دستگاه اتوماتیک چوب
چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳
خانه / دستگاه پرس وکیوم / دستگاه پرس وکیوم دو سینی کارکرده | پرس وکیوم ام دی اف
دستگاه پرس وکیوم دو سینی کارکرده

دستگاه پرس وکیوم دو سینی کارکرده | پرس وکیوم ام دی اف

دستگاه پرس وکیوم دو سینی کارکرده و نو مناسب روکش کردن ام دی اف با انواع روکش های طبیعی را می توانید با زیر قیمت بازار و در کمترین زمان ممکن، از این مجموعه خریداری کنید.
یکی از دستگاه های پرکاربرد و مصرفی در صنعت تولید ام دی اف، دستگاه پرس وکیوم است که در مدل های مختلف با مشخصات فنی گوناگون وجود دارد.
اگر شما هم از افراد شاغل در صنعت ام دی اف بوده و نیاز به خرید اقتصادی دستگاه وکیوم ام دی اف دارید، پیشنهاد گروه بازرگانی تمیشه، خرید مدل دست دوم و کارکرده این دستگاه می باشد.
اما آیا می توان روی کیفیت دستگاه های پرس وکیوم دست دوم، ضمانت داد؟ اصلا تحت چه شرایطی بهتر است تا پرس وکیوم ام دی اف کارکرده خریداری کنیم؟ پیشنهاد می کنیم تا پایان همراه ما باشید.

مشخصات دستگاه پرس وکیوم دو سینی

همانطور که متوجه شدید، در بازارهای خرید و فروش انواع دستگاه و ماشین آلات صنعت ام دی اف، دستگاه پرس وکیوم جزو پرکاربردترین و پرفروش ترین ها می باشد. این دستگاه در انواع پرس وکیوم تک، دو سینی و سه سینی در بازار موجود بوده و دارای مشخصات فنی منحصربفردی می باشد.
امروزه کارخانجات تولید ام دی اف و یا صنایع وابسته به ام دی اف که نیاز به ام دی اف با روکش های طبیعی و باکیفیت دارند، قطع به یقین باید از دستگاه پرس وکیوم استفاده کنند. در این میان پرس وکیوم دو سینی یکی از دستگاه های با قیمت مناسب است که هم به صورت نو و هم به صورت کارکرده قابل دسترس خریداران می باشد.
جدای از صرفه اقتصادی خوبی که دستگاه پرس وکیوم دو سینی داشته، می توان گفت که این دستگاه از سرعت کار بالایی هم برخوردار است. که این موضوع مضاف بر علت شده تا کارخانجات تولیدی ماشین آلات ام دی اف، تناژ بالاتری از این دستگاه را تولید و به عرضه برسانند.
دستگاه پرس وکیوم ام دی اف دو سینی دارای طول ۷ متر و عرض تقریبا ۲ متر بوده و چیزی در حدود ۱۵ متر مربع فضای کارگاه شما را اشغال خواهد کرد. از جمله مشخصات پرس وکیوم دو سینی می توان به این موارد اشاره داشت:

  • دارای المنت های تابشی و حرارتی
  • مجهز به پمپ وکیوم با نوع روغن در گردش
  • مجهز به سیستم ضد چروک و سیستم عیب یابی فارسی
  • قابلیت پشتیبانی از روکش های پی وی سی و هایگلاس
  • دارای ۲۰ سانتی متر ارتفاع مفید قطعه کار
  • ۱۶۰۰ کیلوگرم وزن دستگاه

دستگاه پرس وکیوم دو سینی کارکرده

از کجا دستگاه پرس وکیوم دو سینی کارکرده خوب بخریم؟

بسیاری از کارگاه های تولید ام دی اف که نیازمند دستگاه پرس وکیوم هستند، در اوایل روزهای تأسیس کارگاه خود، به فکر خرید این دستگاه می افتند. اما شاید بودجه کافی برای خرید پرس وکیوم نو و آکبند را ندارند! پس ناچارا خرید دستگاه پرس وکیوم کارکرده را انتخاب می کنند.
اما حتی خرید دستگاه پرس وکیوم دست دوم هم اگر با انجام تحقیقات قبلی از مارک این دستگاه و مراکز فروشی که آن را ارائه می دهند، نباشد، ممکن است منجر به ایجاد خسارات سنگین مالی برای کارگاه های تولید کننده ام دی اف گردد.
از آنجا که دستگاه پرس وکیوم دو سینی یکی از بهترین دستگاه های پرس وکیوم ام دی اف به شمار می رود، خرید مدل کارکرده این دستگاه از مراکز و نمایندگی های معتبر فروش، می تواند خریدی مطمئن از قیمت و کیفیت یا بازدهی این دستگاه را برای شما رقم بزند.
دستگاه پرس وکیوم دو سینی کارکرده خوب و با بازدهی بالا، خصوصا برای کارگاه های تازه تأسیس که می خواهند با قیمت تمام شده تولیدی مناسب تری، انواع ام دی اف با روکش طبیعی و مرغوب، بدون چروک را تولید کننده، مناسب ترین گزینه خواهد بود.
پیشنهاد نمایندگی ماشین آلات تمیشه، خرید مدل دست دوم این دستگاه به صورت مستقیم از طریق این مجموعه می باشد.

بزرگترین مرکز فروش پرس وکیوم ام دی اف در ایران بصورت نو و دست دوم

اگر شما هم نگران چگونگی خرید دستگاه پرس وکیوم دو سینی کارکرده در بازارهای پر از واسطه گری امروزی هستید، می توانید روی مجموعه ماشین آلات تمیشه، حساب ویژه ای باز کنید.

این مرکز فروش با سابقه ای چندین ساله در فروش و پخش بهترین ماشین آلات صنعت ام دی اف، امکان سفارش مدل های نو و کارکرده این دستگاه ها را با زیر قیمت بازار فراهم می آورد. شما می توانید همین حالا نسبت به ثبت سفارش بهترین قیمت دستگاه پرس وکیوم دست دوم؛ اقدام کنید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY + بهترین قیمت فروش

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY با بهترین قیمت فروش، در بزرگ ترین …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ