دستگاه اتوماتیک چوب
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / پانل بر افقی / پانل بر افقی تمام اتوماتیک ایتالیایی | ماشین آلات تمیشه
پانل بر افقی تمام اتوماتیک ایتالیایی

پانل بر افقی تمام اتوماتیک ایتالیایی | ماشین آلات تمیشه

پانل بر افقی تمام اتوماتیک ایتالیایی به صورت مستقیم و بدون واسطه از طریق فروشگاه ماشین آلات تمیشه به فروش می رسد. خریداران می توانند همین حالا از طریق این مجموعه سفارش مقرون به صرفه خود را به ثبت برسانند.

مقایسه پانل بر عمودی و افقی

قطعات چوب را پس از آن که در جنگل ها قطع می کنند به منظور ساختن ورق هایی با ضخامت های مختلف و قابل استفاده به کارخانجات مربوطه می برند. این قطعات چوب به طور کلی پانل نام دارند.
مهم ترین انواع پانل های موجود پانل های چوب، ام دی اف و نئوپان می باشند. پانل ها و یا ورق های ام دی اف امروزه به عنوان پرکاربردترین ورق مورد استفاده در صنعت چوب شناخته می شوند.
برای برش دادن این نوع قطعات نوع خاصی از دستگاه ها تولید گشتند که به آن ها دستگاه پانل بر می گویند. پانل برها با حداکثر سرعت و بیشترین میزان دقت و ظرافت، به آسان ترین شکل ممکن اقدام به بریدن پانل هایی از جنس چوب و یا ام دی اف خواهند کرد.
دستگاه های پانل بر دارای انواع متفاوتی می باشند که مرسوم ترین آن ها عبارتند از:

  1. دستگاه پانل بر عمودی
  2. دستگاه پانل بر افقی

در مقایسه پانل بر عمودی و افقی می توان به تفاوت در ایجاد برش بر روی ورق های چوب اشاره نمود. پانل بر افقی قابلیت ایجاد برش های افقی، زاویه دار و گرد را در تمامی ضخامت ها خواهد داشت، در صورتی که پانل بر عمودی قابلیت ایجاد برش های عمودی با ضخامت های کمتر را دارد و به طور کلی محدودتر است.
امروزه با توجه به ضرورت استفاده از دستگاه های پانل بر برای برش قطعات چوب، وجود این دستگاه بسیار مهم و حیاتی بوده و از همین جهت تولید کنندگان بسیاری با برندهای متفاوت این دستگاه را ساخته اند.

پانل بر افقی تمام اتوماتیک ایتالیایی

مشخصات پانل بر افقی تمام اتوماتیک ایتالیایی

همان طور که می دانید دستگاه پانل بر جزء ماشین آلات صنعتی می باشد و ماشین آلات صنعتی توسط تولید کنندگان داخلی و خارجی با کیفیت های متنوع تولید می گردد.
پانل بر افقی تمام اتوماتیک ایتالیایی یکی از بهترین دستگاه های موجود در بازار شناخته می شود که با پیشرفته ترین تجهیزات در کشور ایتالیا توسط مهندسین خبره ساخته شده و به تمام نقاط جهان صادر می شود.
از مهم ترین مشخصات پانل بر ایتالیایی تمام اتوماتیک به موارد زیر می توان اشاره نمود:

  • قابلیت برش تا عمق ۷۰ میلی متری را دارد.
  • با قدرتمندترین موتور مجهز شده است.
  • توانایی برش چند قطعه به صورت همزمان را دارا می باشد.
  • دارای ۸ گیره جهت نگهداری ورق چوب است.

پانل بر افقی تمام اتوماتیک ایتالیایی

سفارش آنلاین پانل بر ام دی اف

این بازرگانی فروش یکی از معتبر ترین مراجع فروش رسمی در کشور می باشد که انواع دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی ایرانی و خارجی را دارا می باشد.
تمامی ماشین آلات موجود در این بازرگانی مستقیما از تولید کننده خریداری شده و به صورت بدون واسطه با همان قیمت درب کارخانه به فروش می رسد.
امکان خرید پانل بر ایتالیایی به عنوان بهترین دستگاه موجود در بازار جهان به صورت اینترنتی نیز برای عموم خریداران در اقصی نقاط کشور فراهم گردیده است تا بتوانند به راحتی خرید خود را انجام دهند.
پس وقت را تلف نکرده و همین حالا جهت خرید مقرون به صرفه ترین قیمت پانل بر تمام اتوماتیک ایتالیایی به صورت آنلاین از طریق این بازرگانی فروش معتبر اقدام نمایید.

1/5 - (1 امتیاز)
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY + بهترین قیمت فروش

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY با بهترین قیمت فروش، در بزرگ ترین …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ