دستگاه اتوماتیک چوب
دوشنبه , اردیبهشت ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / دستگاه لبه چسبان / مرکز خرید دستگاه لبه چسبان با ضمانت نامه
خرید دستگاه لبه چسبان

مرکز خرید دستگاه لبه چسبان با ضمانت نامه

خرید دستگاه لبه چسبان با ضمانت نامه معتبر و همچنین خدمات پس از فروش تنها از مرکز خرید مجاز امکان پذیر می باشد. زیرا این دستگاه از تکنولوژی های پیشرفته ای برخوردار است و وجود ضمانت نامه باعث می‌شود تا از کیفیت محصول اطمینان پیدا کنید.

معرفی انواع دستگاه لبه چسبان

پس از این که استادکاران قطعات چوب و ام دی اف را برش می دهند تا از آن ها برای ساخت وسایل دیگر استفاده کنند، لبه های کارهای برش خورده ظاهری زمخت و نازیبا پیدا می کنند.
برای این که این لبه ها را پوشش داده و موجب زیبایی آن شوند و همچنین این پوشش باعث افزایش طول عمر قطعات چوبی شود باید لبه ها توسط نوار های مخصوص پوشیده شوند.
در گذشته‌ های دور استادکاران توسط دست این نوارها را به لبه های قطعات چوبی می چسباندند اما با پیشرفت های علم و تکنولوژی دستگاه‌های خاصی تولید شده‌اند که زحمت کار استادکاران را کم کرده و با سرعت و کیفیت بالاتر این کار را انجام می‌ دهند.
دستگاه لبه چسبان از لحاظ شکل ظاهری و کاربردی که دارند در انواع مختلفی تولید می شود که عبارتند از:

  • دستگاه لبه چسبان ثابت: این دستگاه در ابعاد بسیار بزرگی وجود دارد و مناسب کارگاه های صنعتی و بزرگ می باشد و خود این مدل نیز از لحاظ تعداد ایستگاه‌ هایی که در آن تعبیه شده است به چند دسته تقسیم می شود هر چه تعداد ایستگاه هایی که بر روی دستگاه وجود دارد بیشتر باشد دستگاه از کیفیت کاری بالاتری برخوردار می باشد و تمامی قسمت های کار توسط دستگاه تمام اتوماتیک انجام می شود این دستگاه برای انواع ضخامت های مختلف می توان استفاده کرد.
  • دستگاه لبه چسبان متحرک اتوی: از این دستگاه برای پوشش دادن لبه های زمخت قطعات برش خورده چوبی و ام دی اف استفاده می شود همانطور که از اسم آن پیداست این دستگاه از نوارهای پشت چسب دار اتویی استفاده می کند که توسط دستگاه باد گرم به این نوارها برخورد کرده و به لبه های دستگاه می ‌چسبد و پس از پایان کار می توان سر و ته نوار را توسط دست قطع کرد از این دستگاه برای چسباندن نوار هایی با ضخامت ۴ میلیمتر استفاده می شود.
  • دستگاه لبه چسبان متحرک pvc: این مدل دستگاه برای چسباندن لبه های کار از یک مخزن چسب استفاده می کنند که درون مخزن آن چسب گرانول ذوب می شود و نوار های پی وی سی توسط چسب آغشته شده و به لبه های کارهای بریده شده می چسبد از این دستگاه می توان برای کار هایی با ضخامت ۱ تا ۲ میلیمتر استفاده کرد.

خرید دستگاه لبه چسبان

مهم ترین مزایای استفاده از لبه چسبان کدام است؟

دستگاه لبه چسبان کاربردهای بسیار زیادی دارد و متناسب با این دستگاه نیز پیدا می کند به طور کلی از این دستگاه برای چسباندن لبه کارهای زیادی استفاده می ‌شود از جمله:

  1. کابینت: ساخت و ساز کابینت ها در دنیای امروز بسیار زیاد می باشد و استفاده از دستگاه لبه چسبان در این صنعت بسیار مهم است به دلیل کاربرد بسیار زیادی که کابینت ها در منازل دارند استفاده از دستگاه لبه چسبان در زیبایی و مقاومت این محصولات در برابر رطوبت و لب پر شدن بسیار مهم می باشد.
  2. درب های چوبی: درب های چوبی از هر نوع جنسی که باشند به دلیل باز و بسته کردن آن ها در طول زمان ممکن است که کیفیت خود را از دست داده و لب پر شوند برای جلوگیری از این مشکلات بهتر است که توسط دستگاه لبه چسبان تمامی لبه های آن پوشش داده شوند.
  3. کمدها و قفسه ها: از کمدها و قفسه ها برای جابجا کردن وسایل و همچنین به عنوان یک عنصر زیبا در فضا استفاده می شود و همین مورد موجب می‌ شود تا از دستگاه لبه چسبان استفاده شده تا کیفیت و زیبایی این محصولات بیشتر شود.

پس مهمترین مزایای استفاده از دستگاه لبه چسبان جلوگیری از خراب شدن قطعات چوبی و ام دی اف می باشد و همچنین باعث زیبایی و شکیل شدن قطعات چوبی می شود.

سایت خرید دستگاه لبه چسبان با گارانتی

دستگاه لبه چسبان در انواع بسیار زیادی وجود دارد که در هنگام خرید باید به نکات خاصی دقت کرده تا بهترین دستگاه را با قیمت مناسب تر تهیه کرد.
تهیه این دستگاه از سایت های خرید آنلاین که دارای نماد الکترونیک می‌ باشند می تواند این اطمینان را به شما بدهد که دستگاه اصل را با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش تهیه می کنید.

ارائه گارانتی به همراه دستگاه این اطمینان را به خریدار می دهد که دستگاه از کیفیت بالایی برخوردار است و تمامی قطعات آن اصل می باشد. همچنین خرید از سایت های آنلاین موجب می شود تا به دلیل کاهش هزینه های جانبی این محصول را با قیمت مناسب تری تهیه کنید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید دستگاه برش ام دی اف

خرید دستگاه برش ام دی اف + قیمت روز دورکن برش + خرید آسان

خرید دستگاه برش ام دی اف با قیمت باور نکردنی از این شرکت را به …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ