دستگاه اتوماتیک چوب
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / پانل بر افقی / فروش دستگاه پانل بر افقی با قیمت جدید
فروش دستگاه پانل بر افقی

فروش دستگاه پانل بر افقی با قیمت جدید

فروش دستگاه پانل بر افقی به صورت غیر حضوری و با شرایط ویژه، از طریق این مرکز آنلاین انجام می شود. شما می توانید به راحتی از لیست قیمت جدید دستگاه پانل بر دست دوم مطلع شوید.

پیشبرد و ارتقای سرعت و دقت در تمامی صنایع به خصوص صنعت چوب، همواره یکی از اهداف اصلی بوده و در این راستا تولد و رشد انواع پانل برها را در سطح جهان شاهد هستیم.
دستگاه پانل بر افقی در برش صفحات کابینتی گام بزرگی برداشته و توانسته است دقت و سرعت تولید را با به حداقل رساندن خطای انسانی چندین برابر کند.
در این مقاله عملکرد این دستگاه را به طور خلاصه شرح می دهیم و در انتها یکی از معتبرترین مراکز فروش دستگاه پانل بر افقی را معرفی خواهیم کرد.

نگاهی اجمالی به عملکرد دستگاه پانل بر افقی

پانل بر دستگاهی با قابلیت های بالا در زمینه برش صفحات فشرده چوبی نظیر ام دی اف است.
به طور کلی پانل برها به انواع پانل بر افقی و عمودی تقسیم می شوند. هر کدام از این دستگاه ها از لحاظ نحوه قرارگیری، ابعاد، کیفیت برش، توان برش، سرعت برش و کارایی با یکدیگر متفاوت هستند.
مدل های مختلف دستگاه های پانل بر افقی خود از نظر ابعاد و وزن، ماکزیمم ارتفاع تیغه اره، ابعاد برش دستگاه، ماکزیمم سرعت حرکت اره اصلی و همچنین قدرت موتور اره اصلی با یکدیگر تفاوت هایی دارند. قیمت دستگاه پانل بر افقی نیز بر اساس همین پارامترها تعیین می گردد.
تمامی انتظاراتی که یک کارگاه نجاری در زمینه برش صفحات فشرده چوبی یا پانل های صفحه ای به خصوص ورق های ام دی اف و تخته خرده چوب (نئوپان) دارد، به عنوان مثال ایجاد زوایای قائمه در برش، با این ماشین ها یعنی پانل برهای افقی قابل برآورده شدن است.

فروش دستگاه پانل بر افقی

از کجا بهترین دستگاه پانل بر بخرم؟

ماشین های پانل بر، با توجه به شرکت های سازنده می توانند از کیفیت های متفاوتی برخوردار باشند.
اگر بخواهیم این موضوع را دقیق تر بیان کنیم، به عنوان مثال دو کشور چین و آلمان تحت نظارت شرکت هوماگ به صورت جداگانه ماشین های پانل بر با کیفیت های عالی تولید می کنند؛ اما قیمت های خرید این دو دستگاه می تواند بسیار متفاوت باشد.
پس قبل از این که اقدام به خرید دستگاه کنید، حتماً از برند سازنده دستگاه مطلع شوید.
همچنین برخی مراکز هستند که دستگاه پانل بر دست دوم را به فروش می رسانند، برای افرادی که بودجه کافی برای خرید دستگاه نو ندارند، تهیه دستگاه دست دوم پیشنهاد می شود.
در ادامه یکی از این مراکز معتبر را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید با خیال آسوده خرید خود را انجام دهید.

بزرگترین مرجع خرید و فروش دستگاه پانل بر افقی

افراد فعال در صنعت چوب، همواره به دنبال خرید یک دستگاه پانل بر با بازدهی بالا هستند تا بتوانند در سریع ترین زمان ممکن و با دقت زیاد کار برش را انجام دهند.
مهم ترین فاکتورها هنگام خرید ماشین پانل بر کارایی، ابعاد، بازدهی، نوع تغذیه و قیمت دستگاه هستند. دستگاه های پانل بر افقی قیمت های متنوعی در بازار ایران دارد.
برای خرید دستگاه پانل بر افقی با قیمت جدید به این فروشگاه مراجعه کنید و از مزایای زیادی برخوردار شوید.
این فروشگاه به عنوان معتبرترین مرکز فروش دستگاه پانل بر افقی مشغول به فعالیت می باشد؛ با خرید از ما در هزینه های خود صرفه جویی می کنید و خرید بی واسطه را تجربه خواهید کرد.
پس همین حالا برای خرید دستگاه پانل بر دست دوم یا نو با بهترین قیمت، از طریق وب سایت اقدام نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY + بهترین قیمت فروش

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY با بهترین قیمت فروش، در بزرگ ترین …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ