دستگاه اتوماتیک چوب
شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / پانل بر / خرید دستگاه پانل بر دست دوم با قیمت نمایندگی
فروش دستگاه پانل بر افقی

خرید دستگاه پانل بر دست دوم با قیمت نمایندگی

خرید دستگاه پانل بر دست دوم از نمایندگی معتبر، با قیمت مناسب به همراه گارانتی امکان پذیر است، در این نمایندگی انواع مختلف پانل بر دست دوم را در کمترین زمان ممکن پس از بررسی کامل بخرید.

دستگاه پانل بر از تجهیزات لازم و ضروری در کارگاه های نجاری است که وجود این دستگاه بر کیفیت محصولات تولید شده از ورق های mdf و فرآورده های چوب می‌ افزاید.
به دلیل قیمت بالای دستگاه های پانل بر امکان تهیه این دستگاه ها به صورت دست اول برای همه افرادی که به تازگی کار خود را شروع کرده‌ اند وجود ندارد به همین جهت تهیه دستگاه های دست دوم اما کاملاً سالم برای شروع کار خوب است.
در ادامه مطالب همراه ما باشید تا با نکات مهم در هنگام خرید دستگاه پانل بر دست دوم و بهترین نمایندگی عرضه این محصولات آشنا شوید.

دستگاه پانل بر و انواع آن

دستگاه های پانل بر به ماشین های صنعتی بزرگ گفته می شود که با کمک تیغه های بزرگ امکان برش ورق های ام دی اف، چوب، نئوپان و پی وی سی را دارد.
معمولاً اره هایی که بر روی این دستگاه ها قرار می گیرد از جنس فولاد مقاوم است که در شرایط آب و هوایی مختلف دچار زنگ زدگی و آسیب نمی شود.
انواع مختلف پانل برها از لحاظ نوع قرار گیری بر روی زمین به دو دسته افقی و عمودی تقسیم بندی می شوند که هر کدام از این دستگاه‌ ها از ویژگی ‌های منحصر به فردی برخوردار است.
دستگاه پانل بر افقی از قطعاتی مانند میز کار، تخته مخصوص برش، راهنمای برش طولی، تیغه های اصلی و تیغه های شیار زن تشکیل شده است که قرار گرفتن تمامی این قطعات در کنار یکدیگر منجر به تولید یک دستگاه با کیفیت بالا می‌ شود.
دستگاه پانل بر عمودی که به صورت ایستاده قرار می گیرد فضای کمی را اشغال می کند و مناسب برای فضاهای کوچک است.
در دستگاه پانل بر عمودی دو قسمت قالب اره و همچنین حامل تیغ اره اجزای اصلی این دستگاه هستند که امکان برش انواع پانل های چوبی، کامپوزیت آلومینیومی را نیز دارد.
قیمت پانل بر ام دی اف در هنگام خرید این دستگاه ها اهمیت زیادی پیدا می کند که با توجه به هزینه می توانید نوع افقی و یا عمودی آن را انتخاب کنید.

خرید دستگاه پانل بر دست دوم

۴ نکته هنگام خرید دستگاه پانل بر دست دوم

از آنجایی دستگاه پانل بر جزو ماشین آلات صنعتی محسوب می شود، باید در هنگام خرید آن وسواس بیشتری به خرج داد به خصوص در هنگام خرید دستگاه پانل بر دست دوم توجه به برخی از نکات لازم و ضروری است.
در اینجا به ۴ نکته مهم که در هنگام خرید دستگاه پانل بر دست دوم خوب است مورد توجه قرار بگیرد اشاره می‌کنیم.
توجه به نوع دستگاه به صورت افقی و عمودی بودن آن اهمیت زیادی دارد و باید با توجه به فضای کارگاه و حجم کاری انتخاب شود.
بررسی دقیق پایه های میز برش که هیچ گونه تغییر شکلی نداشته باشد و کاملاً صاف بر روی زمین قرار بگیرد.
دقت شود تا تمامی تجهیزات مدرن امروزی بر روی میزهای برش دستگاه وجود داشته باشد و تمامی نگهدارنده ها و تیغه ها کاملاً سالم باشند.
توجه به قیمت عرضه شده دستگاه پانل بر دست دوم نیز از عوامل مهمی است که باید مطابق با ویژگی های دستگاه مبلغ مورد نظر هزینه شود.

نمایندگی فروش پانل بر mdf با کیفیت تضمینی

نمایندگی پانل بر ام دی اف با عرضه این دستگاه ها با کیفیت تضمینی و قیمت های کاملاً مناسب دست خریداران را در انتخاب تنوع محصول باز گذاشته است.
در این مجموعه می توانید انواع پانل بر نو و دست دوم را به صورت کاملاً سالم و به همراه گارانتی تهیه کنید.
ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش برای دستگاه ها نشان دهنده کیفیت و تضمین آن می باشد به همین جهت مشتریان ترجیح می دهند تا دستگاه مورد نظر خود را از این نمایندگی بخرند.
در صورتی که به دستگاه پانل بر ام دی اف به صورت نو و یا دست دوم نیاز دارید، بدون صرف وقت و هزینه های اضافی با بخش فروش ما تماس بگیرید تا ضمن دریافت راهنمایی های لازم سفارشات خود را ثبت کنید.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY + بهترین قیمت فروش

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY با بهترین قیمت فروش، در بزرگ ترین …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ