دستگاه اتوماتیک چوب
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / پانل بر افقی / نمایندگی فروش دستگاه پانل بر افقی با قیمت اقتصادی
فروش دستگاه پانل بر افقی

نمایندگی فروش دستگاه پانل بر افقی با قیمت اقتصادی

فروش دستگاه پانل بر افقی با قیمت اقتصادی تنها از طریق این نمایندگی فروش با برندهای معتبر به صورت اینترنتی صورت می پذیرد.

پانل بر چیست و چه کاربردهایی دارد؟

در حال حاضر استفاده از تمامی ورق های چوبی مصنوعی نظیر ام دی اف و نئوپان به عنوان متریال اولیه در تولیدات مصنوعات چوبی بسیار گسترش پیدا کرده است.
همانطور که می دانید انواع دکوراسیون داخلی از جمله مبلمان، سرویس خواب، میز، درب، کمد و کابینت ها همگی از ورق های چوبی به وجود می آیند. در ساخت این وسایل ابتدا ورق های چوبی در ابعاد متفاوت به کارگاه های نجاری جهت برش دادن فرستاده می شوند.
به صفحات چوبی اولیه که برش نخورده اند، پانل و به دستگاهی که آن ها را برش می دهد، پانل بر می گویند. پانل برها یکی از مهم ترین و ضروری ترین ابزارآلات موجود در کارگاه های نجاری و کارخانجات تولیدی مصنوعات چوبی به شمار می روند.
اهمیت دستگاه های پانل بر به حدی است که برش بیش تر پانل های چوبی بدون وجود آن ها عملا غیر ممکن خواهد بود زیرا هیچ اره ای وجو ندارد که بتواند این گونه تخته ها را برش دهد.
کاربرد دستگاه های پانل بر بدین صورت است که تخته چوب در قسمت زیر اره تیز و برنده دستگاه قرار می گیرد و پس از محکم شدن به وسیله اهرم های موجود، اقدام به برش زدن ورق چوبی می کند.
شایان ذکر است که دستگاه های پانل بر اولیه به صورت دستی بودند و به نیروی انسانی جهت کنترل و هدایت دستگاه نیاز داشتند. رفته رفته این دستگاه ها پیشرفته تر شدند و به دستگاه پانل بر اتوماتیک تبدیل گشتند.
پانل برهای اتوماتیک به راحتی و بدون نیاز به اپراتور، با کمک برنامه های نرم افزاری و از طریق کامپیوتر ظریف ترین و دقیق ترین برش های کوچک و بزرگ را بر روی ورق چوبی ایجاد می نماید.

فروش دستگاه پانل بر افقی

۴ نکته مهم در انتخاب دستگاه پانل بر

فروش پانل بر تمام اتوماتیک به عنوان تجهیزات اولیه در یک کارگاه نجاری و یا کارخانه تولیدی مصنوعات چوبی بسیار رونق دارد زیرا همانطور که متوجه شدید بدون وجود این دستگاه انجام یکسری از فرآیندها امکان پذیر نمی باشند.

۴ نکته مهم در انتخاب دستگاه پانل بر وجود دارد که به شرح زیر می باشند:

  1. انتخاب بهترین نوع دستگاه متناسب با عملکرد کارگاه خود (پانل بر افقی یا عمودی)
  2. انتخاب دستگاه با مارک معتبر و شناخته شده
  3. انتخاب دستگاه دارای گارانتی
  4. خرید از یک فروشگاه رسمی و معتبر

برای خرید این وسیله ارزشمند می توانید به مرکز فروش دستگاه پانل بر افقی معتبری که در ادامه معرفی می نماییم مراجعه کنید.

فروش دستگاه پانل بر افقی با قیمت تضمینی

در این مرکز فروش انواع دستگاه پانل بر با مشهورترین برندهای باکیفیت به صورت بدون واسطه و با قیمت تضمینی به فروش می رسند.
شما خریداران محترم می توانید از طریق درگاه اینترنتی این مرکز فروش دستگاه پانل بر افقی را به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری خریداری نمایید.
تمامی انواع پانل برهای افقی و عمودی در این مجموعه موجود می باشند تا شما بتوانید به راحتی ارزان ترین قیمت پانل بر افقی را خریداری نمایید. پس همین حالا با ما در تماس باشید و سفارش خود را به ثبت برسانید.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY + بهترین قیمت فروش

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY با بهترین قیمت فروش، در بزرگ ترین …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ