش دورکن هلزمک

معرفی دستگاه دورکن هلزمک

دورکن هلزمک ساخت کشور چین، جزو باکیفیت ترین دستگاه های برش ام دی اف محسوب می گردد که از طراحی و ساختار مکانیکی بسیار حرفه ای برخوردار می باشد.
باید گفت که امروزه بازار فروش دورکن هلزمک از رونق خوبی برخوردار است و برای افرادی که در حوزه های چوب و نجاری فعالیت دارند، بهترین و مناسب ترین گزینه خواهد بود.
یکی از مزیت های دورکن هلزمک نسبت به سایر برندهای موجود در بازار، طول زیاد شاسی دستگاه می باشد که سبب می شود ریل نسبت به زمین استحکام بیشتری داشته باشد و همچنین تعادل دستگاه را به بهترین نحو روی زمین برقرار نگه دارد.
قیمت دورکن هلزمک در بازار ایران به مدل دستگاه و همچنین نوسانات نرخ ارز بستگی دارد، ولی شما عزیزان می توانید این دستگاه را از نمایندگی فروش آنلاین ماشین آلات نجاری زیر قیمت بازار خریداری نمایید.

فروش دورکن هلزمک با قیمت سال جدید

همانطور که متوجه شدید لازمه عملیات برش زنی در کارگاه های نجاری، دستگاه های دورکن می باشند.
دورکن هلزمک با قابلیت های بی نظیر، توانسته است نیاز متقاضیان را به طور کامل برطرف نماید و جزو رده پرفروش ترین ها در بازار قرار گیرد.
اگر می خواهید باکیفیت ترین دستگاه دورکن را بی دردسر خریداری نمایید، پیشنهاد ما خرید از نمایندگی آنلاین فروش دورکن هلزمک می باشد.
این مجموعه مدل های گوناگون دستگاه دورکن برند هلزمک را مستقیم از تولید کننده اصلی، به دست خریدار می رساند.
پس با خرید بی واسطه از این نمایندگی، به بهترین قیمت سال جدید دورکن هلزمک در بازار دست پیدا خواهید کرد، پس همین حالا در وب سایت سفارش دهید.

5/5 - (1 امتیاز)
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید دستگاه برش ام دی اف

خرید دستگاه برش ام دی اف + قیمت روز دورکن برش + خرید آسان

خرید دستگاه برش ام دی اف با قیمت باور نکردنی از این شرکت را به …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ