دستگاه اتوماتیک چوب
سه شنبه , اردیبهشت ۴ ۱۴۰۳
خانه / پانل بر ام دی اف / دستگاه پانل بر ام دی اف قیمت مناسب در ایران
دستگاه پانل بر ام دی اف قیمت

دستگاه پانل بر ام دی اف قیمت مناسب در ایران

دستگاه پانل بر ام دی اف قیمت مناسب را از ما بخواهید. هم اکنون فروش دستگاه پانل بر نو و دست دوم در ایران بصورت مستقیم از طریق این فروشگاه انجام می شود.
امروزه دستگاه پانل بر ام دی اف در صنعت چوب جایگاه ویژه ای دارد و تاثیر مثبتی بر راندمان و کیفیت کار گذاشته است.
اما آیا دستگاه پانل بر ام دی اف قیمت مقرون به صرفه ای نیز دارد؟ با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع تری از این دستگاه به دست آورید.

مزایای استفاده از دستگاه پانل بر ام دی اف چیست؟

دستگاه پانل‌بر یکی از دستگاه‌های برش در صنایع چوب است. نحوه کار با این دستگاه به صورتی است که ورق‌های بزرگ چوب یا ام دی اف را به وسیله آن و متناسب با تنظیمات ارائه شده برش می‌دهد.
این دستگاه همچون دیگر دستگاه های برش ورق های چوب و ام دی اف، قطعات خاصی جهت برش دارد. اما با توجه به اینکه در دستگاه پانل بر چه قطعاتی به کار رفته باشد و تاثیر آن بر چگونگی برش با این دستگاه، پانل برها انواع متفاوتی دارند.
دستگاه پانل بر یکی از پیشرفته ترین و مجهزترین ماشین آلات برش در صنعت چوب است. از وظایف اصلی این ماشین می توان به عملیات برش به تعداد زیاد نام برد.
روش کار این دستگاه به این صورت است که از چهار میز پیش خوان مجهز به سیستم معلق سازی قطعه کار و ده بازوی رباتیک پوشر استفاده می شود.
وجود ماشین پانل بر در کارگاه سبب کاهش پرتی کار، بالا رفتن راندمان کار، امنیت بیشتر کار با دستگاه و زمان برش را کاهش می دهد.
دستگاه پانل بر قیمت مناسب از کجا بخریم؟
دستگاه پانل بر ام دی اف قیمت متفاوتی بسته به نوع تیغه به کار رفته در آن دارند و به دو دسته، ارزان قیمت و گران قیمت تقسیم بندی می شوند.
هر دو نوع دارای تیغه ای هستند که از میان ضلع کوتاه ورق حرکت می کند (متحرک است) و برشی متقاطع ایجاد می کند.
برای یک برش معمول یا برش موازی طول صفحات و در مدل های ارزان قیمت، اپراتور مواد را از میان اره عبور می دهد در حالی که در مدل های با گران قیمت، اره از میان تخته ها عبور داده می شود.
اگر به دنبال نمایندگی فروش دستگاه پانل بر مارک معتبر با قیمت مناسب هستید توصیه می کنم به قسمت های بعدی این مقاله حتما توجه کنید تا خریدی مناسب و به صرفه داشته باشید.

دستگاه پانل بر ام دی اف قیمت

نکات طلایی قبل از خرید پانل بر

از آن جایی دستگاه پانل بر ام دی اف قیمت بالایی دارد، خرید دستگاه پانل بر دست دوم از دیگر گزینه‌هایی است که پیش رو دارید.
البته در خرید پانل بر دست دوم باید وسواس بیشتری به خرج دهید. برای مثال یکی از مواردی که در حین خرید دستگاه پانل بر دست دوم باید به آن توجه کنید سالم بودن میز است.
در حین خرید دستگاه پانل بر باید حتما صاف بودن میز برش را بررسی کنید. این میز نباید تغییر شکل داده باشد. در غیر این صورت این دستگاه نتیجه دقیق و قابل قبولی نخواهد داشت.
همچنین فراموش نکنید که در تجهیزات مدرن امروزی میزهای برش حتما باید راهنمای طولی داشته باشند‌.
موارد دیگری که در حین خرید دستگاه پانل بر ام دی اف باید به آن دقت کنید سالم بودن نگهدارنده‌ها و تیغه‌هاست.

فروش مستقیم پانل بر در ایران

انتخاب یک دستگاه پانل بر ام دی اف علاوه بر اینکه باعث می‌شود زمان کمتری صرف برش‌های دقیق صفحات کنید، موجب صرفه‌جویی در هزینه و بودجه قابل توجهی در پایان سال برای‌ شما می‌شود.
از آن جایی که ماشین آلات صنایع چوب هر روز در حال پیشرفت و تغییر هستند، انتخاب یک دستگاه از این طیف گسترده کمی سخت و دشوار است. در اینجا با معرفی دقیق این دستگاه و انواع آن سعی کردیم کمی این مسیر را برای شما هموار کنیم.

همانطور که می دانید دستگاه پانل بر ام دی اف قیمت متفاوت و بالایی در بازار ایران دارد. اما این مجموعه برای رفع این دغدغه ها شرایطی را ایجاد کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت نو و دست دوم بتوانید این دستگاه را خریداری کنید پس با ما همکاران بخش فروش و پشتیبانی ما در ارتباط باشید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY + بهترین قیمت فروش

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY با بهترین قیمت فروش، در بزرگ ترین …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ