دستگاه اتوماتیک چوب
سه شنبه , اردیبهشت ۱۸ ۱۴۰۳
خانه / دورکن / خرید فروش دورکن ام دی اف با قیمت عالی
دستگاه های دورکن مارک معتبر

خرید فروش دورکن ام دی اف با قیمت عالی

خرید فروش دورکن ام دی اف با قیمت عالی و کیفیت تضمینی، هم اکنون توسط بزرگترین مرکز اینترنتی امکان پذیر است. این مجموعه، با خدمات ویژه ای چون فروش آسان و بدون واسطه، میزبان شما مشتریان عزیز می باشد.

دستگاه دورکن بسیار پیشرفته

دور کن ها، جزو تجهیزات بسیار پیشرفته کارگاه های چوب و صنایع مرتبط با آن هستند که برای برش صفحات چوبی بسیار بزرگ در اندازه و زاویه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.
این دستگاه پیشرفته، دارای تیغ اره بزرگی است که کار برش توسط این قسمت انجام می شود و از مهم ترین ویژگی های آن می توان به افزایش سرعت و دقت برش اشاره نمود.
البته از آنجایی که علم روز به روز در حال پیشرفت می باشد، با گذشت زمان قابلیت های بهتری بر دستگاه افزوده می شود و می توان به وجود دو تیغ اره در مدل های جدید اشاره نمود که یکی از آن ها جهت برش از بالا و دیگری برای برش‌ از پایین قطعات به کار می رود که اولی تیغ اره اصلی و دومی زاویه دار است.
جهت انجام فرآیند برش، قطعه را روی میز دستگاه قرار می دهند که توسط گیره های مخصوصی ایمن می گردد و با حرکت تیغ اره برش صورت می گیرد.
به هنگام خرید فروش دورکن ام دی اف بایستی به قسمت هایی چون موتور، تیغ اره، پایه‌ های نگهدارنده، میز برش جلو، میز پشت گونیا، ریل دستگاه، گونیای وسط ریل، نگهدارنده ی قطعه کار و حتی مدل دستگاه توجه زیادی نمود.

خرید فروش دورکن ام دی اف

انواع دستگاه دورکن بر اساس مدل

با توجه به گستردگی صنایع تولید مخصوصا صنعت چوب، نیاز به تجهیزات بسیار پیشرفته در انواع مدل های مختلف با قابلیت های گوناگون بسیار است.
اره دورکن نیز نمونه ای از دستگاه هایی می باشد که بر اساس مدل دستگاه و میزان کارآیی آن، تقسیم بندی‌ های متفاوتی دارد.

این دستگاه در دو مدل دستی و اتوماتیک دسته بندی می‌ شود که هریک از این مدل دستگاه ها دارای قابلیت های متفاوتی هستند و می توانند طی عملیاتی کار برش را انجام دهند.

  1. دستگاه دورکن‌ اتوماتیک: این دستگاه، به دلیل سیستمی که به هنگام تولید آن را طراحی نموده اند، به صورت اتوماتیک است و تمامی تنظیمات آن توسط صفحه نمایش لمسی انجام می شود.
  2. دستگاه دورکن دستی: این نوع دورکن نیز همانگونه که از نام آن پیداست، تمامی تنظیماتش توسط دست و با خط کش یا گونیای مخصوصی صورت می گیرد.

ناگفته نماند که در نوعی تقسیم بندی دیگر، دورکن ها را می توان به سه نوع لوکوموتیوی، ریل دار و واگنی طبقه بندی کرد.
مدل دستگاه، جزو فاکتورهایی است که به هنگام خرید فروش دورکن ام دی اف مورد توجه و اهمیت قرار می گیرد.
اما، شاید بپرسید بهترین دورکن را از کجا می توان خریداری نمود؟
جهت کسب اطلاعات بیشتر، ادامه مطالب را بخوانید.

خرید فروش دورکن ام دی اف با قیمت عالی

یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌ های خرید تجهیزاتی چون دستگاه دورکن، داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش است که این محصول آن را دارا می باشد.
شما کاربران‌ گرامی می توانید، بهترین دستگاه دورکن پیشرفته را به صورت آنلاین از این شرکت معتبر اینترنتی خریداری کنید و همچنین ضمن خرید راحت، باعث حذف واسطه ها شوید.
خرید فروش دورکن ام دی اف مدت هاست توسط این مرکز قابل اعتماد با کیفیت و قیمت مناسبی انجام می شود، بنابراین شما نیز جهت خرید بهترین دستگاه دورکن می توانید با کارشناس فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید دستگاه برش ام دی اف

خرید دستگاه برش ام دی اف + قیمت روز دورکن برش + خرید آسان

خرید دستگاه برش ام دی اف با قیمت باور نکردنی از این شرکت را به …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ