دستگاه اتوماتیک چوب
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / دورکن / دستگاه دورکن ساچمه ای نوین چوب | خرید دورکن mdf
دستگاه دورکن ساچمه ای نوین چوب

دستگاه دورکن ساچمه ای نوین چوب | خرید دورکن mdf

دستگاه دورکن ساچمه ای نوین چوب با کیفیت تضمینی در این مرکز فروش معتبر عرضه می گردد. جهت خرید انواع دورکن mdf با قیمت مناسب می توانید از طریق این مجموعه سفارش خود را به ثبت برسانید.

آشنایی با مدل ساچمه ای دستگاه دورکن

همانطور که خود با دستگاه های دورکن آشنایی دارید، ما نیز به توضیح مختصری در مورد عملکرد دستگاه های دورکن می پردازیم.
دورکن ها نوعی اره می باشند که به جهت برش ورق های چوبی به کار می روند. با استفاده از دستگاه دورکن و یا اره دورکن شما قادر خواهید بود به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن صفحات ام دی اف را برش بزنید.
دستگاه های دورکن بهطور که به ۲ مدل دستی و اتوماتیک تقسیم می شوند. دستگاه های دورکن دستی بیش تر شبیه به همان اره های دستی می باشند، در حالی که دستگاه های دورکن اتوماتیک پیشرفته تر هستند و کار با آن ها بسیار ساده تر است.
دستگاه های دورکن در انواع نمونه های مختلف و متنوع تولید و به بازار ارائه می شوند. یکی از انواع نمونه های دستگاه دورکن، دورکن ساچمه ای می باشد.
دستگاه دورکن ساچمه ای مناسب ترین وسیله برای کارگاه های نجاری می باشد که قابلیت تولیدات اندک روزانه را دارند. دورکن های ساچمه ای دارای دو موتور اصلی و خط زن هستند که ظریف ترین و دقیق ترین برش ها را انجام می دهند.

مشخصات دستگاه دورکن ساچمه ای نوین چوب ۳۲۰

در بین تمامی سازندگان ماشین آلات حوزه چوب و برندهای موجود، نوین چوب را می توان به جرئت به عنوان بهترین دستگاه های صنعت چوب و ام دی اف نام برد.
دستگاه دورکن ساچمه ای نوین چوب ۳۲۰ دارای مشخصات زیر می باشد:

  • قدرت موتور اصلی آن حدود ۵/۵hp است.
  • قدرت موتور خط زن آن ۱hp است.
  • نوع ریل آن ساچمه ای است.
  • تیغه آن قابلیت بالا و پایین شدن به صورت دستی را دارد.
  • طول و عرض ریل آن به ترتیب ۳۲۰ و ۳۸ سانتی متر است.

دستگاه دورکن ساچمه ای نوین چوب

اگر در زمینه تولیدات مصنوعات چوبی فعالیت دارید، حتما تا به حال به دستگاه های دورکن به عنوان یک اره اتوماتیک دقیق و سریع نیاز پیدا کرده اید.
شما می توانید دورکن ۳۲۰ ساچمه نوین چوب را به عنوان بهترین دستگاه با عملکرد فوق العاده عالی تهیه نمایید و از کارایی های منحصر به فرد آن بهره مند شوید.

فروش ویژه دورکن نوین چوب با تضمین در کیفیت

اگر به تازگی قصد راه اندازی کسب و کار خود را در زمینه تولیدات وسایل چوبی دارید و یا قصد تجهیز کردن کارگاه خود را دارید، پیشنهاد می کنیم دستگاه برش دورکن نوین چوب را از این مرکز فروش موثق خریداری نمایید.
در این مرکز فروش، انواع دستگاه های دورکن با کیفیت درجه یک در قطعات به کار رفته موجود می باشند که به صورت مستقیم و بدون هیچ گونه واسطه ای با کیفیت تضمینی به فروش می رسند.

شما می توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری به مراکز فروش موجود در بازار، دستگاه دورکن ساچمه ای نوین چوب را به صورت کاملا اینترنتی با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید و این گونه از سود اقتصادی بالایی برای مجموعه خود بهره مند شوید. فقط کافی است به وب سایت فروش این مجموعه وارد شوید و تنها با چند کلیک ساده، دستگاه دورکن مورد نیاز خود را تهیه کنید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY + بهترین قیمت فروش

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY با بهترین قیمت فروش، در بزرگ ترین …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ