دستگاه اتوماتیک چوب
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / دستگاه لبه چسبان / دستگاه لبه چسبان چینی با بهترین قیمت بازار
دستگاه لبه چسبان چینی

دستگاه لبه چسبان چینی با بهترین قیمت بازار

دستگاه لبه چسبان چینی با بهترین قیمت بازار، در این نمایندگی عرضه می شود. خریداران می توانند ضمن استعلام قیمت روز لبه چسبان اتوماتیک ساخت چین، این دستگاه کاربردی و باکیفیت را از ما سفارش دهند.

یکی از نکات ظریف و حساس در زیبایی کابینت آشپزخانه، دکوراسیون و مبلمان مسئله پوشش لبه های برش خورده صفحات ام دی اف است که امروزه برای حل این مسئله از دستگاه های لبه چسبان استفاده می‌ کنند.
در این مقاله نگاهی مختصر به کارایی دستگاه لبه چسبان می اندازیم و در ادامه چند دستگاه لبه چسبان باکیفیت را برای خرید به شما معرفی می نماییم.

چرا از دستگاه های لبه چسبان استفاده کنیم؟

می دانید که صفحات مختلف مانند ام دی اف، بعد از برش دارای لبه های خشن، زمخت و بدون روکش هستند که در گذشته نیروهای انسانی ماهر از نوارهای پشت چسب دار بدین منظور استفاده می کردند.
با وجود این که این روش، رایج ترین راهکار پیش رو بود اما به دلیل وجود نیروی انسانی راندمان کاری، سرعت و دقت در عملیات نسبتاً پایین بود.
اما پس از ورود دستگاه های صنعتی به این حوزه، این امر بسیار آسان گشت، تا صنعت کاران PVC و MDF شاهد بهترین کیفیت خروجی در کار باشند.
دستگاه لبه چسبان این وظیفه مهم، یعنی چسباندن نوار به لبه های قطعه کار را بر عهده دارد که برای این امر از ایستگاه های مختلفی که روی دستگاه تعبیه شده است، استفاده می نماید.
بدین صورت که صفحه ابتدا وارد ماشین شده و لبه های برش خورده چسب می خورد، سپس نوارهای مخصوص توسط ابزار داخل دستگاه طی فرایندی به لبه ها می چسبد و در انتها برای بهبود کیفیت نهایی، فرز کاری و پولیش می شود.
یکی از برندهای لبه چسبان کارآمد و پرفروش در بازار، لبه چسبان اتوماتیک ساخت چین می باشد که در ادامه به بررسی اجمالی آن خواهیم پرداخت.

دستگاه لبه چسبان چینی

بررسی مشخصات و قیمت دستگاه لبه چسبان چینی

گفتیم که عملیات لبه چسبانی به صورت خلاصه عبارتند از فرایند آماده سازی ورق ام دی اف، چسباندن نوار به لبه کار و تمیز کاری پس از عملیات می باشد.
برای انجام این عملیات اساسی و مهم، انواع دستگاه های لبه چسبان با امکانات مختلف تولید شده ‌اند که لبه چسبان های چینی جزء بهترین و پرطرفدارترین دستگاه ها در بازار می باشند.
این دستگاه ها از ایستگاه های مختلفی برخوردارند از جمله:

  • ایستگاه سر و ته زن اتوماتیک
  • فرز پرداخت بالا و پایین اولیه
  • فرز پرداخت بالا و پایین ثانویه
  • ایستگاه لیسه نوار و ایستگاه پولیش

لازم به ذکر است که قیمت دستگاه لبه چسبان چینی در بازار ایران، با توجه به کارایی هایی که دارد مقرون به صرفه می باشد.

بهترین قیمت لبه چسبان اتوماتیک ساخت چین در نمایندگی

این روزها دستگاه های لبه چسبان عضو جدا نشدنی کارگاه های صنعتی چوب هستند و بدون وجود آنها، عملیات مهم لبه چسبانی با بازدهی بسیار پایین تر انجام می شود.
با این حال اگر قصد خرید دستگاه لبه چسبان را دارید و می خواهید بر اساس بودجه خود، بهترین و ارزان ترین دستگاه را خریداری نمایید؛ خرید از این نمایندگی را انتخاب کنید.
مجموعه ما یکی از معتبرترین و تخصصی ترین مراجع فروش تجهیزات صنعتی می باشد که برترین برندهای دستگاه لبه چسبان چینی را به صورت بی واسطه به فروش می رساند.
پس همین حالا مشخصات دستگاه های موجود در سایت را مشاهده نموده و پس از استعلام قیمت آنها، به کمک مشاورین مجرب بخش فروش ما سفارش خود را در عرض چند دقیقه ثبت کنید.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY + بهترین قیمت فروش

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY با بهترین قیمت فروش، در بزرگ ترین …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ