دستگاه اتوماتیک چوب
پنج شنبه , فروردین ۳۰ ۱۴۰۳
خانه / دستگاه cnc / خرید دستگاه cnc با قیمت جدید
دستگاه cnc فروشی

خرید دستگاه cnc با قیمت جدید

خرید دستگاه cnc جدید با نازل ترین قیمت و گارانتی ۱۸ ماهه از طریق این سایت امکان پذیر است. بزرگترین مرکز فروش دستگاه های cnc در ایران در کوتاه ترین زمان ممکن و نصب در محل آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

همه چیز درباره دستگاه های سی ان سی

دستگاه سی ان سی، یک فرز صنعتی است که با استفاده از برنامه مخصوص و از طریق کامپیوتر هدایت می شود.
خرید دستگاه cnc به انسان کمک می کند که بدون دخالت دست، حکاکی و برش بر روی انواع چوب، سنگ های تزیینی و غیر تزیینی، فلز و شیشه ایجاد کرد.
به این صورت که فرد می تواند با استفاده از نرم افزار گرافیکی مراحل انجام کار و ابعاد نهایی قطعات را به دستگاه ارسال کند و دستگاه نیز مانند یک ربات با توجه به برنامه ریزی که برایش تعریف شده، از دستورالعمل پیروی کند.
این دستگاه دارای سه محور می باشد. دستگاه cnc با توجه به تعداد محورهایش می تواند در سه بعد حرکت کند. حال این حرکت می تواند به صورت پاره خط، منحنی، دایره یا بیضی باشد.

ترسیم منحنی ها در فضای دو بعدی یا سه بعدی از ترکیب محورهای مختلف دستگاه امکان پذیر است. که این محورها به لحاظ نوع حرکت دو نوع می باشند:

  1. محور خطی
  2. محور دورانی

ماشین های cnc با توجه به ساختار و قطعات استفاده شده انواع مختلفی دارند که که برای پلتفرم ها و قطعه های با جنس و شکل مختلف استفاده کرد.
یک دستگاه cnc شامل قطعات مکانیکی و الکتریکی زیادی می باشد که به صورت یکپارچه با هم در ارتباطند. از جمله مهم ترین قطعات آن موتورهای سروو و استپ می باشد.
تفاوت این موتورها در قدرت و دقت در آنهاست. که نتیجه این دو فاکتور، افزایش سرعت دستگاه با موتور سروو نسبت به استپ می باشد.
سنسورها نیز نقش مهمی در کنترل دقیق تر نقطه یابی اولیه دارند که باعث امنیت و دقت بالای ماشین در طول فرآیند خود می شود.
اسپیندل ها نیز از جمله قطعات این دستگاه می باشند که نیروی محرکه جهت دوران ابزار و افزایش کیفیت برش چوب را فراهم می آورند.
ریل و واگن دستگاه cnc وظیفه راهنمایی و حرکت خطی محورهای دستگاه می شوند. این بخش یکی از حساس ترین قسمت های دستگاه می باشد که نگهداری آن بسیار حائز اهمیت است.
زیرا که در صورت خرابی شدن واگن ها ساچمه های آن بیرون ریخته و دستگاه تا زمان تعمیر بلا استفاده می ماند.

خرید دستگاه cnc

نکات مهم قبل از خرید دستگاه cnc

نکته مهم در زمان سفارش دستگاه cnc تنوع نسبتا بالای آن می باشد. این تنوع شامل افقی یا عمودی بودن، اندازه و سایر فاکتورهای دستگاه می شود.

بنابراین خرید دستگاه cnc اصلا کار راحتی نیست و حتما قبل از خرید باید اطلاعاتی در مورد آن کسب کنید. از مهم ترین فاکتورها که باید با آن اشاره کرد:

  • افقی یا عمودی بودن دستگاه
  • ولتاژ مصرفی دستگاه
  • گارانتی و نصب
  • تعداد محورها
  • تحمل وزن
  • دقت ماشین

بهترین قیمت دستگاه cnc در ایران

در قیمت دستگاه cnc عوامل بسیاری دخیل هستند. از نوع و ساختار دستگاه گرفته تا کاربری، امکانات پیشرفته و حتی گارانتی محصول در قیمت نهایی آن تاثیر به سزایی دارد.
دربسیاری از فروشگاه ها گارانتی محصول معنایی ندارد و در صورت خرابی هیچ مسئولیتی در قبال کالای خراب شده قبول نمی کنند.
اما در این مرکز علاوه بر قیمت بدون واسطه دستگاه، شما می توانید از مشاوره رایگان و گارانتی محصول خریداری شده مطمئن باشید. تنها کافی است با شماره های درج شده تماس گرفته و محصول را در محل دریافت کنید.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY + بهترین قیمت فروش

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY با بهترین قیمت فروش، در بزرگ ترین …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ