دستگاه اتوماتیک چوب
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / پانل بر افقی / دستگاه پانل بر افقی دست دوم | فروش ماشین آلات صنعت mdf
ارزانترین دستگاه پانل بر ام دی اف

دستگاه پانل بر افقی دست دوم | فروش ماشین آلات صنعت mdf

دستگاه پانل بر افقی دست دوم با قیمت باور نکردنی به فروش می رسد. قیمت ماشین آلات صنعت mdf به خاطر ویژگی ها و متقاضیان رو به افزایش است. شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از ما خریداری کنید.

مقایسه پانل بر افقی و عمودی

پانل بر از سری ماشین آلات پیشرفته و مجهز مورد استفاده در صنعت چوب و نجاری است که کمک شایانی در بهبود کیفیت و افزایش سرعت کار در بخش کابینت سازی و تولید محصولات صفحه ای شده است. این اره ها به دو دسته دستی و اتوماتیک تقسیم می شوند که این دو نوع، خود شامل دو گروه افقی و عمودی می شوند.
از مشهودترین تفاوت های اره پانل بر افقی و عمودی، میزان مساحت لازم برای نصب آن در فضای کارگاهی می باشد. میزان فضای اشغالی توسط نوع افقی این دستگاه دو برابر فضای لازم برای نصب عمودی آن است.
اما ظرفیت دستگاه افقی بسیار بالاتر از انواع عمودی می باشد همچنین دقت برش صفحات چوبی و کیفیت کار در این دسته بیشتر است. به طوری که قطعات آماده شده با پانل برهای افقی دارای کیفیت بالا بوده و آماده لبه چسبانی است. حائز اهمیت است که این کیفیت کار در دستگاه پانل بر افقی دست دوم هم به خوبی مشهود است.

دستگاه پانل بر افقی دست دوم

چگونه پانل بر ام دی اف خوب بخرم؟

تجهیزات راهنما یکی از فاکتورهای اساسی در پانل برهای دستی برای رقابت با نمونه‌های تماما اتوماتیک است. این تجهیزات در مدل افقی و عمودی کمی با هم متفاوت هستند. در پانل بر عمودی شاهد لوله راهنما هستیم. در صورتی که در مدل افقی از ریل راهنما استفاده شده است. نکته مهم در اینجا این است که این قطعات به درستی به دستگاه متصل شده باشند تا دقیق‌ترین خروجی از دستگاه گرفته شود.
نکته اینجاست که برای خرید دستگاه پانل بر ام دی اف باید اطلاعات کامل و جامعی در مورد نحوه کار و کیفیت قطعات داشته باشیم تا بتوانیم راحت تر و مطمئن تر این دستگاه را خریداری و استفاده کنیم.
اگر شما از مصرف کنندگان ماشین آلات صنعت mdf هستید و می خواهید دستگاهی با بهره بالا اما قیمت مناسب داشته باشید پیشنهاد ما به شما خرید دستگاه پانل بر افقی دست دوم است چرا که قیمت پانل بر دست دوم نسبت به نو مقرون به صرفه تر می باشد و در اصطلاح عامیانه امتحان خود را پس داده است.

مرکز فروش دستگاه پانل بر افقی دست دوم و نو

همانطور که اشاره شد قیمت دستگاه پانل بر به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. یکی از این فاکتورها عمودی و یا افقی بودن دستگاه و دیگری دست دوم یا نو بودن محصول است. پانل برهای افقی با توجه به ظرفیت بالای تولید نسبت به مدل های عمودی قیمت متفاوتی دارند.
از دیگر فاکتورهای تاثیر گذار در قیمت آن می توان به کیفیت ساخت دستگاه اشاره کرد. اینکه محصول کدام کشور باشد مسلما در قیمت دستگاه تاثیر گذار است. اما در بازار امروز با توجه به میزان عرضه و تقاضا عموما فروش پانل بر افقی اتوماتیک بیشتر بوده است چرا که بازدهی کار بسیار بالاست.
این مجموعه فروش در حال حاضر بزرگترین مرکز عرضه دستگاه پانل بر افقی دست دوم و نو و پشتیبانی ماشین آلات صنعت mdf در ایران می باشد. شایان ذکر است که این مرکز در صدد است که این محصول را با کمترین و ارزان ترین قیمت نسبت به سایر مراکز فروش در اختیارتان قرار دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارشات خود با کارشناسان و مشاورین ما در ارتباط باشید.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY + بهترین قیمت فروش

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY با بهترین قیمت فروش، در بزرگ ترین …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ