دستگاه اتوماتیک چوب
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / دستگاه لبه چسبان / دستگاه لبه چسبان نیمه صنعتی با قیمت مناسب
دستگاه لبه چسبان پایون

دستگاه لبه چسبان نیمه صنعتی با قیمت مناسب

دستگاه لبه چسبان نیمه صنعتی به عنوان ضروری ترین وسیله به شمار می رود. شما می توانید از طریق این بازرگانی فروش معتبر مرغوب ترین لبه چسبان را با قیمت بسیار مناسب تهیه نمایید.

مشخصات و کاربرد دستگاه لبه چسبان نیمه صنعتی

همان طور که می دانید در ساخت انواع وسایل چوبی از جمله کابینت، کمد، کفپوش، دیوارپوش و مبلمان از دستگاه ها و ابزارآلات مختلفی استفاده می شود. یکی از رایج ترین و اصلی ترین ابزارآلات مورد استفاده در این حوزه دستگاه لبه چسبان است.
زمانی که مشتقات چوبی برش داده می شوند، لبه های آن ها شکلی نازیبا، بریده شده و خشن به خود می گیرند که جلوه خوبی ندارد.
از دستگاه لبه چسبان به جهت چسباندن انواع نوارهای باریک مثل نوار پلیمری و چسبی به دور صفحات چوبی استفاده می شود. در نتیجه این فرآیند باعث زیبایی و مقاومت بیشتر ورق چوبی می گردد.
یکی از مهم ترین مشخصات دستگاه های لبه چسبان نحوه عملکردشان است، بدین صورت که اصلا کارکرد پیچیده و دشواری نداشته و همه افراد بدون نیاز به به هیچ گونه تخصصی به راحتی می توانند از آن استفاده کنند.
دستگاه های لبه چسبان به چندین روش مورد تقسیم بندی قرار می گیرند، یکی از تقسیم بندی های این دستگاه، که لبه چسبان ها را به دو گروه تقسیم می کند عبارت است از:

  • دستگاه لبه چسبان صنعتی
  • دستگاه لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان نیمه صنعتی

مقایسه لبه چسبان صنعتی و نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان نیمه صنعتی دارای غلتک های فشار بوده و به کمک موتور و گیربکس نوارها را با دقت و ظرافت بالایی به دور تا دور ورق ام دی اف می چسباند، این نوع دستگاه بیش ترین کاربرد را در کارگاه ها و تولیدی های کوچک دارد که میزان کم تری نوار قرار است بچسباند.
این در حالیست که دستگاه لبه چسبان صنعتی دارای قدرت موتور بیش تری بوده و از این رو نگهداری و رسیدگی به آن نیز سخت تر می باشد و برای کارخانه های بزرگی که روزانه میزان زیادی تولیدات دارند مورد استفاده قرار می گیرد.
در بین تمامی برندهای تولید کننده انواع ماشین آلات صنعتی، لبه چسبان نیمه صنعتی پایون را می توان به عنوان مرغوب ترین دستگاه تولید داخل برشمرد. گروه تولیدی پایون تمامی دستگاه های خود را با بروزترین تکنولوژی ها و توسط مهندسین متخصص تولید می نمایند.
در ادامه معتبرترین بازرگانی فروش انواع ماشین آلات صنعتی را به شما معرفی نموده ایم، پس با ما همراه باشید.

بهترین لیست قیمت لبه چسبان در ایران

این شرکت بازرگانی که از قدیم به عنوان یک مرکز فروش معتبر و شناخته شده در کشور شهرت زیادی دارد، انواع دستگاه ها و ماشین آلات مخصوص حوزه چوب و ام دی اف را با کیفیتی درجه یک به بازار عرضه می کند.
شایان ذکر است که انواع دستگاه های لبه چسبان برند پایون نیز با همان قیمت تولیدی و مقرون به صرفه در این بازرگانی موجود می باشند.
شما خریداران محترم می توانید با انتخاب این بازرگانی فروش دستگاه لبه چسبان دست دوم و یا نو را به سلیقه خود از طریق وب سایت فروش آنلاین ما تهیه نمایید.

همچنین می توانید به راحتی با مشاورین فروش این بازرگانی تماس حاصل فرمایید. ایشان شما را در امر خرید دستگاه مورد نظر به صورت کاملا رایگان راهنمایی خواهند نمود تا بهترین انتخاب را برای مجموعه خود داشته باشید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY + بهترین قیمت فروش

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY با بهترین قیمت فروش، در بزرگ ترین …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ