دستگاه اتوماتیک چوب
سه شنبه , فروردین ۲۸ ۱۴۰۳
خانه / دستگاه لبه چسبان / قیمت دستگاه لبه چسبان ۵ ایستگاه | بازرگانی تمیشه
قیمت دستگاه لبه چسبان 5 ایستگاه

قیمت دستگاه لبه چسبان ۵ ایستگاه | بازرگانی تمیشه

قیمت دستگاه لبه چسبان ۵ ایستگاه ارائه شده توسط بازرگانی تمیشه ارزان ترین قیمت موجود در بازار ایران می باشد. برای خرید انواع لبه چسبان، می توانید از طریق این مجموعه به صورت غیر حضوری اقدام نمایید.

مقصود از تعداد ایستگاه ها در لبه چسبان چیست؟

در گذشته پس از برش زدن ورق های چوب، لبه های آن ها به همان شکل بریده شده و زمخت باقی می ماند. اوایل مصنوعات چوبی را با ورق های به همان شکل تولید و به بازار عرضه می کردند. قسمت های برش خورده کار نه تنها ظاهری زشت و زننده به محصول می بخشیدند بلکه باعث خراشیدگی بدن، دیوار و دیگر وسایل نیز می شدند.
پس از چند سال نوعی نوارهای باریک ساخته شدند که به آن ها نوار لبه نام دادند. در کارگاه های نجاری و کارخانه ها تین نوار لبه ها را به کمک چسب و اتو به دور تا دور ورق های چوبی می چسباندند. این عمل فرآیندی طاقن فرسا و سخت برای فردی که آن راانجام می داد بود و همچنین دوام خوبی نداشت و ظاهری رضایت بخش نیز به ورق چوبی نمی داد.
در حال حاضر نوعی دستگاه به نام لبه چسبان ساخته شده است که با بیش ترین دقت و ظرافت عملیات لبه چسبانی را به راحتی انجام می دهد. لبه چسبان ها انواع مختلفی دارند که بر اساس کارکرد آن ها متفاوت می باشند.
منظور از ایستگاه ای دستگاه لبه چسبان، همان کارکردها می باشد. به عنوان مثال دستگاه لبه چسبانی که ۵ عملکرد متفاوت داشته باشد را لبه چسبان ۵ ایستگاهی می نامند.

مشخصات لبه چسبان ۵ ایستگاه و کاربرد آن

دستگاه های لبه چسبان از ۳ ایستگاه تا ۸ ایستگاه موجود می باشند که ۳ تا ۸ نوع عملکرد و کارایی متفاوت دارند.
در این بین دستگاه لبه چسبان ۵ ایستگاهی یکی از پر مصرف ترین و کاربردی ترین انواع لبه چسبان هاست که قابلیت انجام ۵ عملکرد متفاوت را دارد. از جمله:

  • ایستگاه چسب زنی
  • ایستگاه اره سر و ته زن
  • ایستگاه فرز بالا و پایین
  • ایستگاه لیسه نوار
  • ایستگاه پولیش

هر کدام از ایستگاه های نام برده شده کاربرد ویژه ای دارند که در روند فرآیند لبه چسبانی تاثیرگذار می باشند. خرید لبه چسبان ۵ ایستگاه به عنوان یک ابزار کاربردی در کارگاه های تولیدی مصنوعات چوبی، بسیار ضروری می باشد و باعث می شود لبه های زمخت ورق های چوبی به راحتی توسط نوارهای باریک پوشش داده شوند.
برای خرید مناسب ترین قیمت دستگاه لبه چسبان ۵ ایستگاه می توانید از طریق مراکز فروش اینترنتی به صورت غیر حضوری اقدام نمایید.

قیمت دستگاه لبه چسبان 5 ایستگاه

بهترین قیمت دستگاه لبه چسبان ۵ ایستگاه

این مجموعه چندین سال است که در زمینه فروش انواع ابزارآلات در حوزه چوب و ام دی اف فعالیت دارد. در این مجموعه که معتبرترین مرکز فروش می باشد ارزان ترین قیمت دستگاه لبه چسبان دست دوم و نو موجود می باشد.

شما می توانید با کیفیت ترین انواع دستگاه لبه چسبان را از طریق این مجموعه به صورت غیر حضوری و با شماره های درج شده سفارش دهید. همچنین می توانید به وب سایت ما وارد شده و نازل ترین قیمت دستگاه لبه چسبان ۵ ایستگاه را به صورت آنلاین خریداری کنید. سفارش شما در کوتاه ترین زمان ممکن بارگیری شده و به همان آدرسی که فرموده اید فرستاده می شود.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY + بهترین قیمت فروش

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY با بهترین قیمت فروش، در بزرگ ترین …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ