دستگاه اتوماتیک چوب
جمعه , اردیبهشت ۱۴ ۱۴۰۳
خانه / دستگاه لبه چسبان / نمایندگی فروش دستگاه لبه چسبان پایون ۶ ایستگاه
دستگاه لبه چسبان پایون 6 ایستگاه

نمایندگی فروش دستگاه لبه چسبان پایون ۶ ایستگاه

دستگاه لبه چسبان پایون ۶ ایستگاه موجب افزایش کیفیت لبه های محصولات چوبی می شود و قابل تنظیم در ۲ ضخامت ۱ میل و ۲ میل می باشد. خرید این دستگاه از نمایندگی فروش آن موجب می‌ شود تا این محصول را با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر تهیه کرد.

معرفی مشخصات دستگاه لبه چسبان پایون ۶ ایستگاه

پوشش لبه های برش خورده چوب و ام دی اف موجب می شود تا کیفیت محصولاتی که با این متریال ها ساخته می ‌شود بالابرود.
در گذشته های نه چندان دور این کار توسط نجاران ماهر و زبده به صورت دستی انجام می ‌شد.
اما با پیشرفت های علم و تکنولوژی و ساخت انواع مختلفی از دستگاه ها موجب شده تا کارهای نجاری روز به روز بهتر و راحت تر شود.
یکی از دستگاه های که کمک زیادی در این حرفه می‌کند دستگاه لبه چسبان می باشد.
انواع مختلفی از دستگاه لبه چسبان باتوجه به ایستگاه هایی که بر روی این دستگاه ها وجود دارد تقسیم بندی می شوند که دستگاه لبه چسبان پایون ۶ ایستگاه یک دستگاه کاملاً مرغوب و با کیفیت است و مراحل مختلفی از کارها را می تواند انجام دهد.
دستگاه لبه چسبان پایون ۶ ایستگاه دارای مشخصات و ویژگی های خاصی می باشد که هر کدام از ایستگاه های این دستگاه عمل خاصی را انجام می دهد که عبارتند از:

  • پیش فرز: این ایستگاه سطح چوب و ام دی اف را پوشش می دهد تا اگر نقایصی در این سطح وجود دارد مانند لب پریدگی یا شکستگی های سطحی از بین بروند و سطح چوب کاملاً مسطح و یکدست شود.
  • چسباندن: در این ایستگاه پس از این که قطعات چوبی رفع نقص شد به وسیله غلطک ها به سمت جلو هدایت می شوند تا سطح چوب به چسب آغشته شود و نوار به وسیله فشار غلطک به سطح کار بچسبد.
  • فرز کردن: نواری که به قطعات کار می چسبد از دو سر آن اضافه می ماند این ایستگاه وظیفه دارد تا دو سر نوار را به واسطه تیغ های فرز قطع کند.
    سرو ته زن: در این قسمت سر و ته نواری که کات شده باید سر و ته آن به قطعات چوبی فیکس گردد.
  • لیسه: ایستگاه وظیفه پاکسازی و تمیز کردن اضافات چسب که در ایستگاه های قبلی به وجود آمده است را دارد.
  • پولیش: ایستگاه آخر این مرحله کار می باشند که سطح قطعه چوب یا ام دی اف را براق و صیقلی می کند این دستگاه به وسیله نعمتها و صفحه پولیشی که در اختیار دارند این عمل را انجام می دهد.

دستگاه لبه چسبان پایون ۶ ایستگاه توسط plc به صورت کاملا اتوماتیک کنترل می شود و می توان از ابتدا اندازه قطعه کار را به دستگاه داد و در انتها قطعه را آماده تحویل گرفت و هیچ قسمتی از آن توسط اپراتور انجام نمی شود.
این دستگاه از سیستم ایمنی بالایی برخوردار است که از اپراتور در حین کار محافظت می کند و دارای قابلیت تکفاز شدن نیز می ‌باشد در این صورت از قابلیت‌های آن کاهش پیدا نمی کند.

دستگاه لبه چسبان پایون 6 ایستگاه

از کجا مارک اورجینال لبه چسبان پایون بخرم؟

انواع مختلفی از دستگاه لبه چسبان وجود دارد که در هنگام تهیه باید به عوامل مختلفی دقت کرد تا دستگاه مرغوب و با کیفیت را به دست آورد.
بهترین کار این است که دستگاه لبه چسبان پایون را به صورت اورجینال تهیه کرد.
برای تهیه دستگاه لبه چسبان پایون به صورت اورجینال بهتر است تا به نمایندگیهای عرضه این محصولات مراجعه کنید.
مراجعه به نمایندگی‌های معتبر موجب می‌ شود تا از خرید خود و اورجینال بودن مارک دستگاه لبه چسبان پایون اطمینان خاطر داشته باشید.
همچنین این محصول را به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش تهیه می کنید.

فروش ویژه دستگاه لبه چسبان کارگاهی پایون

دستگاه لبه چسبان کارگاهی پایون یکی از بهترین مارکهای موجود در بازار است که به راحتی نوار های پلیمری پی وی سی را به دور قطعات چوبی و ام دی اف می ‌چسباند و این قطعات را کاملا ضد آب می کند.

فروش ویژه دستگاه لبه چسبان کارگاهی پایون موجب می شود تا افرادی که به این دستگاه نیاز دارند اما از لحاظ پرداخت هزینه توانایی کمتری دارند بتوانند به راحتی این محصول را تهیه کنند. همچنین فروش ویژه موجب می‌ شود تا افراد زیادی تمایل پیدا کنند تا از این دستگاه تهیه کنند که این موضوع هم برای خریدار و هم فروشنده می تواند مقرون به صرفه باشد.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید دستگاه برش ام دی اف

خرید دستگاه برش ام دی اف + قیمت روز دورکن برش + خرید آسان

خرید دستگاه برش ام دی اف با قیمت باور نکردنی از این شرکت را به …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ